![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Minister-President
|
Zijn aftreding raakt mij. ik heb hem graag als Paus, hij was goed.
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik heb het altijd al geweten, met dat handengebraar dat hij dikwijls eens maakte...
![]() ![]()
|
|
|
|
#105 | |
|
|
Amai zeg, wat een haat... Door gelovigen mishandeld in uwen jeugd ofzo?
|
|
|
|
|
#106 | ||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 12 februari 2013 om 21:58. |
||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ook die andere informatie vind ik nogal twijfelachtig, vooral de cijfers. Al die dingen betekenen trouwens nog niet dat de katholieke kerk een maffia-organisatie is, zoals de persoon beweerde, op wiens post ik reageerde. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 februari 2013 om 06:06. Reden: edit |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nee , ik leef niet een droomwereld !! Simpele uitleg: Gelovige daarentegen gelovige in een verzonnen iets , waarvan men het bestaan in hun leider niet eens wil bewijzen , liggen zeiken op ongelovige dat ze het tegendeel moeten bewijzen !! Als dat "verzonnen ingebeeld luchtkasteelleiderke" bestond , moet ik eerlijk zeggen dat het de grootste sadist is !! OOk als de paus er een afgezant van is , waarom heeft die paus dan een pacemaker nodig ?? Ik heb ook kutschijt aan niet- , anders- of ongelovige die wanneer ze in de problemen zitten , plots conservatieve pilarenvreters worden , en wanneer alles terug ok , zijn ze weer anti-kerk/geloof !! Zulke principeverraders kunnen voor mij ook de stinkpot op !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 februari 2013 om 06:07. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://filesforum.politics.be/showth...=180478&page=2
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Europees Commissaris
|
Volgens Henry Makow zou het om een soort pauselijke staatsgreep gaan. De betrokkenheid van Benedictus XVI bij witwaspraktijken van de Vaticaanbank zou hem kwetsbaar hebben gemaakt voor chantage.
|
|
|
#113 |
|
Minister
|
Het is duidelijk dat we beland zijn in de sfeer van de conspiracy-onzin en de propaganda. Ik ben heus bereid om kritiek op de kerk en grote complotten niet op voorhand uit te sluiten, maar hoe kunnen we nu geloven wat er op een artikeltje op het internet staat? Dat heeft geen enkele waarde, zeker niet als het zoveel van die ongefundeerde straffe claims bevat.
Laatst gewijzigd door respublica : 13 februari 2013 om 12:09. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat de hele wereld nog zoveel aandacht besteedt aan die gek in het Vaticaan, dat zegt toch wel genoeg hoe dom de mensen nog steeds zijn.
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De ware nieuwe Kerk is in Amsterdam: deze is mijn geest en mijn lichaam en mijn woning.
Zo zijn ze drie in een, en dan is er nog een vierde en dat is de prediking van gods rijk in de microkosmos en het hemelrijk in iedereen. Ook de Liefde mag er wezen en de rechtvaardigheid. Amen. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die indruk krijg je misschien als je HIER de media bekijkt en leest. Ga eens tot in Kopenhagen...Na 1 (één) dag was de hype al over. De mensen ? Een aantal mensen klampt zich vast aan een of meer illusies. Dat zal altijd zo zijn. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ook die ene dag was nog veel te veel. De enige die wel aandacht verdient is harriechristus in Amsterdam. Daar maakt het verleden plaats voor een nieuwe tijd. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U verkeert in de waan dat u zelf de Verlosser bent.
|