![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130215_061
Duchâtelet raadt jonge mensen ook aan het land te verlaten als het hier zo verder gaat. 'Het is aberrant geworden hoe slecht het land, en ook Vlaanderen, geleid wordt. Vlaanderen is een ongelofelijke geldverslindende machine geworden. Vlaanderen verslindt 28 miljard euro per jaar en wat doen ze daarmee? Het onderwijs! What's next? Een beetje wegen onderhouden. En wat doen ze nog? Ze zitten daar ongelofelijk veel zichzelf bezig te houden', zo klinkt het nog. Het zal voor de Bart Somers fanclub die nog gelooft in de mythe 'hardwerkende Vlaming' waarschijnlijk weer gaan over uitspraken van een Belgicist.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is juist hoor... ze zitten daar zichzelf interessant te maken en bezig te houden. Dat is typisch voor de ambtenarij. Ik kan daar tientallen voorbeeldjes van geven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hoeveel verslindt België?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Moest hij met evenveel kennis van zaken zijn club leiden, zou ik alvast een pak blijer zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man zou niet misstaan naast Van Rossem. Niet dat ze exact dezelfde stijl hebben, natuurlijk, maar toch. Veel lawaai altijd en daarna, tja. Ik moet altijd aan deze quote van Brendan Behan denken bij beide sujetten: Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou Vlaanderen aanraden België te verlaten.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen moet daar eens goed over nadenken;
Als je de productie loskoppelt van vlaanderen, en alles outsourced naar lageloonlanden En als de hoge toegevoegde waarde jobs zich loskoppelen van die productie, en zich nestelen in Dubai bvb, de vraag van x-miljard: waarom zou je nog als Belg u uit loyalteit voor de opleiding of uw ouders, blijven plakken in Belgie, als je uw huis kunt verhuren aan een migrant die onderhouden wordt door het ocmw, en als je ondertussen goed betaald en onbelast geld kunt verdienen in Dubai ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een kans dat zoiets gebeurt na 25 mei volgend jaar.
Niet onmiddellijk maar het zit er in. Tsjechië en Slovakije hebben elkaar verlaten met goed resultaat voor beiden, op "lange" termijn. Waarom zouden Vlaanderen & Wallonie niet uit elkaar gaan ? Beter een goede scheiding dan een slecht huwelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer Rudy Demotte,Minister-President van Wallonie zei onlangs nog op kanaal-Z dat in het Waals Gewest men keihard bezig is om alle "pest"-belastingetjes in alle gemeentes af te schaffen en dat men daarmee al zeer ver is....
Ik hoop dat men het in Vlaanderen gehoord heeft..... Wat ondertussen Meneer Duchatelet,doende in een sector die toch al "verloren" is voor Europa, nog te melden heeft....ach..... Laatst gewijzigd door kelt : 15 februari 2013 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij kan het met dezelfde argumentatie als de jouwe (zijnde geen) toepassen op De Wever.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds minder..... Soms bedenk ik me wel eens dat men in de gewesten en in de gemeenten,tesamen met de overname van bevoegdheden,steeds maar de kans mist om meteen komaf te maken met "oude gebruiken".....en zo moet men blijven aanwerven zodra iemand in pensioen gaat. Een leeuwke of een haan zetten bovenop een formulier is inderdaad geen staatshervorming.... Laatst gewijzigd door kelt : 15 februari 2013 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Het federalisme afschaffen zou inderdaad een fameuze besparing zijn. Maar ik denk dat de Belgen graag belastingen betalen.
![]()
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |