Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2013, 23:25   #81
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Dat is net uitgelegd en staat op de vorige pagina te lezen. Dat u het niet wilt snappen, is uw zaak.
Ik vraag gewoon 'moeten' van 'wie'. Je moet daar geen uitleg rond geven. Ik vraag gewoon een kleine verduidelijking. Je kan onmogelijk jouw betoog 'snappen' als je in het vage houdt van 'wie' het 'moet'.

Citaat:
Mensen die het debat rekken door vragen opnieuw te stellen, hebben geen argumenten.
Vragen ter verduidelijking in zijn een blijk van interesse in jouw standpunten

Citaat:
Ze willen gewoon dat het er nooit toe komt dat er opgegeven wordt in de strijd.
Welke strijd ?

Citaat:
Zelfs al zit er geen enkel voordeel meer bij voor hen.
Voordeel voor welke zaak of voordeel voor wiens belang ?

Citaat:
Die is dan voor niks geweest is, sinds de ander zijn/haar mening niet bijstuurt.

U hebt geen argumenten. Zo simpel is het.
Argumenten voor wat ? Ik ben geïnteresseerd in jouw standpunten en ik vraag verduidelijking. Ik zou niet weten welke argumentatie ik voer.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2013, 23:28   #82
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Echt ? Je bent oprecht ?
Ja. Ja.

Dit topic gaat niet over de N-VA.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 17 februari 2013, 23:33   #83
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je hebt precies geen hoge pet op van je buurman/vrouw/familie ..?

Wat mezelf betreft: ik noem mezelf niet graag een b. en ik zal dat dus quasi nooit doen. Maar daarom vind ik nog niet dat iedereen die van een ander gedacht is, een dommerik (tenzij op politiek vlak).

In ieder geval: er zijn maar weinig Fransen, Engelsen, Nederlanders ... die hun eigen nationaliteit gekozen hebben;
en zo zal jij ook jouw nationaliteit niet gekozen hebben;
dus, na de onafhankelijkheid van Vlaanderen, ga je wellicht wel mogen kiezen. Namelijk, èn vermoedelijk, tussen Vlaming of Waal.
Geen kat zal je iets in de weg leggen, mocht je kiezen voor Waal, terwijl je in Vlaanderen blijft wonen. En ik hoop hetzelfde voor Vlamingen die in Wallonië zullen (blijven) wonen.

.
Ok dus een pasport met een leeuw op of eentje met een haan .

En wat denk je dat dat aan je persoonlijk situatie gaat veranderen .
Mogelijk een beetje valse fierheid , en dat is't.

En wat denk je dat dat zal veranderen aan jouw financiele situatie ? JUIST GEEN MOER .

Dus 40 jaar rusie maken en zeuren voor iets wat geen zoden aan de dijk brengt . dank U

De enige reden waarom de vlaamse politiekers die vlaanderen onafhankelijk willen , is omdat ze dan baas kunnen zijn van vlaanderen en veel geld verdienen en machtsgeil zijn , EN NIET omdat de modale vlaming er beter zou van worden .

Er is maar één manier waar de Vlaming beter kan door worden en dat is dat de overheidskost voor elke belg verlaagt , en ja toevalleig zal dat ook beter zijn voor de Brusselaar en de Waal
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 01:59   #84
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ben jij voorstander voor een referendum over wat jij hier boven poneert ?
Ga jij eens effectief iets bijdragen aan de discussie in plaats van constant dingen te betwijfelen.

Echt iets bijgedragen heb je niet. Je trekt gewoon een hoop dingen in twijfel, zonder zelf iets toe te voegen.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 02:09   #85
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag gewoon 'moeten' van 'wie'. Je moet daar geen uitleg rond geven. Ik vraag gewoon een kleine verduidelijking. Je kan onmogelijk jouw betoog 'snappen' als je in het vage houdt van 'wie' het 'moet'.
Daar heb ik al antwoord op gegeven.

Citaat:
Vragen ter verduidelijking in zijn een blijk van interesse in jouw standpunten
Maak het de ganzen wijs.

Citaat:
Welke strijd ?
De strijd om hen die niet met u akkoord gaan belachelijk te maken.

Citaat:
Voordeel voor welke zaak of voordeel voor wiens belang ?
Zie vorig antwoord.

Citaat:
Argumenten voor wat ? Ik ben geïnteresseerd in jouw standpunten en ik vraag verduidelijking. Ik zou niet weten welke argumentatie ik voer.
Argumenten voor uw standpunt in deze discussie. Als u geen standpunt hebt over deze zaak, wat doet u hier dan zelfs maar?

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Oud 18 februari 2013, 10:35   #86
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ga jij eens effectief iets bijdragen aan de discussie in plaats van constant dingen te betwijfelen.

Echt iets bijgedragen heb je niet. Je trekt gewoon een hoop dingen in twijfel, zonder zelf iets toe te voegen.
Tot welke discussie zou ik hoeven bij te dragen ?

Oud 18 februari 2013, 10:39   #87
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk tot geen enkele: jouw "bijdragen" zijn (bijna) altijd negatief.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 10:42   #88
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar heb ik al antwoord op gegeven.
Je hebt niet gezegd van 'wie' het 'moet'.

Citaat:
Maak het de ganzen wijs.
http://www.gentblogt.be/wp-content/u...60315_fvdd.jpg

Citaat:
De strijd om hen die niet met u akkoord gaan belachelijk te maken.
Ik zou niet weten waar ik hier ergens op aanstuur dat ook maar iemand met mij akkoord zou dienen te gaan. Ik zou nog minder weten over wat ze akkoord zouden moeten gaan.

Citaat:
Argumenten voor uw standpunt in deze discussie. Als u geen standpunt hebt over deze zaak, wat doet u hier dan zelfs maar?
Jij hebt mijn interesse gewekt voor jouw standpunten die ik verduidelijkt wil zien.

Oud 18 februari 2013, 12:36   #89
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Eigenlijk tot geen enkele: jouw "bijdragen" zijn (bijna) altijd negatief.
Als je argumenteerd op een vlaamse strategie die geen doel heeft en absoluut geen uitweg is , dan wil jij daar niet oover nadenken , je noemt dat negatief .

Wel , een organisatie of beweging , die in vraag stelt of iets haalbaar is of niet , en wat het gaat kosten dat noem ik positief .
en als die beweging dan ook nog eens een doeltreffende aanpak voorsteld die ONMIDDELIJK tot efficiëntie leid , dan noem ik dat positief .

De vlaaming is een blinde mol die alles negatief noemt wat hij zelf niet overwogen heeft .
Oud 18 februari 2013, 13:50   #90
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja. Ja.

Dit topic gaat niet over de N-VA.
Godwin op zijn Belgisch: als een forumdiscussie lang genoeg duurt, komt de N-VA ter sprake...
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 13:54   #91
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Vlaanderen hangt 40% van de bevolking af van de overheid voor hun eten en drinken te bekostigen.
Okeeeee, en dan nu de link naar "bezigheidstherapie"? Kunt u en passant (u ziet, ik ben niet vies van Frans) ook de percentages voor het Waalse en Brusselse gewest geven?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 14:06   #92
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaamse bedrijven en uitvindingen blijven bij Vlaanderen, Waalse bedrijven en uitvindingen blijven bij Wallonië. Simpel toch?

Wat is dat voor onzin? gaat Vlaanderen nu al de marxistische tour op?
Bedrijven zijn van aandeelhouders. Uitvindingen zijn van patenthouders. Of gaan ze dat in 'sprookje Vlaanderen' allemaal stelen van de rechtmatige eigenaars?
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 14:25   #93
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Okeeeee, en dan nu de link naar "bezigheidstherapie"? Kunt u en passant (u ziet, ik ben niet vies van Frans) ook de percentages voor het Waalse en Brusselse gewest geven?
U springt van de hak op de tak man .

Uw redenering is als volgt .

T'zal mijnen tijd wel duren .

Uzelf hebt vb een leeuk baantje aan de overheid , geen risico , niet in wind en regen , geen zware dingen te tillen , geen vuile handen , lekker veel voordelen ene een meer dan behoorlijk loon .

BUB reageert daar op dat dat profitariaat wat te ver gaat omdat de kosten ondraaglijk worden .

En U reageert . jamaar , in Walonië doens ze dat ook .

Geen kat die in eigen boezem kijkt en beseft dat we een imense financiële put aan het graven zijn voor onze kinderen .

Laat het nu duidelijk zijn ,

On enafhankelijk vlaanderen zal leiden tot .

Nieuwe identiteitskaarten
Nieuwe wetgeving
Nieuwe rijbewijzen
Nieuwe Nummerplaten voertuigen
Nieuwe Borden in het wegverkeer.
Nieuwe borden van gemeentelijk domeinen ( de firma Janssens zal lachen )
Nieuwe briefhoofding van alle documenten
Nieuwe aaplakkingen in alle gemeente huizen
Nieuwe herverdeling werkposten van ambtenaren
Nieuwe overeenkomsten met internationame handel.
Nieuwe overeenkomsten met Europa

En zo kan je nog een paar honderd opnoemen .

en dat zal allemaal niets kosten en het zal beter gaan ?

Vlaanderen fait voor ze er aan begonnen zijn .

Wie vlaanderen onafhankelijk wil , zadeld 6 miljoen mensen op met een schuldenberg die ze in 20 jaar niet te boven zal kunnen komen..

Een beetje goede raad .

Voor je vlaanderen onafhankelijk wil maken , kijk vanavond even TV naar topstarter .

als je nog niet weet hoe een zelfstandig bedrijfje te leiden met 2 man personeel moet je geen nieuw land willen opstarten .

Ik denk dat het beter is dat er een beweging komt om de kosten eens te schrappen ipv den boel nog wat complexer te maken .

Welkom B.U.B
Oud 18 februari 2013, 14:57   #94
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Als je argumenteerd op een vlaamse strategie die geen doel heeft en absoluut geen uitweg is , dan wil jij daar niet oover nadenken , je noemt dat negatief .

Wel , een organisatie of beweging , die in vraag stelt of iets haalbaar is of niet , en wat het gaat kosten dat noem ik positief .
en als die beweging dan ook nog eens een doeltreffende aanpak voorsteld die ONMIDDELIJK tot efficiëntie leid , dan noem ik dat positief .

De vlaaming is een blinde mol die alles negatief noemt wat hij zelf niet overwogen heeft .
De vlaming is een bewoner van een land, waarvan hij de absolute meerderheid uitmaakt, en dat geregeerd wordt, door de bewoners van dat land, die de minderheid uitmaken.
Ne mens zou voor minder voor wat meer beslissingsmacht opkomen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 15:12   #95
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
http://www.begroting.be/portal/page/...14_11_2012.pdf

Oud 18 februari 2013, 15:35   #96
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Degene in dit topic.

Oud 18 februari 2013, 15:48   #97
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt niet gezegd van 'wie' het 'moet'.
Oh jawel. Dat heb ik wel gezegd. Dat staat een paar pagina's terug te lezen in een heel korte post.

Citaat:
Ik zou niet weten waar ik hier ergens op aanstuur dat ook maar iemand met mij akkoord zou dienen te gaan. Ik zou nog minder weten over wat ze akkoord zouden moeten gaan.
Het probleem is dat u nooit ophoudt met vragen stellen, die al allemaal beantwoord zijn. Dat is een tactiek om mensen te ontmoedigen, met het idee dat hun standpunt geen steek houdt, omdat anderen het maar niet snappen, ongeacht hoeveel uitleg ze er bij geven. De bedoeling is tevens om bij andere mensen die de discussie zien, de indruk te wekken dat het argument van de persoon in kwestie geen steek houdt. De vrager blijft maar vragen. Dus moet het wel zijn dat de argumenten en uitleg van de persoon niet goed genoeg zijn. Maar het feit is dat u enkel blijft vragen, net om dat beeld te scheppen.

Uw vragen zijn veel te simplistisch en hebben niks met het onderwerp te maken. Zeer algemene "wie, wat, hoe, waarom?" vragen, zonder een verband te leggen met de effectieve discussie, zonder zelf een redevoering te geven bij uw vraag. U maakt niemand wijs dat het u effectief interesseert, als u niet eens verder geraakt dan dat.

Citaat:
Jij hebt mijn interesse gewekt voor jouw standpunten die ik verduidelijkt wil zien.
Ik heb alles reeds uit de doeken gedaan en alles is duidelijk. En u blijft maar vragen. Zie mijn vorig antwoord.

Oud 18 februari 2013, 15:51   #98
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht

Wat is dat voor onzin? gaat Vlaanderen nu al de marxistische tour op?
Bedrijven zijn van aandeelhouders. Uitvindingen zijn van patenthouders. Of gaan ze dat in 'sprookje Vlaanderen' allemaal stelen van de rechtmatige eigenaars?
Als de eigenaars van bedrijven en patenten Vlaams/Wallonisch zijn, dan is de transfer automatisch. Wat ze er daarna mee willen doen is natuurlijk hun zaak.

Oud 18 februari 2013, 15:54   #99
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Hij is kwaad omdat zijn Beneliga er maar niet komt.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 16:14   #100
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh jawel. Dat heb ik wel gezegd. Dat staat een paar pagina's terug te lezen in een heel korte post.

Het probleem is dat u nooit ophoudt met vragen stellen, die al allemaal beantwoord zijn. Dat is een tactiek om mensen te ontmoedigen, met het idee dat hun standpunt geen steek houdt, omdat anderen het maar niet snappen, ongeacht hoeveel uitleg ze er bij geven. De bedoeling is tevens om bij andere mensen die de discussie zien, de indruk te wekken dat het argument van de persoon in kwestie geen steek houdt. De vrager blijft maar vragen. Dus moet het wel zijn dat de argumenten en uitleg van de persoon niet goed genoeg zijn. Maar het feit is dat u enkel blijft vragen, net om dat beeld te scheppen.
Dat is geenszins mijn bedoeling.

Citaat:
Uw vragen zijn veel te simplistisch en hebben niks met het onderwerp te maken. Zeer algemene "wie, wat, hoe, waarom?" vragen, zonder een verband te leggen met de effectieve discussie, zonder zelf een redevoering te geven bij uw vraag. U maakt niemand wijs dat het u effectief interesseert, als u niet eens verder geraakt dan dat.
"Wie, wat, hoe, Waarom" zijn geen algemene vragen maar essentiële.

Citaat:
Ik heb alles reeds uit de doeken gedaan en alles is duidelijk. En u blijft maar vragen. Zie mijn vorig antwoord.
Ik heb begrip voor je frustratie. Voor mij is moeten al lang dood. Ik vrees dat dit voor jou nog niet het geval is. Blijkbaar zijn er voor jou zaken die moeten zonder dat je het "wie, wat, hoe & waarom" van dat moeten kan duiden.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be