![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, verkrachting wat is dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste gevaar voor de volksgezondheid zijn juist die mensen die niet begrijpen wat ze lezen of zich daar geen verdere vragen bij stellen. Die denken dat aids zo goed als onder controle is en ze er terug mogen op los neuken zonder bescherming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, de expert zegt dat mensen meer en sneller Aidsremmers moeten krijgen. Voor wie eerst naar hier moet komen rijkelijk laat nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen betreft het hier eigenlijk, vijf? En wie is verantwoordelijk, Antwerpen of de federale regering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad erg wat je hier niet moet lezen. Verkrachting of bloedtransfusies, ze hebben er nog nooit van gehoord. Het overkomt toch alleen maar de anderen...
En zo begrijp je waarom er in België elke dag meer dan 3 nieuwe besmettingen zijn: http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...0216024193.htm
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of omdat ze zich prostitueren om aan geld te geraken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft u de afgelopen paar maanden onveilige seks gehad? Ja? => Uw bloed gets flushed down the drain Trouwens, afrikaanse prositutuees gaan echt wel bloed geven ![]()
![]() |
![]() |
#188 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De topictitel was beter ingekort tot 'dure illegalen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Terug on topic: is het echt wwetenschappelijk bewezen dat seropositieven die aidsremmers nemen minder besmettelijk zijn? Ik blijf dit twijfelachtig vinden en geen goede reden om iedereen zomaar aidsremmers te verstrekken. Het zou van België inderdaad een nog meer gegeerd land maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het opeens nutteloos om inhoudelijk met mij te discussiëren. Wat een bokkesprongen. Zeg dan gewoon dat je geen repliek kan bedenken. Misschien moet je aan de werknemers van Ford Genk vertellen dat er duizenden euro's naar HIV remmers voor illegalen gaan. Dat is pas een investering die zal opbrengen op de lange termijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() De zaak is duidelijk gesteld door Maggie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo cynisch ben ik nu ook nog niet. Citaat:
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij wil ze alle 25 miljoen naar Antwerpen halen? of begrijp ik je verkeerd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good Luck
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hebt het over miljoenen doden die moeten geholpen wordn, toch? Waar ga je anders de grens leggen? en wat zijn je criteria om een grens te leggen? Kunnende Hordenlopen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 februari 2013 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Welja, je wil ze hier behandelen zelfs al kunnen ze een behandeling krijgen in hun thuisland. Blijkbaar vind je het ok dat ze naar hier komen voor een behandeling, waarom de andere 25 miljoen dan niet of zijn die minderwaardig voor je systeem? Racist. (/sarcasm)
Laatst gewijzigd door BonBon : 22 februari 2013 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw: doden hoeven geen hulp meer.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 22 februari 2013 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt prima onder de "wisselende partners".
En dan nog, ook over verkrachting maak ik me weinig zorgen. Ik doe dat niet, en de kans dat ik dat moet ondergaan, is ook zeer miniem.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 februari 2013 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat u denkt gods gave aan de mensheid te zijn, wil nog niet zeggen dat ik onwetende ben.
![]() |