Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2013, 11:12   #181
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
AIDS is niet bepaald een ziekte waar ik me zorgen over maak. Dat laat ik over aan mensen met wisselende partners, condoomweigeraars en recreatief naaldgebruikers, aangevuld met bloedtransfusiebehoeftigen in zandbakkiestan.
Inderdaad, verkrachting wat is dat?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 11:12   #182
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dus niet de patienten zijn een gevaar voor de volksgezondheid maar de niet-patienten die niet luisteren naar de experten?
Sinds wanneer is het een gevaar voor de volksgezondheid om een eigen MENING te hebben?
Het grootste gevaar voor de volksgezondheid zijn juist die mensen die niet begrijpen wat ze lezen of zich daar geen verdere vragen bij stellen. Die denken dat aids zo goed als onder controle is en ze er terug mogen op los neuken zonder bescherming.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 11:23   #183
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De expert zegt dat mensen meer en sneller AIDS-remmers moeten krijgen. Hier gaat het over een voorstel om mensen AIDS-remmers te weigeren. Die mensen worden niet uitgewezen, maar blijven wel in onze samenleving rondlopen en besmetten mensen. Ik heb al het voorbeeld gegeven van de Afrikaanse prostituees, een omvangrijk fenomeen in onze samenleving.

Bij een bloedtransfusie is het zo dat de eerste maanden van de besmetting er geen antistoffen zitten in besmet bloed. Als je dus ooit een bloedtransfusie nodig hebt in België, is de kans niet onbestaande dat je met HIV besmet bloed krijgt. Is dat geen probleem? Voor mij wel!

Ook met de Antwerpse maatregel van kracht zullen seropositieve illegalen blijven toestromen. Ze zullen alleen geen HIV-remmers meer krijgen en dus nog besmettelijker worden (zie de medische wetenschap). Ze zullen bovendien nog meer in marginaliteit, drugs, prostitutie terechtkomen en nog meer mensen besmetten. Leuk vooruitzicht, nietwaar?
Nee we hadden het ondertussen over aidsremmers verstrekken in hun land van herkomst.
En inderdaad, de expert zegt dat mensen meer en sneller Aidsremmers moeten krijgen.
Voor wie eerst naar hier moet komen rijkelijk laat nietwaar.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 13:14   #184
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
De expert zegt dat mensen meer en sneller AIDS-remmers moeten krijgen. Hier gaat het over een voorstel om mensen AIDS-remmers te weigeren. Die mensen worden niet uitgewezen, maar blijven wel in onze samenleving rondlopen en besmetten mensen. Ik heb al het voorbeeld gegeven van de Afrikaanse prostituees, een omvangrijk fenomeen in onze samenleving.

Bij een bloedtransfusie is het zo dat de eerste maanden van de besmetting er geen antistoffen zitten in besmet bloed. Als je dus ooit een bloedtransfusie nodig hebt in België, is de kans niet onbestaande dat je met HIV besmet bloed krijgt. Is dat geen probleem? Voor mij wel!

Ook met de Antwerpse maatregel van kracht zullen seropositieve illegalen blijven toestromen. Ze zullen alleen geen HIV-remmers meer krijgen en dus nog besmettelijker worden (zie de medische wetenschap). Ze zullen bovendien nog meer in marginaliteit, drugs, prostitutie terechtkomen en nog meer mensen besmetten. Leuk vooruitzicht, nietwaar?
Het betreft hier uitgewezen asielzoekers in antwerpen, die geen doktersbriefje hebben, die aids hebben en in hun thuisland wel(!) die aidsremmers kunnen krijgen via hun ziekenfonds. Dezelfde mensen die volgens de federale regels geen recht hebben op aidsremmers, dat vergeten er velen.

Hoeveel mensen betreft het hier eigenlijk, vijf?
En wie is verantwoordelijk, Antwerpen of de federale regering?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 15:26   #185
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het is inderdaad erg wat je hier niet moet lezen. Verkrachting of bloedtransfusies, ze hebben er nog nooit van gehoord. Het overkomt toch alleen maar de anderen...

En zo begrijp je waarom er in België elke dag meer dan 3 nieuwe besmettingen zijn:
http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...0216024193.htm
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 15:54   #186
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Culluningus Bekijk bericht
Omdat illegalen de ziekte verspreiden door hun beestachtige verkrachtingen in het land waar ze hopen op een uitkering?
Of omdat ze zich prostitueren om aan geld te geraken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 16:15   #187
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vandaar dat de questionnaire dient...

Heeft u de afgelopen paar maanden onveilige seks gehad?
Ja? => Uw bloed gets flushed down the drain

Trouwens, afrikaanse prositutuees gaan echt wel bloed geven
Oud 21 februari 2013, 16:32   #188
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

De topictitel was beter ingekort tot 'dure illegalen'.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 21:44   #189
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Vandaar dat de questionnaire dient...

Heeft u de afgelopen paar maanden onveilige seks gehad?
Ja? => Uw bloed gets flushed down the drain

Trouwens, afrikaanse prositutuees gaan echt wel bloed geven
Vraag is dan wel wat onveilig is he: als je seks zonder condoom hebt met je vaste partner weet je ook nooit of je^partner wel zo trouw is. Ik blijf toch sowieso een beetje schrik hebben voor bloedtransfusies om die reden.

Terug on topic: is het echt wwetenschappelijk bewezen dat seropositieven die aidsremmers nemen minder besmettelijk zijn? Ik blijf dit twijfelachtig vinden en geen goede reden om iedereen zomaar aidsremmers te verstrekken. Het zou van België inderdaad een nog meer gegeerd land maken...
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 23:34   #190
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Bedreiging? Waar?
Ik weet nu gewoon dat het totaal nutteloos is inhoudelijk met u te discussiëren. Wat mij uiteraard niet zal beletten af en toe te blijven reageren.
Eerst ben ik blijkbaar aan het trollen. Daarna "neem je akte van mijn bericht".
Nu is het opeens nutteloos om inhoudelijk met mij te discussiëren. Wat een bokkesprongen. Zeg dan gewoon dat je geen repliek kan bedenken. Misschien moet je aan de werknemers van Ford Genk vertellen dat er duizenden euro's naar HIV remmers voor illegalen gaan. Dat is pas een investering die zal opbrengen op de lange termijn.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 23:34   #191
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het betreft hier uitgewezen asielzoekers in antwerpen, die geen doktersbriefje hebben, die aids hebben en in hun thuisland wel(!) die aidsremmers kunnen krijgen via hun ziekenfonds. Dezelfde mensen die volgens de federale regels geen recht hebben op aidsremmers, dat vergeten er velen.

Hoeveel mensen betreft het hier eigenlijk, vijf?
En wie is verantwoordelijk, Antwerpen of de federale regering?
5 bleek nog te hoog gegrepen, het waren tot nu toe 2. sigh
Oud 22 februari 2013, 00:05   #192
eno2
Banneling

Standaard

De zaak is duidelijk gesteld door Maggie
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2013, 08:26   #193
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Eerst ben ik blijkbaar aan het trollen. Daarna "neem je akte van mijn bericht".
Nu is het opeens nutteloos om inhoudelijk met mij te discussiëren. Wat een bokkesprongen. Zeg dan gewoon dat je geen repliek kan bedenken.
Het is inderdaad onmogelijk om een repliek te bedenken op het feit dat iemand zich verheugd over miljoenen doden, kinderen inbegrepen (die ter info heel misschien met je virus zijn geboren).

Zo cynisch ben ik nu ook nog niet.

Citaat:
Misschien moet je aan de werknemers van Ford Genk vertellen dat er duizenden euro's naar HIV remmers voor illegalen gaan. Dat is pas een investering die zal opbrengen op de lange termijn.
5 euro de man, waaaaw, wat een investering!
Oud 22 februari 2013, 08:31   #194
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad onmogelijk om een repliek te bedenken op het feit dat iemand zich verheugd over miljoenen doden, kinderen inbegrepen (die ter info heel misschien met je virus zijn geboren).

Zo cynisch ben ik nu ook nog niet.
Jij wil ze alle 25 miljoen naar Antwerpen halen? of begrijp ik je verkeerd?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 22 februari 2013, 08:49   #195
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij wil ze alle 25 miljoen naar Antwerpen halen? of begrijp ik je verkeerd?
Awel, nu zou je mij eigenlijk moeten uitleggen hoe je vanuit mijn quote kunt afleiden dat ik alle HIV patiënten naar Antwerpen wil brengen...

Good Luck
Oud 22 februari 2013, 09:04   #196
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Awel, nu zou je mij eigenlijk moeten uitleggen hoe je vanuit mijn quote kunt afleiden dat ik alle HIV patiënten naar Antwerpen wil brengen...

Good Luck
je hebt het over miljoenen doden die moeten geholpen wordn, toch? Waar ga je anders de grens leggen? en wat zijn je criteria om een grens te leggen? Kunnende Hordenlopen?

Laatst gewijzigd door circe : 22 februari 2013 om 09:06.
Oud 22 februari 2013, 09:04   #197
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Good Luck
Welja, je wil ze hier behandelen zelfs al kunnen ze een behandeling krijgen in hun thuisland. Blijkbaar vind je het ok dat ze naar hier komen voor een behandeling, waarom de andere 25 miljoen dan niet of zijn die minderwaardig voor je systeem? Racist. (/sarcasm)

Laatst gewijzigd door BonBon : 22 februari 2013 om 09:05.
Oud 22 februari 2013, 09:15   #198
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je hebt het over miljoenen doden die moeten geholpen wordn, toch? Waar ga je anders de grens leggen? en wat zijn je criteria om een grens te leggen? Kunnende Hordenlopen?
Waar zeg ik dat zij allemaal in Antwerpen geholpen moeten worden? Ik zeg wel: zij moeten geholpen worden wanneer zij hier zitten en zolang zij hier zitten. Dit doet geen afbreuk aan de regels inzake toegang tot het grondgebied en uitwijzen van illegalen. Moeilijke nuancering, hè?

Btw: doden hoeven geen hulp meer.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 22 februari 2013 om 09:16.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2013, 09:17   #199
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Valt prima onder de "wisselende partners".

En dan nog, ook over verkrachting maak ik me weinig zorgen. Ik doe dat niet, en de kans dat ik dat moet ondergaan, is ook zeer miniem.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 februari 2013 om 09:21.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2013, 09:20   #200
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Het is inderdaad erg wat je hier niet moet lezen. Verkrachting of bloedtransfusies, ze hebben er nog nooit van gehoord. Het overkomt toch alleen maar de anderen...
had het al geschreven hoor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
aangevuld met bloedtransfusiebehoeftigen
Omdat u denkt gods gave aan de mensheid te zijn, wil nog niet zeggen dat ik onwetende ben.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be