Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2013, 23:38   #961
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Festival op een naturistenstrand. Officiële naaktzone door de gemeenteraad aangewezen. Logischerwijze is er dus niets op tegen om als naaktrecreant deel te nemen aan het festival. Het lijkt me een gelegenheid voor een massale deelname van naturisten aan dit festival. Allen daarheen.

Citaat:
Naturisten eisen blote festivalgangers.

Bij onze noorderburen verzet een groep naturisten zich tegen de komst van een nieuw festival in Leeuwarden. Het festival, dat gedeeltelijk op een naaktstrand zal worden gehouden, is welkom op één voorwaarde: "De dresscode blijft bloot". Zo valt te lezen op de website van het naakstrandje in het Nederlandse Leeuwarden. .

De organisatie van het festival Welcome to The Village reageert verbaasd op het bericht van de naaktlopers en heeft in een e-mail om opheldering gevraagd. Het nieuwe festival, dat van 26 tot en met 28 juli wordt gehouden in een recreatiegebied vlakbij Leeuwarden, kreeg een vergunning van de gemeente.

Ze hoopt met de naturisten tot een vergelijk te komen. "Mochten ze alsnog problemen hebben met onze komst dan is er een sauna op het festival aanwezig", aldus Sjoerd Bootsma, organisator van het festival.

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...utm_medium=RSS
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 08:24   #962
bartelx
Parlementslid

Standaard

Normen zijn vatbaar voor verandering.

In de jaren 1900-1920 werden vrouwen beboet wanneer de zwemkleding 15 cm boven de knie kwam.
En er werd effectief gecontroleerd.

Oud 23 februari 2013, 09:46   #963
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De organisatie van het festival Welcome to The Village reageert verbaasd op het bericht van de naaktlopers en heeft in een e-mail om opheldering gevraagd. Het nieuwe festival, dat van 26 tot en met 28 juli wordt gehouden in een recreatiegebied vlakbij Leeuwarden, kreeg een vergunning van de gemeente.
Om de financiële problemen te boven te komen moet deze editie van het festival een succes worden en hebben we die bijkomende ruimte nodig, anders dreigen er naakte ontslagen aldus Sjoerd Bootsma, organisator van het festival.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 11:26   #964
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We worden allen naakt geboren ook.
Dat is veruit de zieligste opmerking die ik daarover kan lezen.

Mocht ik modeontwerper zijn of in die industrie werkzaam zijn, ik diende een klacht in tegen de naaktlopers

Als u er een boodschap aan hebt om thuis in uw Adam/Eva kostuum rond te lopen is dat uiteraard uw probleem niet het mijne, gelukkig ...

En ik denk ook wel dat onze politici wat anders te doen hebben dan hun hoofd te breken over naturisme/nudisme.
Oud 23 februari 2013, 11:33   #965
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En ik denk ook wel dat onze politici wat anders te doen hebben dan hun hoofd te breken over naturisme/nudisme.
We regelen toch vanalles en nog wat in onze maatschappij.

Wel, het wordt dringend tijd dat men naaktrecreatie ook zijn plaats geeft die het verdient. Eén naaktstrand voor gans de Belgische kust (voor gans België trouwens) is wel wat weinig.
Oud 23 februari 2013, 13:44   #966
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als die politici echt hun hoofd braken over echt belangrijke problemen, zou ik u wellicht gelijk geven. Nu kan ik alleen vaststellen dat ze zich met van alles en nog wat bemoeien en allerlei pietluttige regeltjes opstellen.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 17:41   #967
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Als die politici echt hun hoofd braken over echt belangrijke problemen, zou ik u wellicht gelijk geven. Nu kan ik alleen vaststellen dat ze zich met van alles en nog wat bemoeien en allerlei pietluttige regeltjes opstellen.
Wel, enkele naaktstranden erbij aan onze kust is een hapklare brok.

't Is kwestie van wat strandzones af te bakenen en vast te stellen. Met duidelijke afbakening, zodat niemand onverwacht geconfronteerd wordt met naaktrecreanten.

Er zijn zeker mogelijkheden aan de Westkust (De Panne). Ook Middelkerke en de zone Blankenberge/Zeebrugge hebben potentieel.

Aan de Oostkust, richting Nederlandse grens, zijn eveneens mogelijkheden.
Oud 24 februari 2013, 01:43   #968
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Wel, enkele naaktstranden erbij aan onze kust is een hapklare brok.

't Is kwestie van wat strandzones af te bakenen en vast te stellen. Met duidelijke afbakening, zodat niemand onverwacht geconfronteerd wordt met naaktrecreanten.

Er zijn zeker mogelijkheden aan de Westkust (De Panne). Ook Middelkerke en de zone Blankenberge/Zeebrugge hebben potentieel.

Aan de Oostkust, richting Nederlandse grens, zijn eveneens mogelijkheden.
In Schaarbeek en in Borgerhout is het toch toegelaten om naakt te lopen ? Waarom dan ook niet in de andere steden en dorpen ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 09:18   #969
Darwin_70
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Normen zijn vatbaar voor verandering.

In de jaren 1900-1920 werden vrouwen beboet wanneer de zwemkleding 15 cm boven de knie kwam.
En er werd effectief gecontroleerd.

Misschien waren ze onder die rok wel naakt , zo lijkt het wel.
Darwin_70 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 01:57   #970
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Naakt is in.
http://www.youtube.com/watch?v=Wbdfezq9pgI
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 12:52   #971
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Leuk nummer van een hele grote cabaretier. Uit 1980 als ik me niet vergis. Maar als je met muziek wilt aantonen dat naakt in is, zou ik toch een recenter voorbeeld nemen:
https://www.youtube.com/watch?v=mqkhm2G1Ik8
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 18:27   #972
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Leuk nummer van een hele grote cabaretier. Uit 1980 als ik me niet vergis. Maar als je met muziek wilt aantonen dat naakt in is, zou ik toch een recenter voorbeeld nemen:
https://www.youtube.com/watch?v=mqkhm2G1Ik8
Zie je wel dat naakt in is?

Weet je wat ik nooit heb kunnen begrijpen?

Vrouwen kleden zich wel eens met zeer diep uitgesneden jurken zodat de bovenkant van de borsten volop uitpuilend zichtbaar zijn, en geen mens die dit zal aanklagen als het schenden van de goede zede. Nu de onderkant van die bollen zijn evenwel bol gevormd en bestaan uit exact het zelfde materiaal en zelfde huid. Dus ook daaraan stoort niemand zich wanneer deze openbaar vertoont worden, zolang de tepel maar bedekt blijft.

Wij mannen mogen wel met ontbloot bovenlichaam in het openbaar zonder daarvoor een aanklacht te riskeren voor het schenden van de goede zede. We hebben weliswaar geen borsten, allee sommige wel maar goed, maar we hebben wel evengoed tepels.

Dus, wat de vrouw heeft dat niet mag gezien worden, hebben wij ook en mag van bij ons wel gezien worden zonder de goede zeden te schenden.

Wanneer ge voor een rechtbank gedaagd wordt voor het schenden van de goede zeden door openbaar vertoon, wordt er al gauw een psychiatrisch onderzoek opgelegd. Dan vraag ik mij daar bij af, wie is er hier nu eigenlijk gek en hoognodig aan een psychiatrisch onderzoek toe, de magistraten die dit bevelen en de ministers die dergelijke banale wetgeving gestemd hebben, of de zo gezegde overtreder/ster?

Laatst gewijzigd door Garry : 25 februari 2013 om 18:55.
Oud 25 februari 2013, 23:13   #973
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Een verplaatsing naar k&k is een goede stimulans om meer beeldmateriaal aan te voeren ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 11:49   #974
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Las ik vandaag op de online kranten iets over Naakte poetsvrouwen die je kon inhuren via Z Maid Agency.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30225_00482534

Moeten ze zelfs niet meer buiten die naaktlopers

Naaktstranden gewoon een gecamoufleerde vorm om naar een ander iemand zijn/haar lijf te liggen gluren dat was wat ik er altijd van dacht.

Op de lange duur ga je de moslims nog gelijk geven in de zin van, je hebt er geen zaken mee hoe mijn lief/vrouw eruit ziet, inpakken die handel!

Ik heb er geen weet van maar is dat leeftijdgebonden zo van die naaktkampen, want als daar kinderen bijlopen gaat dat wel de nodige pedo's hun aandacht trekken dacht ik.

Sfeerbeeldje op de speelplaats op school na een weekendje naaktstrand met papa en mama:

Kind 1: Ammai! uwe papa zijn geweer Wooooow!
Kind 2: Dat is geen geweer, is 9mm!!!!

Zoals ik al eerder schreef mocht ik modeontwerper zijn lapte ik ze een proces aan hun broek! anders ligt de modeindustrie plat als iedereen naakt gaat rondlopen, weer een hoop werklozen meer.
Vrouwtje in een mooie bikini is veel leuker je moet jezelf voorstellen wat erachter zit tegen dat ze dat zomaar voor uw neus gooien

Graag reactie ...

Algoed dat men die zooi verplaatste naar k&k ...

p.s. Ik amuseerde mij er wel goddelijk mee met deze idiotie.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 februari 2013 om 11:53.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 11:58   #975
giserke
Banneling

Standaard

Hopelijk gaan er wat meer nudisten in de politiek.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 12:55   #976
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Hopelijk gaan er wat meer nudisten in de politiek.
Zie dat Maggie De Block zich out als nudist...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 19:12   #977
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Zie dat Maggie De Block zich out als nudist...
Waarom niet? Als er niet genoeg plaats is op het naaktstrand moeten ze het maar uitbreiden.
Oud 2 maart 2013, 02:31   #978
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Daarbij, mensen als Maggie De Block, die hebben ze juist graag op het strand. Aan wie moeten ze anders die al die Boule de Berlin's nog slijten.
Oud 2 maart 2013, 10:35   #979
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We regelen toch vanalles en nog wat in onze maatschappij.

Wel, het wordt dringend tijd dat men naaktrecreatie ook zijn plaats geeft die het verdient. Eén naaktstrand voor gans de Belgische kust (voor gans België trouwens) is wel wat weinig.
²
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2013, 10:50   #980
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dan wel liefst een andere keer, graag. Buiten is het berekoud en ik zit hier thuis met bijna 38 graden koorts te rillen naast de stoof.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be