Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2013, 09:33   #19721
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Op school: Respect voor die rijke islamitische beschaving, die ons Westerlingen zoveel geleerd heeft etc.

Islamitische landen, 21ste eeuw:
Internationale campagne tegen steniging
http://www.smvi.nl/node/79

Ach, het gaat uiteindelijk maar om enkele honderden per jaar, het is veel werk die in te graven en dan met een grote bende te verwonden en laten leegbloeden. De jaarlijks tienduizenden (honderdduizenden?) andere eer- en religeuze islam moorden zijn zo mogelijk nog gewelddadiger.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 17:59   #19722
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...scotheek.dhtml

Gokje wagen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 18:32   #19723
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Religion of peace at it again: Vier moslims onthoofden kat in Zweden en poseren trots voor de foto.
De stilte in de mainstream media is weer oorverdovend.
Gelukkig hebben we internet.

Vlnr: Hamza Tchaki, Youssef Ben Ali, Kuorbam Uomama, Firas Mani

http://newsaxonvlad.tumblr.com/post/...nets-beheading
http://www.barenakedislam.com/2013/0...k-and-twitter/
http://thetruthshallsetyoufreeblog.w...fenceless-cat/
Het feit dat ze dat doen, schrikt me zozeer niet af, ook al heb ik een kat. En misschien was dit wel een kat die al dood was.

Maar dat ze ermee dan op een foto gaan staan ... de kat is dan symbool voor wat?

Een trapper in Siberië of in Alaska doet dit regelmatig (villen inbegrepen) met pelsdieren, mar hij heeft geen behoefte om dat op foto vast te leggen.

Dus waar gaat het hier om?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 10:46   #19724
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.standaard.be/artikel/deta...30218_00473523

Citaat:
Wat hebben barbiepoppen, figuren uit The Simpsons en Boeddhabeelden met elkaar gemeen? Allen zijn ze verboden in Iran omdat ze symbolen zijn van een ‘culturele invasie'. Hoewel het land eerder enkel Westerse invloeden wilde tegengaan, werd nu voor het eerst een karakteristiek beeld uit het Oosten op de zwarte lijst geplaatst.
Volgens Iraanse kranten haalt de regering alle Boeddhabeelden uit winkels in Teheran weg om zo ‘het promoten van het boeddhisme' tegen te gaan. De regering zou niet langer willen dat andere godsdiensten zichtbaar zijn in het Iraanse straatbeeld, dus moeten alle beelden die naar een ander geloof verwijzen verdwijnen.

Eerder bande Iran al barbiepoppen en figuren van tv-serie The Simpsons wegens een ‘culturele Westerse invasie'. Het is de eerste keer dat ook een figuur uit het Oosten geweerd wordt.
Kijk eens aan, die moslim-woestijn-bewoners.. klagen over een invasie van de Westerse vuiligheid... terwijl ZIJ wereldwijd de invallers en de veroveraars en de lastpakken zijn, precies rechtstreeks uit de middeleeuwen-periode, met hun achterlijke politieke "godsdienst" waarmee ze de wereld willen knechten!
Wat zitten wij hier nog dagelijks te discussiëren met die gasten over "hun rechten" en de manier waarop ze denken dat onze democratie werd uitgevonden om hen alles toe te laten???
Er blijven meer en meer maar twee opties open: of we laten ons onder de voet lopen en worden islamlanden met sharia en alles erop en eraan, of we werken keihard alle moslims die niet passen in onze levenswijze de deur uit! En hun mening daarover hebben we niet vandoen!
We kunnen er nog enkele decennia over leuteren, en dan is de zaak geklaard.
We zullen moslim-landen zijn.
Is het dat wat we willen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 10:53   #19725
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Het feit dat ze dat doen, schrikt me zozeer niet af, ook al heb ik een kat. En misschien was dit wel een kat die al dood was.

Maar dat ze ermee dan op een foto gaan staan ... de kat is dan symbool voor wat?

Een trapper in Siberië of in Alaska doet dit regelmatig (villen inbegrepen) met pelsdieren, mar hij heeft geen behoefte om dat op foto vast te leggen.

Dus waar gaat het hier om?
Met die trappers hun gedoe zit ik ook niet te juichen, maar zij doen het voor de pelsen. En die trappers lopen niet overal rond in onze steden. Voor hen is ginder dat een reden en een broodwinning.
Waarom zou iemand een kat op die manier behandelen? Uit puur sadisme? Om andere mensen te kwetsen?
Omdat ze tot het soort behoren dat evengoed een mens gevangen neemt en dan met videobeelden voor de ganse wereld toont hoe ze zijn hoofd afhakken?
En dat soort moeten wij hier opvangen, laten rondlopen in onze maatschappij en nog op hun wenken bedienen ook...
Om op te spuwen.

Laatst gewijzigd door andev : 19 februari 2013 om 10:55.
Oud 19 februari 2013, 15:03   #19726
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Met die trappers hun gedoe zit ik ook niet te juichen, maar zij doen het voor de pelsen. En die trappers lopen niet overal rond in onze steden. Voor hen is ginder dat een reden en een broodwinning.
Waarom zou iemand een kat op die manier behandelen? Uit puur sadisme? Om andere mensen te kwetsen?
Omdat ze tot het soort behoren dat evengoed een mens gevangen neemt en dan met videobeelden voor de ganse wereld toont hoe ze zijn hoofd afhakken?
En dat soort moeten wij hier opvangen, laten rondlopen in onze maatschappij en nog op hun wenken bedienen ook...
Om op te spuwen.
Ik leg dus ook de link met het onthoofden van mensen in hun landen.

Psychopaten blijken ook in een eerste fase de anatomie van dieren te verkennen vooraleer ze overgaan tot de mens.

Zij staan open voor gewenning aan het plegen van geweld. Onze overheid staat open voor gewenning aan de gevolgen van het geweld.
Oud 20 februari 2013, 17:34   #19727
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.standaard.be/krant/tekst/...30219_00476162
Citaat:

Turkse pleegkinderen mogen niet langer in christelijke en homoseksuele gezinnen terechtkomen, vindt de Turkse regering.

De Turkse regering begint een ‘reddingsactie' voor de Turkse kinderen die bij Nederlandse, Belgische en Duitse pleeggezinnen zijn ondergebracht. De Turkse pleegkinderen zouden moeten worden ondergebracht in gezinnen met dezelfde culturele en religieuze achtergrond. Maar in plaats daarvan, zegt de Turkse parlementaire onderzoekscommissie voor de mensenrechten, zijn tussen de vijf en negenduizend kinderen in christelijke en homoseksuele gezinnen geplaatst.

‘We hebben in de afgelopen weken enkele dossiers bestudeerd', vertelt Ayhan Üstün, voorzitter van de commissie in Ankara. ‘Daarbij botsten we op een geval van een Turkse vader en zijn kind die tegelijk van de trap zijn gevallen. Zelfs dit ongeluk was door de jeugdzorg aangegrepen om het kind uit huis te plaatsen. En veel kinderen gaan ook nog eens naar christelijke en homoseksuele gezinnen.'

‘Dit gebeurt maar met één doel, zegt Üstün: assimilatie.' Hij wijst op het geval van de negenjarige Yunus. Deze jongen werd door de Nederlandse rechter aan een lesbisch koppel in Nederland toevertrouwd. De Turkse commissievoorzitter spreekt er schande van dat de Nederlandse rechter heeft bepaald dat de Turkse ouders hun zoon slechts vier keer in het jaar mochten zien. Üstün: ‘Die bezoekjes mochten niet langer duren dan een paar uur. Dan is voor mij duidelijk wat de bedoeling is. Hier heeft men assimilatie voor ogen.'
Stel je voor, we zouden kunnen islamadepten van het ware geloof afhouden en hun andere gedachten aanpraten! Dat moet dan gezegd worden van een soort veroveraar in spe die zijn land liefst weer volledig onder de islamdictatuur zou willen krijgen, en goed op weg is! Ze willen ook nog bij Europa behoren om hun zakken te kunnen vullen en hun gespuis een uitweg aan te bieden waar ze het beter hebben dan in hun eigen land.
En op onze kosten hier boel mogen komen maken,wegens "godsdienstvrijheid" en andere te misbruiken en achterhaalde onnozelheden enz enz enz
Gelukkig dat sommigen het been nog wat stijfhouden en hen dat lidmaatschap niet op een plateau aanbieden met onze gelukwensen er ook nog bij...
Maar ik vrees dat dat er toch zit aan te komen om de belangen te dienen van groepen die met grof geld goochelen en hun voeten vegen aan de mensen die die vreemde gevaarlijke smurrie over zich heen krijgen!
En ondertussen maakt die meneer het nog eens duidelijk dat de nieuwkomers/indringers zich zeker niet moeten assimileren, en dat wij ons aan hen moeten assimileren!
Gelukkig dat er hier ook nog politieke zeikers rondlopen die die gasten zoveel mogelijk ter wille willen zijn en moord en brand schreeuwen als men hen iets in de weg legt! Het kan hier niet vlug genoeg naar de bliksem gaan...
Oud 21 februari 2013, 15:38   #19728
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dit is toch ook een leuke!

De "Schrik van de Varkensstraat". 40 keer veroordeeld en zes maanden..... met uitstel!!! (moet je nog wel zitten als je zes maanden krijgt? nee zeker hé?

Het zal wel aan mij liggen zeker?

Citaat:
Schrik van Varkensstraat voor 40ste keer veroordeeld

De 42-jarige Mohammed T., in Mechelen gekend als 'De schrik van de Varkensstraat', is donderdag voor de veertigste keer door de rechtbank veroordeeld.

De beklaagde is vooral bekend geworden in de woonflats in de Varkensstraat - in het centrum van de stad - waar hij twee jaar lang de buurtbewoners terroriseerde. Begin deze maand werd 'De schrik van de Varkensstraat' door de bouwmaatschappij Woonpunt uit zijn appartement gezet.

Maar de man is voor de Mechelse rechters bijna een maandelijkse klant geworden. Donderdag liep hij zijn veertigste veroordeling op: een half jaar cel met uitstel gedurende 3 jaar, een boete van 1200 euro en aan de "besmeurde" agent moet hij 250 euro schadevergoeding betalen.

De feiten deden zich op 16 augustus van vorig jaar voor. De politie was opgeroepen voor buurtoverlast en klopte aan bij Mohammed T. "Hij was dronken en toen de politiemensen bij hem binnenstapten, overhandigde hij spontaan een bolletje hasj", adlus de politie.

Maar toen ze T. wilden overbrengen naar het commissariaat, liep het uit de hand. De man probeerde de agenten te stampen en zelfs in hun billen te bijten.
Uiteindelijk kon hij in de cel worden gestopt maar ook daar zorgde Mohammed voor opschudding. Met een stuk van de toiletbril bedekte hij de bewakingscamera en toen de politiemannen het schuifraampje van de celdeur openmaakten, stak T. er zijn geslachtsdeel erdoor en urineerde hij. Daardoor raakte het uniform van de agent bevuild.
http://www.vandaag.be/binnenland/117...roordeeld.html

En nu niemeer doen hoor mijnheer!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 februari 2013 om 15:39.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2013, 09:37   #19729
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

"In Londen zijn drie mannen schuldig bevonden aan het plannen van aanslagen die volgens de procureur bloediger hadden kunnen zijn dan die op het openbaar vervoer in de Britse hoofdstad van 7 juli 2005. Daarbij vielen 56 doden."

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...anslagen.dhtml

Europa zal nooit meer rust kennen.
Zo lang de islam aanwezig is zal er terrorisme zijn op Europees grondgebied.

Bedankt om onze kinderen deze leuke erfenis na te laten, links.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 22 februari 2013 om 09:40.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2013, 09:49   #19730
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
"In Londen zijn drie mannen schuldig bevonden aan het plannen van aanslagen die volgens de procureur bloediger hadden kunnen zijn dan die op het openbaar vervoer in de Britse hoofdstad van 7 juli 2005. Daarbij vielen 56 doden."

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...anslagen.dhtml

Europa zal nooit meer rust kennen.
Zo lang de islam aanwezig is zal er terrorisme zijn op Europees grondgebied.

De linkse ziet er gedrogeerd uit, de mindenste gek en de rechtse kan het niet veel schelen.
Oud 22 februari 2013, 11:07   #19731
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Culluningus Bekijk bericht
Wat kan hen niet veel schelen?
ik lees de gezichten, zo ziet hun blik er toch uit.
Oud 22 februari 2013, 15:13   #19732
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Wat is dat, links? Is bv. iemand die ooit op het Vlaams Blok gestemd heeft, maar ook op Freya Van den Bossche, links? Is een sociaal-democraat met neiging tot identitaire romantiek op sommige momenten en identitaire zelfhaat op andere (zoals een kennis van mij ooit zichzelf beschreef) links? Is mijn burgemeester links, is mijn baas links, is mijn buur links, is mijn broer links, ben ik links? Tot wie is je cynische dank eigenlijk gericht?

En waarom zou de huidige samenleving enkel een erfenis van links zijn? Heeft rechts de afgelopen decennia dan geen enkele macht gehad, nergens ooit, in heel Europa? (Wat is dat, rechts?)

Laatst gewijzigd door Illusie 3.0 : 22 februari 2013 om 15:17.
Illusie 3.0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2013, 19:20   #19733
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illusie 3.0 Bekijk bericht
Wat is dat, links? Is bv. iemand die ooit op het Vlaams Blok gestemd heeft, maar ook op Freya Van den Bossche, links? Is een sociaal-democraat met neiging tot identitaire romantiek op sommige momenten en identitaire zelfhaat op andere (zoals een kennis van mij ooit zichzelf beschreef) links? Is mijn burgemeester links, is mijn baas links, is mijn buur links, is mijn broer links, ben ik links? Tot wie is je cynische dank eigenlijk gericht?

En waarom zou de huidige samenleving enkel een erfenis van links zijn? Heeft rechts de afgelopen decennia dan geen enkele macht gehad, nergens ooit, in heel Europa? (Wat is dat, rechts?)
2

Ik denk dat we eerder zullen moeten gaan voor een chronisch gebrek aan naïviteit, een gezonde dosis gezond verstand en vooruitziendheid en een gezonde houding om te handelen in plaats van eindeloos te palaveren over irrelevante details.
Oud 23 februari 2013, 03:11   #19734
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik leg dus ook de link met het onthoofden van mensen in hun landen.
.
In hun landen alleen niet.

Eerste christenen in Amerika onthoofd in naam van de islam.

http://xandernieuws.punt.nl/content/...m-van-de-islam

Citaat:
Allahs bevel in de Koran

De moord op de christenen is waarschijnlijk terug te voeren op de Koran, waar in hoofdstuk 8:12 Allah moslims het bevel geeft de hoofden en alle vingers van de ongelovigen af te hakken. Tevens is het niet ondenkbaar dat de in september 2012 gedane oproep van moslimschrijver Muhib Ru'yat al-Rahman om Westerlingen die in Amerika, Duitsland, Nederland en Denemarken kritiek leveren op de islam te onthoofden er iets mee te maken heeft. Al-Rahman, werkzaam op het grote jihadforum Shumoukh al-Islam, schreef dat dit 'de beste manier is om mensen ervan te weerhouden Mohammed te beledigen.'

Laatst gewijzigd door daiwa : 23 februari 2013 om 03:12.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 07:05   #19735
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
In hun landen alleen niet.

Eerste christenen in Amerika onthoofd in naam van de islam.

http://xandernieuws.punt.nl/content/...m-van-de-islam
Best interessante site, tx. Anti godsdienstige en confronterende artikels zonder taboes, i like.
Oud 23 februari 2013, 08:16   #19736
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Best interessante site, tx. Anti godsdienstige en confronterende artikels zonder taboes, i like.
mijn pctje doet weer raar, ik kan het artikel niet zien, maar Xander heeft idd. hopen zéér verhelderende artikels die niet door de MSM censuur geraken;

Vreemd, ik ben opgegroeid met een marxistische vader, midden in de koude oorlog en nooit had ik verwacht dat ik nu anno 2013 gelijkaardige censuur en goebelliaanse propaganda moet ondergaan in het zogenaamde "vrije" westen!
De EUSSR is bijna even erg als de USSR. Het is nog enkel wachten tot Stalinistische acties het codewoord vormen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 februari 2013 om 08:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 09:00   #19737
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
mijn pctje doet weer raar, ik kan het artikel niet zien, maar Xander heeft idd. hopen zéér verhelderende artikels die niet door de MSM censuur geraken;

Vreemd, ik ben opgegroeid met een marxistische vader, midden in de koude oorlog en nooit had ik verwacht dat ik nu anno 2013 gelijkaardige censuur en goebelliaanse propaganda moet ondergaan in het zogenaamde "vrije" westen!
De EUSSR is bijna even erg als de USSR. Het is nog enkel wachten tot Stalinistische acties het codewoord vormen.
Ze denken dat de censuur voor de goeie zaak is en dus gerechtvaardigd, zo start elke dictatuur.

Xander groepeert eigenlijk alleen maar bestaande artikels en dat levert een interessant perspectief, alleen jammer dat het altijd negatief nieuws is, je kunt ook positief nieuws brengen met dezelfde twist. Blijft de moeite, vooral omdat het zo kort en duidelijk geschreven is.
Oud 23 februari 2013, 09:57   #19738
t-boneSteak
Burger

Standaard

In het station van Gent-Sint-Pieters werd gisterenavond een treinbegeleider van een trein gesleurd. Dat gebeurde door een jongere die niet meer mocht opstappen nadat het vertreksignaal gegeven was, meldt de krant Het Laatste Nieuws.

Rara, een Gentse Jongere?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-Gent.dhtml

Laatst gewijzigd door t-boneSteak : 23 februari 2013 om 09:58.
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 10:41   #19739
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had men nu simpelweg dat schuifraampje gesloten.
Dan zou men weer klagen over politiegeweld en zo...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 13:16   #19740
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat denken jullie :
10 tal daders 1 slachtoffer : check
Verkeersagressie : check
Laffe daad : check

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ntwerpen.dhtml
De apenheul. Het zou weer niet.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be