![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hieronder een voorbeeld dat de moderne medische industrie ook niet al te perfect is.
Citaat:
|
|
|
|
|
#862 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#863 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die jonge vrouw die ik hierboven heb gepost, is overduidelijk een product van de NWO.
Het is bedoeld om voornamelijk mannen te manipuleren. Mannen kunnen niet meer helder denken wanneer ze vrouwelijk schoon zien, en zo kan de NWO ons allemaal onzin aanleren zonder dat wij het zelf doorhebben. |
|
|
|
|
|
#864 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op de vraag of wij dus ons brein of ons bewustzijn zijn, is geen antwoord.
Wij zijn het namelijk allebei niet, de NWO bestuurd ons gehele brein. Wij hebben geen eigen wil en of bewustzijn. |
|
|
|
|
|
#865 |
|
|
handig, je eigen stropoppen creëren
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#866 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Heeft weinig met wetenschap te maken en al helemaal niets met dit topic. |
|
|
|
|
|
|
#867 | |
|
|
Citaat:
Terwijl de mens een hollisitsch wezen is, en vrijwel elke ziekte, toch elke serieuze ziekte, zijn oorsprong vindt in de hollistische realiteit die de mens is, en dus ook in het energetische aspect van de mens. Sommige ziektes kunnen al gezien worden in de aura nog voordat ze zich fysisch manifesteren. Van veel ziektjes zit de bron in de aura, wat rechtstreeks verband houdt met het psychologisch/mentaal/emotioneel welzijn van de persoon. Als er daarop gewerkt wordt ipv het puur fysische kunnen vele betere en langdurige resultaten geboekt worden. Wat mij bij een tweede punt brengt, en dat is dat er voor vele alternatieve geneeswijzen een 100% succesfactor geëist wordt door sceptici, alsof het allemaal mirakels moeten zijn. Dit terwijl de medische wetenschap zeker niet perfect is. In sommige gevallen, bijvoorbeeld het behandelen van kanker is ze regelrecht het equivalent van prehistorisch. Met de botte bijl (chemo) erin om het zo te zeggen.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 februari 2013 om 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#868 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Wat is trouwens het percentage van kinderen in België dat voor het 5de levensjaar sterft? Wat was dit pakweg 500 jaar geleden? Juist ja. Wat er in sommige takken momenteel al bereikt wordt grenst tegen het ongeloofelijke. Alternatieve geneeswijzen blijker echter zelden aantoonbaar positief effect te hebben en zijn in andere gevallen ronduit gevaarlijk. Tsja en chemo, niemand betwist dat er veel nadelen aan dergelijke therapie verbonden zijn. Ik weet echter wel dat mijn schoonvader al onder de zoden zou liggen als hij de noodzakelijke chemo's niet gehad zou hebben. Dus kom jij maar tegen mijn vrouw en schoonmoeder zeggen dat het bullshit is. |
|
|
|
|
|
|
#869 | |
|
|
Citaat:
Ik zeg trouwens niet dat alle medische wetenschap slecht is. Maar ze is beperkt door haar éénzijdige materialistische visie. Een samengaan van bepaalde aspecten van de moderne medische wetenschap en alternatieve hollistische geneeswijzen is de toekomst. Sommige ziekenhuizen staan dit al oogluikend toe door mensen te laten komen die reiki behandelingen geven ter ondersteuning. Dit is uiteraard niet officieel, en de reiki gevers worden niet betaald. Sommige zaken van de medische en farmaceutische industrie moeten echt wel serieus veranderen, bv die illuminati families die de farmaceutische industrie beheren en geld verdienen met de mensen ziek te maken. En de kanker industrie, en de fluor industrie, enz... daarin worden we serieus genaaid.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 februari 2013 om 14:30. |
|
|
|
|
|
|
#870 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Jij wilt om één of andere reden altijd overal complotten, schimmige motieven en doofpotoperaties zien waar daar in werkelijkheid gewoonweg geen sprake van is. |
|
|
|
|
|
|
#871 | ||
|
|
Citaat:
Fluoride deception: http://www.amazon.com/The-Fluoride-D.../dp/1583227008 Cancer industry: http://www.amazon.com/The-Cancer-Ind.../dp/1881025098 Citaat:
|
|
|
|
|
#872 | |
|
Staatssecretaris
|
Alle, weeral 2 linkjes naar boeken waarvan de inhoud op zijn zachtst gezegd zeer discutabel is.
Die eerste zin is ook erg demagogisch en komt ook niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb de inhoud eens doorgelezen en het staat gewoonweg vol met onwaarheden en valse beschuldigingen. Dit is bv. ook weer je reinste onzin: Citaat:
Wat een ONZIN weeral allemaal. Laatst gewijzigd door JBM : 20 februari 2013 om 16:27. |
|
|
|
|
|
|
#873 |
|
Gouverneur
|
Van één boek gesproken, het zal jullie wellicht wel zijn opgevallen, dat in de laatste 'Science & vie' er sprake is van Hooggeleerden die investeerders hebben warm gekregen om: een kunstmatig brein in mekaar te knutselen. het zou allicht wel de nodige miljarden kosten en, Europa zou er ter rato van 1 mjrd aan meedoen.
Dit voor de beknopte kennisgeving ervan en ter inleiding. Het project zou eveneens het bewustzijn bevatten en behandelen, hetgeen er op duid dat de staf van deelnemende geleerden menen, dat het bewustzijn een nevenwerking zou zijn van 'neuronen' en 'synaps' Kan hierover iets meer gezegd worden? - Iets meer hierover graag?
|
|
|
#874 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.humanbrainproject.eu/ Het is een multidisciplinair project, waarvan men o.a. hoopt dat het ook een revolutie in Computing zal teweegbrengen. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#875 |
|
Minister-President
|
Het verzet tegen de breincultuur groeit We hebben een brein, maar we zijn veel meer dan dat. Toch worden problemen gereduceerd tot een kwestie van neuronen in ons hoofd. Het determinisme en de versimpeling van de neuro-cultuur roepen steeds meer weerstand op. Spijtig genoeg kan ik de link naar het artikel niet geven omdat het enkel voor abonees is.
|
|
|
#876 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan toch ons toch wel een paar kernpunten meedelen? |
|
|
|
|
|
|
#877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen dat alles wat wij doen en kunnen komt voort uit het brein, wij zijn dus wel degelijk ons brein. |
|
|
|
|
|
|
#878 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En het is nogal pretentieus lijkt me om van 'versimpeling' te spreken. Ik vermoed de invloed van postmoderne psychologen die stilaan het zand onder hun voeten zien wegspoelen. : |
|
|
|
|
|
|
#879 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Men kan een week abonnement nemen als het U interesseert.
|
|
|
|
#880 |
|
Minister-President
|
Is het niet eerder pretentieus en spraken van versimpeling als men de volledige complexiteit van bewustzijn reduceert tot neuro-chemische interactie. Tien jaar geleden had ik een hersenbloeding in de thalamus, dan heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om aan mijn arts neuroloog vragen te stellen in verband met de relatie bewustzijn-hersenen. Dat er een verband is is overduidelijk maar dat bewustzijn= onze neurochemie was hun houding veel terughoudender. Dit lijkt mij veel correcter, men weigert uitspraken te doen als men niet de volledige context begrijpt. Dick Swaab is vrij om te beweren dat wij ons brein zijn maar U moet ook weten dat die visie niet algemeen gedeeld wordt ook niet in neurowetenschappelijke kringen.
|