![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den onze ligt meestal opgerold in zijne nest te slapen maar dan ligt hij met zijn neus vlak bij zijn ventiel. Als hij dan een scheet laat gaat-ie er zelf van lopen. Om het even te duiden: dat zelfde beest gaat helemaal uit zijn dak als hij tijdens het wandelen ergens een rottend vogellijk ofzo vindt. Erin rollen, ermee spelen en uiteindelijk de uit elkaar vallende resten tot bij ons brengen. Heerlijk vind-ie dat, al is die geur niet te harden. Maar zijn eigen scheten...
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cafe
De schuifscheet De windscheet De drukscheet De ontbering De bevrijding De knaller Bij M'n scheetje De ontlasting De ingeving De weggever De vergassing De verheffing De verheldering De verluchting De opluchting
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A Mindfart ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had'm al reeds gelezen ==> damn
![]() 1. Cookie fart 14 up, 8 down
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 februari 2013 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor queer of queen(y)
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee , 'k zen schuppes , ajuus iedereen , toe de volgende zitting
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 februari 2013 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Mest is geld" zei den boer, en hij scheet in zijn portemonnee.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 februari 2013 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Café "Het Remspoor".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Pedere in ampulla"
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dacht je van deze:
De Zweefscheet Een niet horende scheet die lekker lang blijft nasudderen ![]() De aroma komt je tegemoet , van zodra je Pepe Le Pew opendoet ![]() Zo eentje lossen in een volle zaal of op't WC = holy Scheiße ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zucht ontsnapte mijn bruine kring. Dit tot ongenoegen ende jolijt van mijn medestaanders.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Zweefscheet (betekenis: Een niet horende scheet die echt lekker lang blijft nasudderen) Het aroma komt je tegemoet , van zodra je Pepe opendoet , dat is gezellig !! Jij hebt zoveel lekker plezier , de ander ligt nu in't rivier , dat noemt men vertier !! Lekker vers van de pers , dat is altijd volle kers , dus drinken we nog een kriek , buuuurp , pppprrrrtttt ![]() ![]() ssssrrrrpppprrrrtttt ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter Info ...
http://www.scheten.be/index.php/wat-zijn-scheten Filmpjes zijn grappig daar ... Een studie naar het broekhoesten in al zijn facetten ... http://www.vice.com/nl/read/een-dokt...-ontstaan-enzo ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |