![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#621 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Just tell me. Niemand anders lijkt het te weten. U wel dus. |
|
|
|
|
|
|
#622 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oei, het paniekerige gekrijs over uw financiële crisis valt in dovemansoren en uw goudprijs zakt verder weg. Dan maar overschakelen op persoonlijke aanvallen?
|
|
|
|
|
|
#623 |
|
Europees Commissaris
|
Wat drijft iemand tot zulke waanzin?
|
|
|
|
|
|
#624 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij is volledig geïndoctrineerd met zijn eigen financiële these (of wat daar toch voor moet doorgaan). Hij moet hier wel op het forum zijn verhaal opnieuw en opnieuw blijven spuiten zodat hij z'n vertrouwen kan behouden in dat nutteloze metaal. De realiteit heeft minder en minder impact op hem, zeker nu zijn metaalprijs niet mee omhoog wil met de rest van de beurs.
Let wel, ik ken nog gelijkaardige types die op internetfora rondlopen met dezelfde goudgekte. Vooral nog bij jongere mensen zie ik die goud- en zilverindoctrinatie weer terug naar boven komen. Persoonlijk vind ik het wel tof om een zeepbel in volle bloei mee te maken. Eenmaal als ze uit elkaar spat denk ik dat we nog heel wat meer persoonlijke aanvallen en agressie zullen zien uit de hoek van de slachtoffers. |
|
|
|
|
|
#625 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Goud gaat stijgen als jan en Piet verkocht hebben, als de tijd daar rijp voor is. En dat kan gerust nog een jaar duren. So what? Zal de crisis dan opgelost zijn ? Groene scheuten of zijn 't scheten ? Zullen de schulden gedaald zijn ? Neen, want de crisis moet nog beginnen. |
|
|
|
|
|
|
#626 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#627 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
O wee, wat een paniek zeg. Uw aandelen schommelen zoveel op dagbasis. |
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Markten gaan op en af en ge maakt het meeste winst door dingen te kopen op een moment dat niemand ze wil. En dat in de wetenschap , zoals ik al zei, dat alles op en af gaat . Het in altijd al zo geweest. |
|
|
|
|
|
|
#629 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Een devaluatie kunt ge niet timen. Ge zet U buiten het papiersysteem en kijkt toe. Goud : geen BTW, geen transactiekosten. Speel zelf ECB : De ECB geeft U de pap in de mond. |
|
|
|
|
|
|
#630 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Daalt de prijs, goei koopmoment.
|
|
|
|
|
|
#631 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#632 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een gecontroleerde inflatie is het redmiddel. De schulden gaan dan minder wegen. Niet het gebrek aan financiële middelen is het probleem , wel de angst om ze uit te geven. Met inflatie wordt je een beetje gedwongen om uit te geven . |
|
|
|
|
|
|
#633 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#634 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 4 maart 2013 om 18:32. |
|
|
|
|
|
|
#635 |
|
Banneling
|
We weten inmiddels dat dat maar van korte duur zal zijn, omwille van een universele wetmatigheid zullen dan bliksemsnel de prijzen weer stijgen waardoor al dat geld in relatieve zin verdampt. Zie hier onrechtstreeks het bewijs dat God bestaat want wie kan nu zoiets absurd zelf bedenken?
|
|
|
|
|
|
#636 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Futures: geen BTW, geen transactiekosten Aandelen: geen BTW, geen transactiekost ($ 0.7 bij mijn broker) Opties: geen BTW, geen transactiekost ... |
|
|
|
|
|
|
#637 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#638 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Nu zitten we nog in de fase 'statencrisis'. In de volgende fase zal het vertrouwen in de munten gradueel wegvallen. Competitieve devaluaties zullen enorme wisselkoersverschillen doen ontstaan. Om dit op te lossen en het vertrouwen in giraal en papiergeld te herstellen, zal een totale monetaire reset vandoen zijn, waarbij alle papiergeld enorm devalueert tov goud en ALLE schulden van het Westen worden weggeveegd. Tabula rasa en restart vanaf NUL . |
|
|
|
|
|
|
#639 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#640 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Yup wellicht wel als China naast iran ook met goud voor olie-transacties begint. Hoe komt het dat U de 2008 crisis niet zag aankomen trouwens ? Stond die niet in uw Vlerick-cursusboekske ? Laatst gewijzigd door Gambassi : 4 maart 2013 om 20:10. |
|
|
|
|