![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PressTV - Western media under fire for silence on Iran TV bans
3 maart 2013
![]() Ongeacht hoe U over de Iraanse media denkt : Willen wij censuur en een beperking op ons recht tot vrije nieuwsgaring? Dat is de vraag... Laatst gewijzigd door zonbron : 4 maart 2013 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() De gecensureerde iraanse media komt gij hier verdedigen onder de noemer van vrije nieuwsgaring. En het gaat enkel over Eutelsat niet over de "westerse" media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met recap bedoel ik dus de draad even snel doornemen, zodat U weet waarover het gaat ipv van hier simpelweg mijn laatste post te herposten. Het ontgaat U blijkbaar net zoals de westerse reguliere media dat Eutelsat onterecht druk uitoefent op andere providers van satellietdiensten. Maar goed, niet geheel onverwacht bent daartoe blijkbaar niet in staat, wel so be it... |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zionistische censuur, gewoonweg de zoveelste onrechtvaardige vorm van religieuze censuur.
http://en.wikipedia.org/wiki/Censorship_by_religion Laat U NIET door het eenzijdige, de propaganda van religieuzen en zelfs zogenaamde 'atheïsten' overtuigen. Google is Uw vriend! Zoek en vind! Laatst gewijzigd door zonbron : 29 mei 2013 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Israelische en Westerse oorlog tegen de vrije meningsuiting en de vrije nieuwgaring :
Video - WAR ON FREE SPEECH ~ PRESS TV BANNED FROM SATELLITES 23 juni 2013 |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog altijd ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse overheid verplicht Intelsat Iraanse TV-zenders van hun satellieten te halen.
De Amerikaanse overheid bepaalt wat wij hier in Europa niet mogen zien. De Amerikaanse overheid bepaalt wat wij hier moeten zien. Wat zegt de EU daarover? Dit is trouwenws een inbreuk op de mensenrechten, 'onze' mensenrechten. Recht op vrije nieuwsgaring in het gedrang, een ernstige ontwikkeling. PressTV - Intelsat admits US behind ban on Iranian channels 27 juni 2013 - The European communications satellite service provider Intelsat has decided to remove Iranian channels, including Press TV, as of July 1 as part of an unprecedented wave of US-led attacks against Iranian media. Intelsat has admitted it is pulling the plug on Iranian channels under pressure from the United States. The satellite provider said it sought a waiver from Washington to extend the term of its agreement with Iranian channels, but the US government is determined to prevent Intelsat from doing so. Laatst gewijzigd door zonbron : 27 juni 2013 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ITSO (International Telecommunications Satellite Organization) is tegen censuur en roept de VS en Intelsat op hun beslissing ivm. Iraanse TV-zender op te schorten.
Voorzitter José Manuel Do Rosario Toscano wil dat beide partijen met Iran de kwestie bespreken. Bron |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ADL dwingt youtube PressTV te blokkeren.
PressTV - Press TV account still inactive despite YouTube claim 2 augustus 2013 ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op het moment dat er daadwerkelijk eenoorlog uitbreekt zijn er voldoende zendamateurs om berichtgeving door te sturen. Met een 250 watt SSB kom je al een heel end en overbrug je continenten, zeker 's nachts. Er zijn wereldwijd ik weet niet hoeveel radioamateurs dus de media heb je feitelijk niet nodig. Wel een goede ontvanger, Kenwood, Icom o.i.d. (voor een bejaard 2e handsje betaal je vaak nog een dikke 200 Euro. Een nieuwe kost ergens om de 1000 tott 1500 euro. (ik praat wel over gebruik op een schip).
In geval van oorlog gan we weer gewoon analoog.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Met tegenzin moet ik zeggen dat dit er over is. Vanaf nu mogen ze dimmen voor mijn part, niettegenstaande ik goed weet dat ik hun acties hiervoor min of meer goedgepraat heb. ENOUGH IS ENOUGH ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het TV-signaal van Russia Today in Argentinie gratis verdeeld! Video - Russia: Putin and Kirchner welcome arrival of RT on free Argentinian TV |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 80% van de Argentijnse bevolking zullen RT kunnen bekijken via digitaal TV-signaal.
TASS - Presidents of Russia, Argentina launch RT channel Spanish programming in Argentina ![]() NOVO-OGARYOVO, Moscow region, October 10. /TASS/. Presidents Vladimir Putin of Russia and Cristina de Kirchner of Argentina on Thursday launched the Spanish-language programming of the Moscow-based RT satellite channel in Argentina. Lees ook: Free Republic - RT launches nationwide broadcasting in Argentina
|
![]() |
![]() |