![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk een pagina nieuwe berichten en combineer de topictitels in creatieve patronen.
----- Op dit moment zie ik : Wat verzamel je? Een hond in een zak !!! Veganiërs, wat eet je vandaag? De boter op het hoofd van Vanackere... en Nieuwe schoenen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we naturisme en nudisme eindelijk eens aanvaarden als gewoon. Ja? En wat met mijn erecties op slechte momenten? Om die te verhelpen stel ik het volgende voor: Haal Martine Tanghe van het scherm. Ok, maar dan zit ik nog steeds met de tetten-draad. Shit ja, er was laatst wel een interessante documentaire over dat onderwerp. Ahja, niet gezien. Ik zag wel die over het feit dat atomen bestaan uit ruimteschepen. Dlemltdoptvi. Oavgdezbnadtb. Huh? Dat is wat ik vandaag verkeerd schreef. Leuk spelletje is dat, ik maak een fout en jij zoek de faut. Nee, dank u, daar heb ik geen zin in. Waar heb je momenteel plezier in dan? In erecties op slechte momenten. Geef me daar eens drie redenen voor. Ten eerste de netkousen-draad, de vraag of ik kies voor borsten of billen en de poesjesdraad. En wat met hardnekkige boomstronken? Die laat ik staan voor als de aliens komen. Jaja, dat zal wel. Als die hier aan komen staat hier nadien enkel nog een stulpje met skelet te koop. Haha, dat zou wel heel ridicule krantenkoppen opleveren. Het is dan ook een vorm van belachelijke overlijdens. Is dit om mee te lachen? Nee, maar wat je ook zegt; Ik heb toch gelijk.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |