![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je een rotzak als uw geweten over die fratsen opspeelt?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Te snel een bazooka afgeschoten, zodat de lader voor de rest van zijn leven halfdoof was
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() mij inschrijven op een forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Keurig met de wagen door diepe plassen rijden op plaatsen waar voetgangers staan te wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() das eel goe me tonnic e ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 5 maart 2013 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2X2 rijstroken buiten bebouwde kom. Het is redelijk druk. Ik tuf rustig mee op de linker rijstrook. Achter mij doemt plots een reetkever (bumperklever) op die mij wil opjagen (claxonneren, met lichten flitsen, vlak achter mij rijden). Ik blijf echter gewoon de hoop volgen. Op een gegeven moment is er een gat op de rechterrijstrook. Die slimme schiet naar rechts om mij langs daar in te halen. Ik geef plankgas, die achter mij ook en zo zit onze reetkever vast in de trage file op de eerste rijstrook. Als apotheose komt hij mij nog geen twee minuten later toch nog voorbijgeflitst met een anonieme flikkenkar op zijn hielen.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 5 maart 2013 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dju, ik vind de sketch van Snelle Eddy die uitgaat op een overdosis drugs niet meer...
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een relatie van een vriend naar de kloten geholpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de vriend of met het lief gaan lopen?
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met geen 1 v/d 2.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Als knaap van 12 waren ik en mijn kamaraad in een niet gebruikte schuur beland met een hele hoop gerief. Er stond daar een ton met daarin iets dat leek op gesmolten stront...het rook ook zo maar dan X 10. Toen vonden we een paar behangborstels....laten we zeggen dat we de schuur geredecoreerd hebben.
Ze hebben die schuur daarna moeten afbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Mijn buur had eens een bezwaar ingediend tegen een bouwaanvraag van mij.
Plotseling begon er iets te rammelen aan zijn auto. Nadat ze half zijn auto afgebroken hadden, kwamen ze erachter dat er in zijn uitlaat een stalen kogeltje was gedropt. Een paar weken later stond 's morgens zijn band plat toen hij naar zijn werk wou vertrekken. Hij wilde die vervangen, maar het lukte niet zo best omdat 1 bout niet wou loskomen...die bleek achteraf met epoxy vastgelijmd. Ze hebben hem eraf moeten branden. Ik heb opnieuw een bouwaanvraag ingediend...voor hetzelfde. Laatst gewijzigd door Stingray : 6 maart 2013 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Op de to do list:
Siliconen spuitbus kopen en er de randen van ene zijn voordeur mee volspuiten. Een bijl door de klakker duwen, filmen en op youtube smijten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij het nalezen van de posts kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat er veel stouterds zitten op dit forum.
![]() Uiteraard heb ik mij de rol van: 'Is de braafheid zelve' weer even aangemeten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |