![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zorgt er voor dat jij denkt meer te weten over dit onderwerp?
Kom maar op met die info ! maar verwacht niet dat wij die zo maar als zoete koek gaan slikken. Verder doe ik niet aan op de persoon gericht gekibbel , je krijgt van mij replys op inhoud.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 5 maart 2013 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20666 |
Banneling
|
![]() Je antwoord als een kip zonder kop. Is er geen houding volgens jou van de overheid of CIA ? Positief of negatief ? Is er geen rapport opgesteld door hen ? Zijn er geen foto's van bewakingscamera's in beslag genomen die nog steeds niet zijn vrijgegeven tussen haakjes ? Of is er geen abnormale houding of totaal niets aan de hand ? Straks ga je nog lullen dat er geen vliegtuigen in de twin towers zijn gevlogen. Total denial. Man je hebt het erg zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20668 |
Banneling
|
![]() Mogelijk maar met al die diehards ontkenners hier. Ik heb nooit en zal voorlopig ook nooit geloven dat er geen vliegtuigen in de Twin Towers zijn gevlogen. Wat voor vliegtuigen en of het al dan niet passagiersvliegtuigen waren dat is wel iets anders. In tegenstellingen tot sommigen geloof ik niet alles wat er aan complottheorien de ronde doet. Dat is dus het verschil met zij die op voorhand elke complottheorie de grond inboren. En daar behoren Dixie, Parcifal en atmosphere al zeker bij. Net de heilige drievuldigheid. Net 6 handen op een buik. Dat valt een beetje op, niet ?
Relativeren heet zoiets en niet alles geloven of ontkennen. Laat me hier in dit topic eens een paar posts zien waarin die heilige drievuldigheid elkaar in nog maar "iets" tegenspreken ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 maart 2013 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20669 |
Minister-President
|
![]() Laat me je helpen: Boeing 767-200's. En de tweede (de enige waar duidelijke beelden van zijn, om voor de hand liggende redenen) is duidelijk in de kleuren van United Airlines geschilderd. Er is bovendien niks aan het vliegtuig te zien dat iets anders suggereert dan dat het een passagiersvliegtuig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens ik ben helemaal geen believer van het offciële verhaal van dag 1, ook ik had mijn twijfels na bvb loose change tot 1 per 1 de conspiracysprookjes en de inside job theorie de grond werden ingeboord door BEWIJZEN, idem dito met JFK ... En het zou me geen r**t uitmaken of je nu het officiële verhaal gelooft of een of andere conspiracy maar wel indien ingegeven door VS en/of haat tov Joden zoals wel vele troofers blijkbaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijnheer had blijkbaar zijn twijfels aan het officiele verhaal na het zien van Loose Change, maar was plots in het geheel niet meer overtuigd van de minste samenzwering van het ogenblik hij ergens vernam dat er sommigen die niet in het officiele verhaal geloofden, iets hadden tegen zijn geliefde Israel. En Israel verdachten van een samenzwering. Dan kon het blijkbaar allemaal ineens niet meer was alles van de officiele versie koek en ei. Hoe zielig om u daardoor te laten beinvloeden. Het is niet omdat sommigen Israel haten dat zij daarom toevallig de waarheid niet kunnen spreken. En haat tegen Israel of tegen de VS hebben met elkaar niets te maken. Ik haat Israel niet en ook de VS niet. Laat dat maar over aan de moslims. Maar wil dat nu plots zeggen dat ik bepaalde acties van Israel of de VS niet grondig afkeer ? En als je uit je schelp zou kruipen en eens rond zou kijken hier op het forum dan zal je zien dat ik genoeg en zelfs meer dan jij op islamieten en fundamentalisten van hetzelfde kaliber kap. Maar ik ben wel niet zo dom om daarom te beweren dat moslims iets te doen hadden met 9/11. Jij bent gewoon verblind en vooringesteld, zoveel is ondertussen wel duidelijk. Israel kan in jouw ogen niets mis doen. Naiviteit of vooringesteldheid, maakt mij niet uit. Het resultaat is in dit topic hetzelfde: niet de minste objectiviteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20673 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moet wel hard lachen wanneer men het heeft over aliëns, geheime aliëns-basissen, geheimgehouden werelddominatie vanwege overheden in samenwerking met aliëns en dergelijke onzin meer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20674 |
Banneling
|
![]() Ik heb dan ook nooit een verband gelegd tussen Aliens en 9/11. Over aliens is er een ander topic en daar ga ik ook gen verband met 9/11 leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar heb je dan ook 'BEWIJZEN' van deze leugens of is het gewoon je anti VS/Israël attitude waarom je de waarheid niet aankan?
![]() |
![]() |
![]() |
#20680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een welbekende tactiek van de zogenaamde desinformaten deze niet gerelateerde onderwerpen op hardnekkige wijze te linken. Heden maakt dit hun natuurlijk absoluut niet geloofwaardiger, integendeel...
|
![]() |
![]() |