![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Steven Van Ackere geeft zijn ontslag, wat vindt jij ? | |||
Goede beslissing. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 42,59% |
Slechte beslissing. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 18,52% |
Tsjevenstreek. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 35,19% |
Typisch Vlaams Belang. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,11% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,26% |
Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,07% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denk je echt dat de resultaten van een parlementair onderzoek geheim zijn of zo? Je bent nog dommer dan de mensen die je voor dom uitmaakt als je dat denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar zie ik niks van, dus of ik de andere partij geloof is totaal irrelevant. Wat noem jij een afleidingsmanoeuvre, en wat willen ze dan "afleiden"? Graag per uitzondering enig bewijs van uw insinuaties. Ik heb nergens gezegd dat de resultaten geheim moeten blijven, wel sommige informatie. Wat moet ik denken van iemand die blijkbaar nog niet kan lezen wat er staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De contracten mogen vanaf maandag ingezien worden:
http://www.standaard.be/artikel/deta...30308_00496834 Je vraagt je af waarom er zo geheimzinnig over wordt gedaan. Volgende week weten we meer, dat staat vast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt trouwens geen zak uit of er sluitend bewijs komt tegen het ACW of niet, de publieke opinie weet dat het daar niet pluis is en dat is het belangrijkste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei is de verdediging van de tegenpartij zelfs irrelevant, zolang de aanklager zijn klacht niet hard maakt met bewijzen. Ik hoef dus niks te slikken, want er is nog niks bewezen. Wie slikt er echter wel de beschuldigingen zonder eing bewijs, juist ja Ik ben blij dat je in je laatste zin toegeeft waar het echt om gaat, namelijk het beschadigen van een organisatie die tegenwind geeft aan nva. Dat ze daarvoor moeten beschuldigen zonder bewijs zal ze worst wezen. Ik hoop dat veel vlamingen dat inzien, en dat ze de hele affaire in hun gezicht terugkrijgen. Hopelijk wordt de vlaming ooit zo verstandig dat hij de tactieken van deze slinkse partij doorziet. Laatst gewijzigd door spherelike : 8 maart 2013 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moet er nu echt toegegeven worden aan iedere leeghoofd van een politieker dat problemen wil zien, waar hij geen bewijs kan van voorleggen? Wat moet die commissie doen? laat de BBI en het gerecht zijn werk doen. Maar afgaand op het aantal verdachtmakingen tegen BBI en gerecht op voorhand, om de nederlaag voor te bereiden, vrees ik dat de 5e kolonne van nva geen negatief resultaat zal aanvaarden. De gedachte dat alles in kaart gezet is zonder bewijs, net om op lage manier een poltieke tegenstander te treffen, behoort zelfs niet tot de mogelijkheden, ook al blijft ieder bewijs uit, ondanks hun grootspraak dat ze die hadden, en nog wel uit publiek toegankelijke documenten. WAT LET ZE DAN EIGENLIJK om de openheid en transparantie te geven die ze van de beschuldigden eisen ????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() deze middag nog in een publiek schijthuis geweest. het stonk er niet, integendeel, er klonk muzak (ziggy stardust op melodica) en het laatste dat er te vinden is op de sociale ladder was in geen velden noch wegen te bespeuren. die 50 cent toegang zal daar niet vreemd aan geweest zijn.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 8 maart 2013 om 22:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de relatie schuldenaar begunstigde blijft, en die kunnen besluiten deze toekomstige verplichtingen onder elkaar de regelen in een éénmalige som, noem het afkoop van de toekomstige verplichtingen voor de ene, en een éénmalge vergoeding voor de andere. niets mis mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook niet echt moeilijk om geen illegale zaken te doen als je zelf wetten kan schrijven:
http://www.demorgen.be/dm/nl/15956/A...esluiten.dhtml Je reinste maffiapraktijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/15956/A...-betaalt.dhtml Eerst beschadigen en dan... Van Ackere, zo ne goeie hebben wij nog niet gehad. Kris Peeters, zo ne goeie hebben wij nog niet gehad. De supertsjeef spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kort over die twee maten en twee gewichten in deze bij nva kun je niet meer onderuit, het is overduidelijk dat ze zelf niet geven wat ze van anderen eisen. Iemand die beschuldigd zonder bewijs is een lasteraar en een eerrover, tot het leveren van zijn bewijs. En een liberale sjoemelaar als dedecker die eist dat een bank deals met klanten gaat bekend maken, dat we dat nog mogen meemaken. Hij kan misschien binnenkort, al zijn bedrijfsdocumenten eens op tafel leggen als goede voorbeeld van hoe het zou moeten. Ik vermoed dat hij dan wel zal passen en de privacy zal inroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoopte op Caroline Genez, die wou toch een toffe post?
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over twee maten en twee gewichten gebruiken kunnen de andere partijen in ieder geval niets leren van NVA. Als NVA liegt dan heeft men de strategie van zijn tegenstanders perfect toegepast. Hun voordeel is dat wanneer ze EENS een leugentje verkopen dat de kiezer het gelooft terwijl dit van de andere partijen niet het geval is. Deze hebben de mensen al genoeg voorgelogen. |
|
![]() |
![]() |