![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand, denk ik. Het is een contradictio in terminis.
Stel dat er een gewone Belg bestaat. En stel dat die hoopt op de B.U.B. Dan is dat toch geen gewone Belg meer ![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat trouwens, een "gewone Belg"? Bestaat dat wel? Het doet me wat denken aan de "gemiddelde Vlaming", dat bestaat ook niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 maart 2013 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar gebeurt er met de hoop van die ene belg iets helemaal anders dan met de hoop van den Distel, want die hoop wordt gewoon doorgespoeld wanneer ik klaar ben.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij was getrouwd, had 2.5 kinderen, reed met een Opel Kadett, was eigenaar van een rijtjeshuis, ging op vakantie met de caravan naar Frankrijk, enz.... Ze hebben hem nooit gevonden ![]() ![]() ![]() Ik pak een pils tegen de dorst Aan het ontbijt lees ik de krant Ik hou van boerenkool met worst Eens per week ga ik in bad 's Zomers twee weken naar het strand Zaterdag 's middags naar de stad Naast m'n schoenen loop ik niet Ik heb maatje 42, 42 Heel gewoon, doodgewoon Ik heb een dochter en een zoon Heel gewoon, doodgewoon Een rijtjeshuis waarin ik woon Z'n vrouw zit in een caravan En in 't weekend gaat hij ook (moet-ie wel) Heel gewoon Naar het kantoor in de Kadett Van voren word ik al wat kaal (doodgewoon) Een regenjas, een ruitjespet (heel gewoon) Als ik naar bed ga ben 'k zo moe Zo afgepeigerd dat ik hét Alleen maar in het weekend doe Naast m'n schoenen loop ik niet Ik heb maatje 42, 42 Heel gewoon, doodgewoon Ik heb een dochter en een zoon Heel gewoon, doodgewoon Een rijtjeshuis waarin ik woon Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon Ik ben een doodgewone man En daar is er maar eentje van Goedbeschouwd ben ik uniek In mij zit doodgewoon muziek Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon Heel gewoon, doodgewoon...
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 maart 2013 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Niet bang zijn voor separatistische man.
Laatst gewijzigd door giserke : 12 maart 2013 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() De B.U.B. is momenteel de enige relevante partij in België.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, er zijn wel meer relevante partijen als je eens goed wilt lachen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Mogen we de namen dan eens kennen?
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Op de IjzerWAKE; alwaar de ordedienst hen nog moest beschermen tegen boze nabestaanden ook. Een geluk voor die kerels dat het publiek daar de ordedienst respecteert.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Relevant, in welk opzicht? En als dat zo is, waarom dan mekkeren over niet-relevante partijen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Op ideologisch vlak uiteraard. De hierboven geciteerde tekst van de website van de B.U.B. ging ook daarover, meen ik.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ok, dat wil ik nog erkennen. Toch vreemd dat BUB er niet in slaagt meer volk achter zich te krijgen met zo'n aparte en aperte ideologie.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik zit hier in het echt te lachen. Het is alsof ze het met opzet doen. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 13 maart 2013 om 15:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loop gewoon de federale regering eens af...
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Kijk eens naar het aantal noemenswaardige "kleine" partijen in België. Het moet zijn dat militeren in een nieuwe partij heel wat moed en zelfopoffering vraagt. Om van het risico op jobverlies of carrièreremming nog maar te zwijgen (vooral bij ambtenaren).
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Waarom zijn die partijen relevant voor België?