![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik op men werk mijn standpunten uitleg tegen Walen, Brusselaars, Allochtonen,.... dan zien ze in dat het zo inderdaad niet verder kan. Waarom zien de Waalse politici dit niet in? Hun manier van het probleem oplossen is om de gezonde Vlaamse eis als extremistisch af te schilderen. En op de miljardairs uit te komen,.... België is zo klein dat ze toch naar een ander land kunnen gaan. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 13 maart 2013 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt er gewoon een lachertje van, Duitsland is een onafhankelijk land, dus volgens u zijn de Duitsers tegen alle Walen... - lol -
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 maart 2013 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Robinus krijgt waarschijnlijk een hartaanval telkens wanneer hij langs een gemeentehuis loopt. Zomaar die vlag buitenhangen! Wat een provocatie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En omdat ik eigenlijk al geantwoord heb op de vraag hoe je automatisch tegen Walen bent door Vlaams-nationalist te zijn: "Misschien bedoelt elke Vlaams-nationalist niet tegen alle Walen te zijn, maar objectief gezien ben je wel tegen alle Walen door voor Vlaamse onafhankelijkheid te pleiten als we bekijken hoe de sociaaleconomische kaarten liggen. (Wallonië verarmt in dat scenario. Het kan zijn dat sommigen dat nog niet doorhebben, natuurlijk.) Een Waalse miljardair (evenals een Vlaamse miljardair) kan er eventueel nog een voordeel uit halen. Voor miljardairs is een opdeling van het land in allemaal gebieden met hun eigen belastingtarieven ideaal om het ene in het ene land en het andere in het andere land te laten belasten, ten koste van zowel Walen als Vlamingen die niet dezelfde financiële middelen hebben." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister-President
|
![]() Proficiat Philippe, geef die flaminganten maar een ferme * tegen hun kloten!
Het is niet omdat 20% van het Belgische volk een identiteitscrisis doormaakt, dikwijls nog versterkt door een midlifecrisis, dat die 80% van de goede Belgen moeten zwijgen. Soms moeten vooraanstaande Belgen opstaan en spreken want als iedereen zou zwijgen, dan hadden de flaminganten vrij spel! Die Vlaamse leeuwenvlag is een domme vlag en illustrerend voor het volkje dat ermee staat te zwaaien. In Vlaanderen zitten geen leeuwen jong, dat is de grote grap van die vlag, er zitten geen leeuwen omdat er geen Vlamingen bestaan. Bravo Philippe, je bent een lichtpuntje in de ingebeelde jungle van het flamingantisme ! BRAVO!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik hou mij toch liever aan mijn subjectief aanvoelen van het huidige Vlaams-nationalisme in de vorm van de N-VA. En ik heb zo een heel sterk vermoeden dat het daarmee allemaal niet zo dramatisch gaat aflopen als de doembeelden die dagelijks in de krant gepredikt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent veel verbeterd de laatste tijd, je verwerkt veel meer humor in je getrol tegenwoordig. Ja, als het goed is dan zeggen we het ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals het kiesvee van de andere partijen dus.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd om de koning erbij te sleuren.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als Duitsland bijvoorbeeld tegen eurobonds stemt, dan zijn ze ook tegen de rest van de Europeanen. Ik zal niet beweren dat dergelijk groepsegoïsme enkel bij Vlamingen voorkomt. Zelfs bij Walen komt het voor, al is het in de positie van slachtoffer terecht om op te komen voor jezelf en je medeslachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, u heeft ook nogal een sterke vorm van wat ik "marxistisch redeneren" noem: als iemand ergens voor is, dan is hij voor u ook automatisch ergens "tegen." Uw wereld mag dan misschien zo zwart-wit in elkaar steken, de mijne bevat vooral vele tonen van grijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze moeten me nog steeds uitleggen hoe het komt dat iemand die voka als vakbond de notionele intrestaftrek wil afschaffen en het geld beschikbaar wil stellen voor kmo's hoe deze een spreekbuis kunnen zijn voor het grootkapitaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, soms wel, neem de mening van Eddy Merkx over doping, die kan tellen, tenslotte is hij als betrapte dopingsartiest een ervaringsdeskundige.
![]() |
![]() |