![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#403 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je mij zijn quote geven waar hij dat zegt?
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Minister
|
![]() ik heb geen humo, dus quoten kan ik niet
![]() volgens wat ik uit de krantenartikels kan opmaken heeft hij gezegd dat mensen die voor de N-VA stemmen (zijnde 40% van de Vlamingen dus) niet weten waarvoor ze stemmen. of m.a.w. ze zijn dom indien u het anders ziet, laat het mij weten ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 13 maart 2013 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder een onderschatting van de realiteit. Doorloop dit topic maar eens.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Gelukkig is de online wereld geen afspiegeling van de realiteit ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 13 maart 2013 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons gilberke had dit moeten zeggen in plaats van toch politieke uitspraken te doen. Hoe kan zo'n uitspraak anders opgevat worden dan politiek? Persoonlijk is het ook niet want hij stigmatiseert een grote groep Vlamingen. Zijn vermomde verontschuldigingen komen te laat en hij zal het maar al te goed beseffen. Om wereldkampioen te worden moet je precies niet echt slim zijn. Ik kijk uit naar de dag dat Gilbert betrapt wordt op doping, dan zal hij de volle laag krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij niet ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Minister-President
|
![]() Het verschil is wel dat mijn zelfingenomenheid gedeeld wordt met iets meer mensen dan de uwe hé viveke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Wallonië leeft het wielrennen niet zoals in Vlaanderen, de meeste supporters van Gilbert zullen wel degelijk Nederlandstalig zijn. Alleen Boonen is populairder dan Gilbert in Vlaanderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft hij dan zo ongelijk? Dat is een andere, hele discussie waard. En betekent dat dat die mensen dan dom zijn? Volgens de journalist (en uzelf) blijkbaar wel gezien hij die link onmiddellijk maakt, terwijl Gilbert zelf dat nergens zelfs impliceert.
![]() |
![]() |
#418 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doordat jij dingen zo consequent verkeerd interpreteert, zou ik nog beginnen denken dat het klopt dat diegenen die op N-VA stemmen dom zijn. Laatst gewijzigd door Robinus V : 13 maart 2013 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat geldt dan wellicht ook voor de pleitbezorgers van het behoud van de 'onafhankelijkheid' van Qatar (volgens "Forbes" het rijkste land ter wereld), Luxemburg (n° 2), Singapore (n° 3), Noorwegen (n° 4), Brunei (n° 5), de Verenigde Arabische Emiraten (n° 6), de Verenigde Staten (n° 7), Zwitserland (n° 9), Nederland (n° 10), ... ? Het zal u ongetwijfeld héél véél plezier doen dat de n° 8 uit de lijst, Hong Kong, niet langer 'onafhankelijk' is, maar de voorstanders van 'onafhankelijk' China zijn ongetwijfeld even grote bandieten als de voorstanders van 'onafhankelijk' België (of Vlaanderen). Of begrijp ik u verkeerd?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zit hier vol doppers die dag en nacht NVA zitten te verdedigen, dan mag iemand zo rijk en succesvol als Gilbert toch ook eens zijn mening zeggen he... |
|
![]() |
![]() |