![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou vragen of ik de stekker er dan zelf mocht uittrekken (en geld terug uiteraard). Als ik de commentaren van Destexhe of in Le Vif lees, dan begin ik te geloven dat de Walen slimmer zijn dan de Vlamingen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 14 maart 2013 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, en het staat ons ook vrij er het onze van te denken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk, alleen weet je als bekend figuur zijnde op voorhand dat je controverse gaat uitlokken. Of het daardoor verstandig is om een dergelijk utgesproken mening te hebben - omdat je in zo'n geval hoe dan ook een deel van je supporters of fans tegen de borst gaat stoten - laat ik hierbij in het midden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 14 maart 2013 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toevallig die "charts" opgesteld door de grote mediaconcerns? Op dit moment is youtube wellicht al de grootste "chart" van allemaal want zo ongeveer iedereen die op het net komt zet wel eens een youtube clip op. Het aantal keren dat een nummer op facebook gedeeld wordt is ook even relevant als de arbitraire charts opgesteld door de muziekindustrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met die vijf keer ben jij een even relevante "chart" dan diegenen die als "echte" charts worden gepresenteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is jammer dat ik sowieso niet naar Triggerfinger luister, ik kan ze moeilijk boycotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. En de oorsprong van je idolatrie voor Liesbeth ken ik niet, maar het moet wel van diep komen aangezien je er in dit draadje dat over iets anders gaat zelf mee afkomt. Je hoeft je daar niet voor te schamen hoor, we zien hier al vreemdere zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Banneling
|
![]() Iedereen mag van mij zeggen wat hij wil. Ook Gilbert.
Maar antwoorden, of een wedermening zeggen mag ook. Dat wil neit zeggen dat je dan tegen de meningsuiting bent van Gilbert. Mijn mening is dat Gilbert een kemel geschoten heeft. En we gaan de Gilbert er nog eens goed mee uitlachen ook. Laatst gewijzigd door giserke : 14 maart 2013 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Banneling
|
![]() Waarom dreig je dan een vlag tussen zijn wielen te steken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is nu niet dat we zoals de Franstaligen effectief kraaipootjes op de grond gaan smijten. Laatst gewijzigd door giserke : 14 maart 2013 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |