![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() innige deelneming
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dwaasheid betreft kan dit tellen.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kijkt teveel TV manneke. Kom eens van achter dat pedo-scherm.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem als hierboven. Kom van achter dat pedo-scherm.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 maart 2013 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was sarcastisch , dus aangepast:
gefeliciteerd Maar voor de rest , ik ben geen katholiek !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ben je zeker.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jorge Mario Bergoglio heeft er zijn eerste dag opzitten als paus Franciscus. Die verliep vol traditie en ceremonie. Zo heeft hij in de Sixtijnse kapel de mis opgedragen voor de 114 kardinalen die hem hebben verkozen. Kardinaal Danneels zat helemaal vooraan, bij de vertrouwelingen van de paus. Met deze eucharistieviering is het conclaaf definitief afgelopen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 maart 2013 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Sixtijnse Kapel (Italiaans: Cappella Sistina) is de bekendste kapel in het Apostolisch Paleis, de residentie van de paus in Vaticaanstad en vaak te bezichtigen als onderdeel van de Vaticaanse musea. Het is een van de bekendste binnenruimten ter wereld, vanwege de beroemde fresco's van Michelangelo.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Sixtijnse Kapel werd gebouwd van 1475 tot 1481, door paus Sixtus IV.
In 1506 werd de Sixtijnse Kapel door Michelangelo gedecoreerd.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben uitgeschreven , ik zou graag geëxcommuniceerd worden ,
daar ontdopen niet gaat !!!! Reden: Ik wil tot geen enkel geloofsgeloof behoren !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 maart 2013 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religie is onuitroeibaar.
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens de kenner die ik hoorde op de radio, wordt er ook wel gepraat onder elkaar tijdens de maaltijden. Opgesloten worden de Kardinalen wel degelijk, maar ze komenw el buiten om te eten en te slapen he. Ze gaan evenwel niet naar huis, er is een locatie op het vaticaan waar al die roodjurken logeren. Daar zal 's avonds ook wel gepraat worden. Maar tijdens het conclaaf zijn ze alleen in gesprek met de heilige geest. Allé, ze moeten openstaan voor beïnvloeding van de heilige geest. Als je het zo zegt, dan kan je verklaren waarom die heilige geest almachtig is en de eerste stemronde niet resulteert in een 100% overwinning. Je moet een beetje op je woorden letten als je zoiets beschrijft, anders valt de bullshit te hard op ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VATICAANSTAD (KerkNet) - Het is Paus Franciscus blijkbaar menens met de hervorming van de Romeinse curie. In een even kort als duidelijk persbericht, dat het staatssecretariaat vanmidddag liet uitgaan, wordt de aanstelling bekend gemaakt van een achtkoppige en geografisch netjes over de hele wereldkerk verdeelde adviesraad, die de Paus zal bijstaan in het ‘goed bestuur’ van de wereldkerk. Daarmee gaat de Paus in op de suggestie van enkele kardinalen, met op kop kardinaal Godfried Danneels, die in het preconclaaf hebben aangedrongen op de installatie van een soort 'kroonraad': een panel van wijzen uit de wereldkerk, dat de Paus met raad en daad bijstaat, zonder zelf deel te hebben aan de uitvoerende, rechterlijke of wetgevende macht binnen de hoogste kerkleiding.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 17 april 2013 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar 1 aarde , help die om zeep , wat dan ??
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cantico di Frate Sole (Cantico delle Creature) - San Francesco d'Assisi
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Zonnelied
Simpel , bovenstaande link + die youtubelink: niet mijn t-kopje !!!! http://www.youtube.com/watch?v=a358QLi4Wgs http://www.astrocappella.com/sun.shtml of deze: Bobby Hebb "Sunny" is wel leuk ![]() http://www.youtube.com/watch?v=IbUl_E-R91Q
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 april 2013 om 02:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Zonnelied (Italiaans: Cantico del Frate Sole) is een gebed uit de rooms-katholieke traditie geschreven door de heilige Franciscus van Assisi.De eerste oproep van de uitverkorene nadat er witte rook was, was om God's schepping te respecteren, de totaliteit van God's schepping.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei het toch , niet mijn t-kopje !!
![]() |
![]() |