![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Dat geld kan beter worden gebruikt voor de gehele gemeenschap. Het wegwerken van de ellenlange wachtlijsten in de gerhandicaptenzorg is alvast een goed begin.
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder wenste ik op te merken dat er - als de goede besparingsdrang over overheidsinkrimpende maatregelen het doel zijn - andere terreinen zijn waar evengoed flink wat geld op kan bespaard worden. Ik haalde defensie aan. Er zijn er nog andere.
|
|
|
|
|
#23 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan moet je toch eens een les economie volgen hoor. Voor elke vooraad activa vandaag bestaat er een toekomstige stroom inkomsten met een gelijke netto actuele waarde.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#24 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Over Liberales: het is wel heel hypocriet dat het pro-imperialistische en pro-consensus van Washington agerende Liberales nu op de bres spring voor de bevrijdingstheologie. De bevrijdingstheologie is precies gericht tegen alles waar Liberales voor staat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat je niet begrepen hebt wat ik bedoelde...
|
|
|
|
#26 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat bedoelde je dan?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Typisch voor een snoeverige pol&soccer die zijn linkse prof wil imponeren. Geef eens één voorbeeld vaan: - een pro-imperialistisch standpunt - een "pro-consensus van Washington" standpunt. Succes. |
|
|
|
|