![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit geld gehad dus kan men van mij ook niets stelen. Ik ben een gelukkig mens, ik hou mij met geldzaken niet bezig. (naar alle waarschijnlijkheid komt dat door dat ik er niets van ken) Ik leef, ik heb geen leningen lopen en doe geen gekke aankopen. De Duivel in eigen persoon ![]() Met alle ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het doet pijn dat die volgevreten provinciaaltjes met een dikke SUV rijden terwijl jij je lijnabonnement weer eens moet verlengen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 18 maart 2013 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af welk van de 2 (of allebei?) hier ontbreken. beetje pijnlijk toch...
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tja, opinies zijn zoals reten, iedereen heeft er een en iedereen denkt dat die van een ander harder stinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() De regering-Di Rupo overweegt de oprichting van een gegevensregister voor spaarboekjes. Daarmee zou belastingontwijking door het spreiden van spaargeld op verschillende rekeningen onmogelijk worden gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moet een Europese harmonisering en vereenvoudiging van fiscaliteit zijn: op arbeid, verbruik, winsten en kapitaal. Dit om mekaar niet te blijven doodconcurreren. Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 maart 2013 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dat nu fiscale fraude of sociale fraude is. Ik begrijp trouwens niet waarom men niet eerder op dat idee is gekomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t'is maar geld hoor jongen, met te werken kun je verderdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iemand die zelf zijn eten kookt, fraudeert ook, want hij pakt het werk af van de restauranthouder... capité ? Frauderen is maarhet probleem van de werkloze die werk aanvaard en die in ons debiel systeem verplicht wordt om niet te werken. Moest je diemens verplichten om te werken zou je zelfs nooit moeten zoeken achter fraude, want elkeen die werkt heeft een officiele job, en mag dan bijklussen in het zwart zoveel hij wil... capité ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Let maar op, geen enkele dief stopt met een plan dat goed werkt. Die herbegint steeds maar weer, tot er niets meer te roven is, of...tot iemand hem stopt. |
|
![]() |
![]() |