![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Er zijn niet verslavende medicijnen waarvan kalmte en slaap systematisch kan hervat worden hoe strak men ook staat. Etumine en wel verslavende Temesta.
Ook is dialoog op psychologisch vlak altijd een beste manier om het ijs te breken tussen burger en argwanende politie en vrijehidsbeperking. Meteen mee is niet goed en de oorsprong van mee wanneer het om psychose gaat is best op een zo werelds mogelijke manier en oplossend. Het is een tragisch psychologisch a-correct Vlaanderen dat maakt dat kat noch mens hun problemen en onderwerpen en redenen van psychose en onder invloed zijn maar op geen wijze ingeburgerde slimheid en organen heeft geresulteerd. Ik ben heel geschokt en diep triest om wat hem is overkomen, en het heet ook de dingen dat hem op het kruispunt moment bezig hielden,, wat daarna is basis kennis psychiatrie dat men zich verzet tegen het eerste contact en vormen van vrijheidsbeperking -combi, cel, meningen over deze instanties, en onderbewuste en bewuste teleurstellingen dat deze werkers en werkingen dikwijls losweken door hun banale introductie gedrag en wereldvreemdheid, etc. Ook vindt ik dat elke mens moet behandeld worden als onderbewust/telepathische mede wezen met signalen om te redden en goed te doen, beter dat signalen dat de beste onder ons zorgen en zorg zouden baren en psychologie en ervaringsdeskundigheid, helende werkingen zouden moeten zijn waar veel meer toegang tot is en best algemeen goedheid en zorg moeten uitblinken .. Op vlak van drugs lijkt het me eigenlijk goed om een Amsterdam soort van mentaliteit te handhaven binnen laagdrempelige kaders van opvang voor mensen onder invloed waar werkelijke psychologie en onder invloed verkeren en agressie of zelfdoding emotionele gevaarzones zoiets inmengen als 'Ik ben onder invloed en heb of maak problemen, als ze me willen brengen ze me toch naar een mekka van drugs waar ik het beter zal hebben en even niet aan dacht,,' Lucht je mening als ervaring gerichte persoon, laat weten hoe het voelt om de realiteit te kennen en om tragedies te voorkomen en op te lossen, en laat weten als je de kennis in petto hebt, enz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ik denk te weten waar het fout is gegaan':; Met wat de dokter hem heeft ingespoten is iets mis, iets dat niet met pep mag gecombineerd worden, en op snelst werkende en strafste hoeveelheid.
Er is een soort neuroleptisch middel dat stress en scrupules(schuldgevoelen), een tegenpool doen worden, eindeloos tegenpolerig. Door stress en kwaadheid, is hij door het product(of was het clandestien? Logische vraag want hoe kan het dat de medische wereld iets breed in gebruik neemt als het gevaarlijk is in combinatie en zonder het product haar effect zo te kennen.) razendsnel beroofd van enige levensfutheid, want de stof neemt het zenuwstelsel functie af, zelfs tot "het product" vindt en laat worden dat er niet meer gefunctioneerd mag worden. Het product is denk ik sociopathisch van aard, een korte slechte weg naar verandering, wat dus eigenschappen van psychiatrische obsessies ter handelswijze. Heeft ooit al iemand eens een brief gekregen van diens psychiater omdat deze een inspiratie had voor oplossing tijdens zijn vrije uren.? Nee, niet echt, dus is het meeste van het medische wereldje niet echte aan het oplossen, en raar toch, dat veel middelen "neveneffecten" hebben. Het is me waarheid dat het psychiatrisch medisch wereldje op een bepaalde track zijn en blind zijn voor andere basis eigenschappen voor behandeling. Jonathan is vergiftigd door een een psychiatrisch medisch wereldje dat haar dokters op onprofessioneel nivo houden, en hun haar decipelen maken. Duidelijk het werk van sociopaten, of telepaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar en over wie heb je het eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed dit :
http://forum.politics.be/showthread.php?t=183358
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN