![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() Uw punt?
Gelieve even uit te wijden ... ? Of ontbreekt het u aan enig inhoudelijk argument? of bedoel je misschien of ik ooit kebab eet? Neen, de voedselinspectie sluit die zaken regelmatig op onaangekondigde controles ... wsl met goede reden >_> Laatst gewijzigd door Valkyrie : 21 maart 2013 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik naar Marrokko ga, eet ik daar ook couscous, schapeboutjes en tajine's, drink liters muntthee en rook van die plaatselijke toebak van daar, " kif " noemt dat, inplaats van Belga en Bastos. Ik pas mij aan, dat zij dat ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen hun eindelijk kunnen begrijpen alvorens deze trouwe gelovige rakkers de genadeslag geven... De multicul zal zegenvieren, jammer voor de grote meerderheid van perfect aangepaste/'geintegreerde' oude en nieuwe Belgen... Tom Waits - "Hell Broke Luce" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom steek je dat Belgie van je niet gewoon in je reet? Beetje opgeblazen gevoel misschien, maar jij mag best trots zijn op je Koning, op de francofonie, op de kindermoordenaars en op de katholieke pedopriestertjes. Een trotse immigrant wil daar iig niet bij horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze willen er blijkbaar maar al te graag bijhoren, anders waren ze er niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 maart 2013 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is hier toch lekker 'thuis'?
Enne... Je bent jong en je wilt wat? In Syrie kan men zich gaan bewijzen en eens echt uitleven, sfeer opsnuiven. Zet alvast het vat koud voor de terugkomst van deze heroische 'inwijdelingen'. Ze waren trouwens 'op hun eentje' iedereen te snel af... Laatst gewijzigd door zonbron : 21 maart 2013 om 01:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Steek jij je trotse immigranten maar in je reet ( als dat niet reeds het geval is ), en je mag er de Koning, de Walen, de kindermoordenaars en de pedopriesters bijstoppen als er nog wat plaats is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien Dr. Leclerque speciale giften heeft ivm zijn achterste zal hij ons dat wel vrijwillig mededelen, no thanks. Laatst gewijzigd door zonbron : 21 maart 2013 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Hij hoeft het niet te willen, hij heeft het al.
En jouw Grootnederlands gedrocht komt er nooit. Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 maart 2013 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, ik spreek Nederlands, dus geen Vlaams, ik ben atheïst, ik drink nauwelijks of geen pinten maar kotelletten eet ik wel, maar schapeboutjes of pitta eet ik even graag. Ben ik nu een echte Belg of niet? en wat met vegetariërs? Protestanten? geheelonthouders?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als jij toch in de toekomst kunt kijken, morgen is het een grote pot bij Euromillions hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of vanuit Brussel zelf.
![]()