![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt arm zijn is.... gratis met het openbaar vervoer mogen reizen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3542 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3543 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, dat is: een uitkering van het OCMW krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3546 |
Banneling
|
![]() DE oudjes rijden ALLEMAAL gratis, arm of rijk.
Dat leefloners gratis bussen en trammen, daar heb ik geen bezwaar tegen. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2013 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3547 |
Banneling
|
![]() ![]() ...eens goed uitgelachen worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#3548 |
Banneling
|
![]() Peeters is blij om het nieuwe rekord : 121000 sukkels aan de voedselbank , we groeien !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3549 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#3550 | |
|
![]() Citaat:
Ik snap echt niet dat er geen categorie is voor mensen die gewoon totaal zero inkomsten hebben. Een leefloner is 800x rijker dan "onze categorie" en krijgt ook nog eens tientallen voordelen erboven op. Ik rij trouwens met een al jaren vervallen busabonnement van 25 euro... Gelukkig nog niet betrapt geweest. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bent u met dat vervallen busabonnement ook naar Zwitserland gereden ![]()
![]() |
![]() |
#3552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder dan 20 procent van de kostprijs van het busnet in Vlaanderen wordt betaald door reizigers. De gemeenschap draagt tussen de 80 en 90 procent van de kosten van het busnet in Vlaanderen, zijnde De Lijn. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 maart 2013 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3554 | |
|
![]() Citaat:
U verwart me met iemand anders denk ik? ![]() Omniumstatuut kan ik geen gebruik van maken. Mijn domicilie staat bij mensen ... en waar ik woon mag ik mijn domicilie niet zetten want is geen woonplaats + gemeente eist bewijs van inkomen van afgelopen drie maanden. Betekent ook dat ik fors meer moet betalen aan gezondheidszorg. Onmenselijk hoor. Maak een zin met nek - koord en strakker ...
![]() |
![]() |
![]() |
#3555 | |
Banneling
|
![]() Groentje-18
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Administratief gaat het als volgt: - je kan geen ziekte inroepen voor vakken die je meegedaan hebt maar waarvoor je niet geslaagd was, ook niet als je je op dat moment niet goed voelde. - je kan geen ziekte inroepen voor vakken die je niet meegedaan hebt maar die je niet hebt laten dekken door een doktersattest. Ook als je examenombuds niet op tijd telefonisch verwittigd hebt, kan het inroepen van overmacht al eens problemen geven. Als je een examen uitstelt naar tweede zit, en in tweede zit blijk je dan ziek, dan telt dat als examenkans. Je moet hier zeker geen opsomming gaan geven van je hele parcours, maar ik hoop wel dat je zo'n overzicht hebt van je parcours, eentje waaruit blijkt dat je telkens je niet geslaagd was voor een vak, je ziek was en dat op de juiste manier gewettigd hebt. Anders kan je achteraf onmogelijk nog ziekte gaan inroepen als reden voor je vertraging. Als je daar op den unief gaat argumenteren dat je maar 1 jaar verloren hebt door ziekte, hoe argumenteer je die andere vertraging dan? Volgens mij rijd je jezelf compleet vast als je stelt dat je maar 1 jaar vertraging hebt opgelopen door ziekte, want dan zeg je eigenlijk dat je voor de rest geen verklaring hebt. In ieder geval, wat de toekomst betreft is er toch maar 1 mogelijkheid om uit de problemen te geraken, en dat is gaan werken, zodat je geld genoeg hebt om zelfstandig gedomicilieerd te raken. Nu niet gaan werken omdat je misschien later nog toelating krijgt om uw studie af te maken lijkt me niet zo'n goed idee. Als je volgend jaar je stage mag herdoen kan je sowieso al niet werken, maar dan had je nu ondertussen wel inkomen gehad, en de arme periode kwam dan volgend jaar.
![]() |
![]() |
#3557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, ze is beter af dan ik.
Ik ben gedomicilieerd bij m'n katten ![]()
![]() |
#3558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch moeilijk dat domicilie probleem. Is het niet mogelijk om zgz 1 klein kamertje te huren (eventueel een kelder!) bij een familielid of goede kennis?
![]() |
![]() |
#3559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leeft officieel op het adres van wie je fiscaal ten last neemt. Fiscaal hebben zowel jij als je ouder(s) er voordeel bij. In werkelijkheid woon je elders. Waarom zou je je benadeeld voelen tegenover een leefloner ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |