![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() "De Nederlandse psychologe Esmah Lahlah ondervroeg Nederlandse en Marokkaans-Nederlandse scholieren en jeugddelinquenten over huiselijk geweld."
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...p-straat.dhtml Criminele Marokkaantjes kunnen er niets aan doen, ze worden thuis in elkaar geslaan en dat zou zich vertalen in straatcriminaliteit. Als voorbeeld wordt ook Indië aangehaald waar kinderen ook meer slaag krijgen, probleem met die stelling is dan dat we hier geen problemen hebben met Indisch/Hindoe straatbendes dus de stelling loopt maar mank. Ze proberen allerlei politiek correcte redenen te vinden om de hoge criminaliteitsgraad bij Moslims te verklaren maar wanneer gaan ze de moed hebben om de connectie inteelt-degeneratie en misdaad te onderzoeken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vraagt je af waarom de "werelddag voor de Syndroom van Down personen" en de "Arabische moederdag" tesamen vallen.
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de madrassa's worden kinderen gewoon afgetroefd, ook in Belgique, ook in Nederland. De ouders hebben er "geen probleem" mee. een hele topic hierover: http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...hp?f=5&t=13596 Maar de ouders hebben er dus geen enkel probleem mee: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huiselijk geweld is binnen de Nederlandse gezinnen niet zo wereldvreemd. Behalve binnen gezinnen waar vrouwen hun levenslange plicht doen, en denken dan ooit naar de hemel te mogen gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het komt natuurlijk overal voor maar de verhoudingen liggen toch heel anders "Een op de vijf Nederlandse jongens kreeg al eens te maken met zwaar huiselijk geweld, tegenover een op de drie Marokkaanse jongens. Bij de Nederlandse jongens was minder dan een op de vijf ooit getuige van fysiek geweld tussen de ouders, bij de Marokkaanse jongens bijna de helft." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik beweer is dat huiselijk geweld vooral voorkomt in religieuze gezinnen, waar de partners hun plaats wordt bepaald. Vooral de plaats van de vrouw. In Nederland, hoe vrijdenkend ook, bestaan nog wat van die extreem sektarisch-religieuze gemeenschappen. De SGP'rs, de CU'rs, noem maar op. Maar de vrouwen zwijgen. Hoe komt dat toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dit zo is dan is huiselijk geweld niet de oorzaak van misdadige moslim jongeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat er ergens dat huiselijk geweld de enige reden voor jongerengeweld is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het artikel is ongeveer correct al proberen ze krampachtig redenen te zoeken voor de hoge misdaad bij Allahtonen waarbij ze zoveel mogelijk de godsdienst en inteelt proberen uit de weg te gaan. En de hoge graad van huiselijk geweld bij Islamisten is op zich al een thread waard, weer een vooroordeel bevestigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een oud artikel uit 2005 maar nog steeds relevant, inteelt bij moslims in engeland
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programme...ht/4442010.stm "De grootste inteelters zijn met voorsprong de Pakistanen, 3/4 van de Britse Pakistaanse huwelijken zijn nicht/neef van elkaar. - 3% van alle geboortes maar wel net geen 30% van alle genetische ziektes - 13 keer meer kans op genetische ziektes - 10 % van de inteelt kinderen sterft vroeg of heeft een ernstige handikap" Inteelt maakt ze alvast dommer, dat is al bewezen maar gewelddadigheid kan daar zeker een gevolg van zijn, achterstand, geestelijk labiel, minder nadenken over de gevolgen van daden enz. 'Farid le fou' lijkt me een duidelijk voorbeeld en ook die Pakistaan die een Boedistisch Indisch gezin uitmoord wegens jaloezie op de werkvloer. Het is een medisch probleem waarbij wij weeral opdraaien voor de gevolgen, meer geweld in het gezin, meer plaatsing van kinderen, meer gehandikapten, dommer dus lagere studies, minder kans op werk en meer misdaad. Dit is een artikel uit 2005 en daarin roepen ze op om het probleem aan te pakken maar het is er alleen erger op geworden. De linkiwinkies hebben gewonnen. Het artikel over huiselijk geweld bij Marokkanen is niet slecht maar ze moeten dieper graven over de oorzaken hiervan en die zijn volgens mij de islam zelf, gedwongen huwelijken en vooral inteelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verklaart waarom moslima's en niet Katholieke vrouwen, Jehova getuigen of andere gelovige vrouwen oververtegenwoordigd zijn in opvang. Nochtans bepaald ook het Katholicisme de plaats van de vrouw. Het is dus de toleratie tegenover geweld, die bepaald of vrouwen slachtoffer worden, en dat ligt bij islam dus anders, de mogelijkheid om geweld te legimiteren is hoger dan bij iedere andere levensbeschouwing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die mensen de geschriften in hun boek willen volgen is dat hun volste recht zolang ze er onze samenleving maar niet mee schaden of het gaan opleggen dat het zo hoort, wat in dat bewuste boek geschreven staat. Ik vind dat die tegenwoordig in de media een beetje teveel aandacht krijgen er zijn andere dingen die meer aan de orde zijn dan het wel en wee van een hoopje allochtonen. Ga u hier of in die landen niet moeien, laat ze niet meer toe, geef er geen aandacht meer aan, geef ze geen geld meer, humanitaire hulp in beperkte mate, voeren ze oorlog in hun landen laat ze doen dat zal wel vanzelf stoppen als ze merken dat er van buitenuit geen mens nog attentie of geld aan geeft, maar ja er zijn er steeds die daar grof geld mee verdienen, u en ik alvast niet me dunkt. ![]() p.s. Ik blijf erbij: Verenigde Europa is de grootste blunder die men ooit gemaakt heeft en de miserie ervan is nog niet echt afgelopen laat staan het einde ervan. ... wordt vervolgd. Al bij al, mijn kort bochtenwerk blijft de perfectie benaderen. ![]() Was dit nu: Het einde van het begin of het begin van het einde? (was een Science fiction boek, Aldrinn als ik mij niet vergis) http://europa.eu/legislation_summari...d/index_nl.htm
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds vermelden ze doodleuk dat het hier 20 jaar geleden niet beter was met de opvoeding, wil dat zeggen dat we toen ook veel meer straatcriminaliteit hadden? Ze proberen altijd te minimaliseren en de schuld niet bij de groep zelf te leggen, ze halen er zelfs de Indiërs bij om maar niet te moeten zeggen dat het een Islam probleem is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bewering van twintig jaar geleden snap ik niet, kinderen slaan was al zeer lang " not done" en werd echt niet getolereerd. Ook twintig jaar geleden niet. Wat niet betekent dat huiselijk geweld niet is blijven bestaan, onder alle groepen en binnen ieder millieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met etnisch bedoel ik niet de huidskleur, die is onbelangrijk, wel culturele achtergrond, inteelt effecten en godsdienst. Laatst gewijzigd door BonBon : 24 maart 2013 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als men eeuwenlang met neven en nichten heeft gehuwd, dan ligt men DNA gewijze dus wel in bed met zijn eigen grootvader. Misschien toch maar eens naar die BBC reportage kijken: men ziet daar gezinnen met vijf, zes telkens "anders-valide" kinderen! gewoon omdat mama en papa zo genetisch gemanipuleerd werden door de voorouders dat ze amper nog een werkend gen over hebben! so cut the BS aub! en bezoek maar eens wat instellingen, ook hier. Dan kan je op slag zien hoe - verhoudingsgewijze naar de totale bevolkingsgroep - het aantal mislukte neef-nicht babietjes oploopt. Maar d�*t zullen ze weer niet aan de grote klok hangen. En het fabeltje van de 35-jarige moeders is ondertussen ook al lang naar sprookjesland verwezen. Tenzij jij me kan aantonen dat onze instellingen vol zitten met mislukte kindertjes van oudere moeders. Ik heb trouwens nog nooit zoveel anders-valide ( vroeger heette dat anders, maar we doen ons best) kinderen en volwassen op straat zien rondlopen als op de Azoren. Origineel een kleine groep vlamingen die die eilanden gingen bewonen, later kwam er een beperkt aantal portugezen bij. De kleine kindertjes zijn hoofdzakelijk superblond, echte vlamingskes. De inteelt op die beperkte eilandengroep zal wel aanzienlijk geweest zijn, al was het maar wegens het beperkt aanbod. Maar de foute genen zitten dus ingebakken in die eilandbevolking, en dat is nog tot op heden duidelijk zichtbaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2013 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alice. Zie de vrouwen van de politieke prominente ACW-nazaten. Die vrouwen doen niets anders dan hun vent beschermen door vooral te zwijgen en buiten beeld te blijven. Die vrouwen willen niet hebben dat hun dochters hetzelfde lot ondergaan: zwijgen om als madam van de prominent door het leven te gaan. |
|
![]() |
![]() |