![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() Ik kan me inderdaad voorstellen dat het woord 'Vlaamsnationalist' binnen belgisch-gezinde middens eveneens een ruimere, negatief-geïnspireerde betekenis krijgt toegedicht dan wat de werkelijke betekenis van het woord eigenlijk dekt.
"Vlaamsgezind" zou binnen die vergelijking een beter alternatief zijn. Net zoals "belgisch-gezind" misschien een betere term zou zijn dan 'belgicist'. Maar jullie zullen 't me vast wel kunnen vergeven als ik gewoon 'belgicist' blijf gebruiken als ik het heb over dat groepje mensen dat zich tegen beter weten in blijft verzetten tegen de euthanasie van de klinisch dode staatsstructuur waarin we gevangen zitten, toch ? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat hier op dit forum een opmerkelijke concentratie mensen vertoeft die zeer verknocht blijken te zijn aan het artificiële landje belgië. In andere topics merk ik dat zij geen kans laten liggen om hun geliefde belgië met hand en tand te verdedigen. In deze topic leg ik gewoon de bal voor een open doel, en bied die mensen de kans om de Vlaamsgezinde meute met een morele mokerslag en harde cijfers te ontmoedigen. Maar nogmaals, eender wie over dergelijke cijfers beschikt, of er een ernstige verwijzing naar kan geven, is van harte welkom. Houd je dus vooral niet in.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 22 maart 2013 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Ik ben hier jaren weggeweest en weet dus niet of dat een fenomeen is dat hier vaker voorkomt tegenwoordig, maar ik heb zo de indruk dat sommige individuen hier zeer hard hun best doen om de aandacht van de eigenlijke topic af te leiden door "mier te neuken" over futiliteiten die met de vraag geen uitstaans hebben.
Daarom : we hernemen de vraag. Kwestie van on topic bezig te blijven. Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals in dit topic reeds door anderen is aangehaald heb jij zelf geen juist beeld van zelfbeschikking omdat je Europa en andere volkenrechtenorganisaties niet vermeldt. Ik raad je aan eens het boek van Guy Verhofstadt Daniel Cohn-Bendit. Daar kan je veel studiemateriaal over het onderwerp in terugvinden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijven trollen Meneer C, je bent heel grappig.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard wil de Vlaming een rationeel debat, maar onderzoek heeft uitgewezen dat er eigenlijk maar tien % een rationeel debat wil, dertig % wil wel een rationeel debat maar eigenlijk willen maar 15 % daarvan geen rationeel debat. In wezen komt het er op neer dat het zo'n beetje 50/50 is maar er is maar een dertig % kans op. [/Belgische logica]
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is echte palliatieve "zorg" voor Belgie. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 22 maart 2013 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U mag ook gewoon zeggen dat U die cijfers niet kan voorleggen, hoor. Bespaart je aardig wat tikwerk en zo, en ik neem het je heus niet kwalijk, want ik kan ze zélf óók niet vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge begint uw pappenheimers te kennen zie ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Epic fail! Volgens mij heeft Belgie 10 provincies: West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg, Vlaams-Braband, Waals-Braband, Luik, Namen, Henegouwen en Luxemburg.
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() How, how, dat ligt wel in Vlaams-Braband hoor!
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je kan die cijfers van het ISPO overigens raadplegen op het internet hoor. Het enige wat je moet doen is twee minuutjes googelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen denkt dat er ook maar iets zal veranderen met confederalisme, autonomie etc. Het is gewoon, dat wat er ook politiek veranderd, voor de gewone man alles hetzelfde blijft. Hij is en blijft de uitgeperste citroen. We worden gewoon legaal bestolen, omdat politiek enkel de financiële sector en de industrie ons regeren. Als kiezer heb je zelfs niets meer te kiezen, het is een grote eenheidsworst. Onder de vlag van christelijk, sociaal, liberaal en Vlaams nationaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |