![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup, en die loopt "toevallig" samen met de taalgrens. En nee, als Vlaanderen alle bevoegdheden naar zich toegetrokken heeft zal het geld niet uit de hemel vallen, maar het zal dan wel zelf verantwoordelijk zijn en zelf zijn beslissingen kunnen nemen in plaats van de zoveelste belastingsverhoging van onze PS staat te moeten slikken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in dat geval zou er geen verschil mogen zijn in de plaatsing van het aantal flitspalen, in het opleggen van boetes en schorsingen voor werklozen, in het aantal geschrapte arbeidsongeschikten, in het percentage ambtenaren, in de hoogte van het lerarenloon, in het totaal van kosten voor medische hulpverleningen en operaties.... de lijst is eindeloos.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geld is niet "weg". Het is geînvesteerd in gebouwen die afbetaald moeten worden. Het geld wordt dus gewoon geäctiveerd om er iets nuttigs mee te doen, in plaats van het onder de matras te steken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ga verder over anderen, die met loense ogen naar dat potje zitten te kijken. Zoals ze zitten te kijken naar al onze potjes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve als ze het over de balk beginnen gooien. In bodemloze putten. Er niets nuttigs mee aanvangen. Hun eigen afhankelijkheid mee organiseren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() tja het wordt een gewoonte bij nva, veel persheisa, en dan dagen weigeren duidelijkheid te geven, zelf tov van het eigen vlaams parlement, il faut le faire, en tegelijk van iedereen openheid eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ook nog argumenten ter zake? of volstaat de man spelen voor u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien is het maar logisch dat iedereen instaat voor zijn ambtenaren, die in vlaanderen groeien veeeel te snel, en we hebben er proportioneel al meer dan wallonie of brussel. Dus de lasten federaal leggen getuigd van regionalisering als het goed uitkomt, en van federalisering als het niet goed uitkomt. Spreidstand zoals steeds bij nva |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus niet pijnloos. Mensen die beweren dat dit een pijnloze operatie is liegen. Dat zijn bedriegers. Zo simpel is dat. Al de rest larie en zever in pakskes om het blazoen op te poetsen. Met "hiel Aanwtaarpe" maar niet met deze Limburger. Mij moeten ze geen zever verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
graag wat onderbouwing, want volgens mij is het net andersom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...sioenlast.aspx
maar hij gaat alvast het spaarvarken slachten om zijn baas te plezieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
duidelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind de toekomst van de kinderen belangrijker dan de pensioenen van de Vlaamse ambtenaren die toch al veel te veel opstrijken.
Dus doen zou ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wij hebben onze boekhouding in evenwicht zeggen ze dan. Zo kan ik het ook hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik dit een regelrecht schandaal want hoe kan de privé op die manier ooit in concurrentie treden met de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik begrijp echter dat de federale overheid er niet in slaagt een beslissing te nemen ... hoe zeer de federale ook zwijgt over dit intern (fed reg) onoverbrugbaar communautair probleem ... iedereen die het wil zien, ziet het in de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Muyters zijn voorstel komt erop neer het geld twee keer uit te geven. Ik vraag me af of hij heeft leren budgetteren op het kantoor van wijlen Michel Daerden, of van Leo Delcroix. |
|
![]() |
![]() |