![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, hun eerste doorbraak, maar niet hun beste score. Die R.O.S.S.E.M.-stemmers zouden onevenredig veel Vlaams Blok gestemd hebben als R.O.S.S.E.M. niet opkwam. Enkel al daarom ben ik blij dat R.O.S.S.E.M. opkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw gebash naar ons toe getuigd ook anders héél weinig van enige vorm van fatsoen mijn beste.... Ga dus maar eens voor de spiegel staan,leg uw hand op uw hoofd,en kijk dan maar gelijk wat een zielig haatdragend schepseltje daaronder staat... Citaat:
Tja ,de Jacky zijn imago in vergelijking met het uwe bevind zich nog altijd bovenaan de vlag in uw avatar ,gesitueerd tussen de twee naar elkaar gerichte pijlen boven het hoofd van dat geplukt kieken.... Het uwe vinden we echter een héél stuk lager terug dan dat gevogelte zijn poten.... Zo ergens onderin de mesthoop waarop hij staat... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet alleszins wat ikzelf gelezen heb, dus ik ben er gerust in dat de opkomst van R.O.S.S.E.M. enkel maar om de 'boze' stemmers die nu nationalistisch stemmen een alternatief te geven een goede zaak is. Voor al die mensen die klagen over belastingen bijvoorbeeld. Geen enkele andere partij heeft een plan waarin belastingen zo hard verlaagd worden of zelfs maar gewoon verlaagd worden. Laatst gewijzigd door Robinus V : 31 maart 2013 om 04:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik noteer alvast dat De Waal liever een veroordeelde crimineel aan de macht ziet, dan N-VA.
En dat zal wel eigen zijn aan Belgicisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is er iemand die echt gelooft dat ROSSEM ooit de kiesdrempel haalt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hij heeft rijken opgelicht? Goed voor hem!
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moet ik nog meer typische franstalige fouten maken? Of worden ze dan ook door de drank verklaard?
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na Italië gaan nu ook in België de clowns in de politiek...
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zijn overigens al lang cirkeltjes rond de afvoer aan het draaien, het nationaliseren van spaargeld zal het de land niet veel verder in de ondergang duwen vergeleken met het economisch beleid van mid jaren '50 tot vandaag door de traditionele partijen. Ik zou er wel geen sociale woningen mee bouwen, maar in andere dingen investeren. Die vlaktaks kan ik ook wel smaken, die BTW-verlaging hoeft niet voor mij, maar ik ga er niet over klagen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 maart 2013 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de media is een vuil spel aan het spelen. Ik weet namelijk uit zeer goede bron, dat JP. Van Rossem niet de enige was die op de persvoorstelling heeft gesproken. Maar zo heeft de media de voorzitter van Jong ROSSEM volledig genegeerd. Deze knaap sprak anders heel duidelijke taal en liet duidelijk blijken dat hij heel goed weet wat er onder de bevolking leeft. ROSSEM spreekt trouwens niet over nationaliseren van spaargeld, maar over het verplicht in de eigen economie investeren door de banken die de spaargelden beheren. En het niet meer toelaten dat banken spaargelden investeren in economieen die de Europese ecnomie vernielen, enkel om meer winsten te kunnen opstrijken. Laatst gewijzigd door Jantje : 31 maart 2013 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook geen enkele andere partij die groen rechts wil vertegenwoordigen. Als die partij echt openlijk groen libertijns word, dan zou ze inderdaad wel eens een goede uitslag kunnen behalen bij de verkiezingen in 2014. En dit zonder te veel stemmen van de N-VA weg te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jonge mensen die geen kans krijgen binnen de andere partijen, gewoon omdat zoon van en dochter van, daar voorrang krijgen en omdat de N-VA te veel met oudere mensen en overlopers aan het werken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Rossem is een volslagen ongeloofwaardig personage. Dat dat mensen zal weerhouden om op hem te stemmen is natuurlijk twijfelachtig. De vraag is vooral hoeveel idioten op die partij zullen stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals Noam Chomsky zei; “The smart way to keep people passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum....”. We zien dat hier weer goed genoeg. Er verschijnt iemand op het toneel die niet same ol' same ol' ideeën en status quo retoriek verkondigt, die zijn radicale ideeën beargumenteerd, en hij wordt belachelijk gemaakt en afgedaan als een randfiguur. Zijn mening valt namelijk niet binnen het aanvaardbare spectrum. Maar de partijen die nog altijd principes verkondigen die ons al een halve eeuw in de afgrond aan het duwen zijn (en heel Europa eigenlijk), die worden als normaal beschouwd. Daar blijft men op stemmen, alsof de situatie er misschien per toeval eens beter op gaat worden als we dezelfde falende maatregelen blijven herhalen. Daarbinnen mag men werken aan 'verandering' (verandering die niets meer is als een nauwe aanpassing binnen het vooropgestelde denkkader). Ik geef nog een quote, eentje van Einstein; "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.".
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 maart 2013 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |