![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk toch wel merkwaardag dat zelfs wanneer in een euroland de banken twee weken dicht zijn en een bankroof op spaargelden wordt gepleegd er nog steeds lomperiken zijn die geloven dat alles koek en ei is.
Je hebt zo van die mensen die wellicht nog steeds heilig van het goede overtuigd zijn zelfs al duwt iemand een geweer tegen hun neus. Stockholm syndroom op grote schaal. Of anders gezegd: het eurofascisme marcheert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ongelijk? Waar?
De voorbije weken hebben ruimschoots mijn gelijk bewezen: het eurofascisme is een gevaar en zelfs het plunderen van bankrekeningen wordt door stockholm-syndroomlijders goedgepraat. Nu ja, mij goed, met zo'n propagandisten hoef ik me geen zorgen te maken, de eurocratie is z'n eigen graf aan het graven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat er een fiscaal paradijs minder is binnen de zone, zullen weinigen betreuren. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 april 2013 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 |
Banneling
|
![]() Bij nader inzien blijkt het nog steeds crisis te zijn, tot spijt van wie het benijdt. Het is niet omdat je ergens woont waar de zon schijnt en je alle dagen in een hangmat kan liggen, dat het overal zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
18 van de 27 bij de €, dat is een fantastisch kankergezwel ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 april 2013 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is crisis anders dan ... veel hangmatters ?! Denk na ! probeer het licht te zien ! Veel hangmatters ... is het summum v beschaving ! Crisis is hoogcultuur ! Luiaards als eno2 en knipp zijn de herauten v h nieuwe Atlantis. Dood aan de Hunnen v d Troika ! Dat vallende kokosnoten hun helmen mogen doorboren !! ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 5 april 2013 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel beeldspraak is er niet aan, fractioneel reserve bankieren onder de vleugels van een private Centrale Bank is een financieel en economisch kankergezwel dat veel van de kenmerken van een echt kankergezwel heeft. De fusie van private banken en staat is bovendien nog een belangrijke poot van het fascisme.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bolleke Wol : 5 april 2013 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 april 2013 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb meerdere argumenten aangebracht. Zoals bijvoorbeeld een verwijzing naar het fractioneel reservebankieren onder de vleugels van een private centrale bank die het monopolie op gelduitgifte heeft.
Jij antwoordt daarop met nietszeggende domme zever, zoals je dat altijd doet wanneer iemand jouw eurodogma's in vraag stelt. Ik vermoed dat je zelfs niet eens wist dat een centrale bank geen staatsinstelling is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is nieuw. Jij ziet dingen ...
Laat ons niet in onwetendheid, en leg het ons eens uit, scherpzinnige waarnemer! Je kunt misschien al eens beginnen met de PMI's van dit jaar in de EU en daarbuiten te vergelijken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 |
Banneling
|
![]() Het is zover: na tien jaar van onderhandelen wordt Kroatië op 1 juli lid van de EU
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof niet dat jouw scheef en schotse domme zever ergens op slaat en een discussie waard is. Jouw agressieve reacties geven daar ook al geen aanleiding toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() QED, je kan geen enkel argument schrijven, alleen maar wat gekrijs.
Nogmaals verwijs ik naar het fractioneel reservebankieren onder de vleugels van een private centrale bank die het monopolie op gelduitgifte heeft. Nogmaals zul je alleen maar krijsen, zoals te verwachten valt van fundamentalisten. |
![]() |
![]() |