Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2013, 22:41   #41
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
En voor wie wiskundeonderwijs gekregen heeft...

Met eenzelfde percentuele aangroei per jaar
1,0038^20 = 1,0788

Met andere woorden, geen verdubbeling van het bevolkingsaantal, wel 7,88% erbij op twintig jaar.
Wiskunde is zeker je sterkste vak niet, je vergeet de nakomelingen er telkens bij te tellen, import huwelijken en herenigingen.

1 nieuwe belg =
1 import mama
2 kinderen uit gezinshereniging (staan niet in die cijfers want hij is nu belg)
3 extra kinderen hier gemaakt
na 20 jaar zijn die eerste kinderen alweer kinderen aan het maken
4 kleinkinderen
1 import mama (1 op 2 van z'n oudste kinderen maar normaal is dat meer)

1 nieuwe belg vandaag heeft zich vertienvoudigd binnen 20 jaar, doe daar nog eens 20 jaar bij en 1 import belg is maal 20 of 30.

Ik overdrijf nu wat om een punt te maken maar bij moslims is het wel degelijk zo, ze maken veel kinderen, waaronder veel gehandikapten door de inteelt, veel gezinsherenigingen en minstens 50% importeert de echtgenoot(e) waardoor ze allochtonen en probleemgevallen blijven.

Dat zou niet zo zijn als ze integreren en mixen maar dat willen ze niet, ze blijven binnen de groep(familie) trouwen en proberen nu hun "cultuur" hier door te drukken.

Laatst gewijzigd door BonBon : 7 april 2013 om 23:00.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2013, 22:45   #42
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Wiskunde is zeker je sterkste vak niet, je vergeet de nakomelingen er telkens bij te tellen, import huwelijken en herenigingen.

1 nieuwe belg
1 import mama
2 kinderen uit gezinshereniging (staan niet in die cijfers want hij is nu belg)
3 extra kinderen hier gemaakt
na 20 jaar zijn die eerste kinderen alweer kinderen aan het maken
4 kleinkinderen
1 import mama (1 op 2 van z'n oudste kinderen maar normaal is dat meer)

1 nieuwe belg vandaag heeft zich vertienvoudigd binnen 20 jaar, doe daar nog eens 20 jaar bij en 1 import belg is maal 20 of 30.

Ik overdrijf nu wat om een punt te maken maar bij moslims is het wel degelijk zo, ze maken veel kinderen, waaronder veel gehandikapten door de inteelt, veel gezinsherenigingen en minstens 50% importeert de echtgenoot(e) waardoor ze allochtonen en probleemgevallen blijven.

Dat zou niet zo zijn als ze integreren en mixen maar dat willen ze niet, ze blijven binnen de groep(familie) trouwen en proberen nu hun "cultuur" hier door te drukken.
En dan zijn er nog slimmeriken die de 250 € in A'pen willen schorsen !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2013, 22:50   #43
BonBon
Banneling

Standaard

wat cijfers al lijkt het me sterk dat deze kloppen, als iemand betere heeft dan mag die het laten weten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Belgium
http://www.manavzw.be/dossiers/Facts...628751_moslims

2008 : 600.000 moslims in België
2011 : 900.000
verder interpoleren aan dezelfde groei
2014 : 1.350.000
2017 : 2.000.000
2020 : 3.000.000
2023 : 4.500.000

Binnen 20 jaar zal België misschien 50% moslims tellen, of ze moeten opeens een zwaar viriel probleem kennen.

Qua gehandikapten is het nog erger, de 8% moslims nu zorgen al voor 30-40% van onze genetisch zieken en geestelijk gehandikapten. Die zal dus exploderen naar 200-300% van het huidige niveau, ergens lukt dat toch niet meer?

http://www.gehandicapten.info/Inteel...emeenschap.php
""In het St. Hans Ziekenhuis, met de grootste afdeling voor geestelijk gestoorde criminelen in Denemarken, heeft meer dan 40% van de patiënten een immigratieachtergrond. "

Inteelt maakt dommer, zieker en schizofreen, een ramp voor onze toekomst.

Laatst gewijzigd door BonBon : 7 april 2013 om 23:05.
Oud 7 april 2013, 23:56   #44
Ambiorix1
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Aangezien onze werkloze Vlaamse Dempermeisjes al jaren weigeren om stront te kuisen moeten we inderdaad op zoek naar buitenlands talent.
Ben je nu echt zo kortzichtig...of zitten je hersensens ook vol stront.

Nooit afgevraagd hoe het komt dat we zoveel belastingen betalen maar dat vadertje staat enkel "3de wereld" lonen voorziet voor die waardevolle jobs in die sector.
Niet moeilijk dat ze van ver moeten komen om voor zulk laag loon te willen werken.
Ambiorix1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 00:11   #45
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
je vergeet de nakomelingen er telkens bij te tellen
Dat zijn geen migranten. Die zijn Belg vanaf de start. Hun geboortecijfers zijn dus even irrelevant als die over de kinderen van blanke ouders met veel nakomelingen als je het over een percentage migranten/vreemdelingen hebt. Als we het over rassen hebben daarentegen... Maar dat is meer een discussie voor op het Stormfront forum, lijkt me.

Citaat:
... import huwelijken en herenigingen.
Hoe kom jij erbij dat zij geen onderdeel zouden zijn van die 38.176? Gewoon omdat feiten bijzaak zijn vergeleken met de juiste sfeermakerij?
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 00:18   #46
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Gaan we er dan hun opleidingsniveau ook tegenover plaatsen ?
Reageer je ook wanneer het bijvoorbeeld over criminaliteit gaat dat we het inkomen ertegenover moeten plaatsen?

Of mag een vergelijking die negatief uitvalt voor migranten wel zonder er dieper op in te gaan, terwijl een vergelijking die positief is over migranten kapot gerationaliseerd moet worden?
Oud 8 april 2013, 00:26   #47
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet eens een halve procent van de bevolking erbij per jaar. Dat duurt nog meer dan honderd jaar voor de gevreesde overheersing door andere rassen.
0,5 % nieuwe belgen, zeg nu dat ze een gezinnetje stichten met 2 kinderen, dat is toch niet overdreven hé?

Na 10 jaar is de groep van dit jaar dus al 2% van de bevolking (1->4 = 0,5->2%), enkel van de nieuwe Belgen van dit jaar. Als we zo voort doen elk jaar halen die binnen 20 jaar makkelijk de 20% van de bevolking, en dat zijn nog maar de directe nakomelingen van de nieuwe Belgen vanaf vandaag. Die schamele 0,5% is dus niet zo schamel als het lijkt.

Nakomelingen lijken geen probleem maar de praktijk wijst uit van wel, als 1 ouder geen Nederlands spreekt zijn de meeste kinderen ook vogels voor de kat in ons schoolsysteem, 50% groeit uit naar probleemgevallen.
Oud 8 april 2013, 00:33   #48
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Uw berekeningen zijn niet van tel. En al zeker uw woordspelletjes niet.
7,88% meer migranten na twintig jaren van migratie, oftewel 0,38% van de bevolking aan migranten per jaar, is een invasie?

Kom, zeg, dat is, kijken we naar de gehele menselijke geschiedenis in Europa, eerder mager.

Citaat:
Er zijn 40.000 mensen naar hier gekomen die hier niet thuishoren. Punt.
Ik vind, als geboren blanke Vlaming, dat Vlaanderen geen plaats is voor haatdragende persoonlijkheden. Ik stel voor dat alle nationalisten naar Madagaskar verhuisd worden.

(Ik meen die laatste zin niet, tussen haakjes, maar ik verwerp de bloed- en bodemtheorieën die hier verkondigd worden.)

Citaat:
Je doet me denken aan een banneling uit Kortrijk...
Dat is een compliment. Waarvoor dank.
Oud 8 april 2013, 00:37   #49
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zijn geen migranten. Die zijn Belg vanaf de start. Hun geboortecijfers zijn dus even irrelevant als die over de kinderen van blanke ouders met veel nakomelingen als je het over een percentage migranten/vreemdelingen hebt. Als we het over rassen hebben daarentegen... Maar dat is meer een discussie voor op het Stormfront forum, lijkt me.
Het gaat 'm over de probleemjeugd, 50% van die kinderen valt vroegtijdig af op school, het is een enorm zware belasting voor ons systeem. De welvaart die we nu hebben om de sociaal zwakkeren te helpen wordt te zwaar belast, we gaan dit geen 5 of 10 jaar meer volhouden. Of is dat voor jou te ver in de toekomst kijken?

Citaat:
Hoe kom jij erbij dat zij geen onderdeel zouden zijn van die 38.176? Gewoon omdat feiten bijzaak zijn vergeleken met de juiste sfeermakerij?
Import huwelijken kunnen daar inderdaad ook bij zitten maar worden die bruiden dan ook direct Belg misschien? Dacht van niet, de kinderen natuurlijk wel.
Oud 8 april 2013, 00:37   #50
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
0,5 % nieuwe belgen, zeg nu dat ze een gezinnetje stichten met 2 kinderen, dat is toch niet overdreven hé?

Na 10 jaar is de groep van dit jaar dus al 2% van de bevolking (1->4 = 0,5->2%), enkel van de nieuwe Belgen van dit jaar.

...
Als ik jou zo bezig hoor, dan vraag ik mezelf af of jij denkt dat je een partner eerst door middel van parthenogenese moet tot leven wekken vooraleer je er kinderen mee kan maken.
Oud 8 april 2013, 00:44   #51
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het gaat 'm over de probleemjeugd, 50% van die kinderen valt vroegtijdig af op school, het is een enorm zware belasting voor ons systeem. De welvaart die we nu hebben om de sociaal zwakkeren te helpen wordt te zwaar belast, we gaan dit geen 5 of 10 jaar meer volhouden. Of is dat voor jou te ver in de toekomst kijken?
Om dingen in perspectief te plaatsen... om hoeveel percent van de kosten van ons land gaat het precies, de kosten aan probleemjongeren van recentelijk gemigreerde ouders? Geen cijfers zelf bedenken, als je wilt, want die zelfbedachte onzin ga ik geen 5 of 10 berichten meer volhouden.

Citaat:
Import huwelijken kunnen daar inderdaad ook bij zitten maar worden die bruiden dan ook direct Belg misschien?
De import huwelijken van voorgaande jaren zitten in het cijfer van vandaag. Ze zijn dus wel degelijk een onderdeel van het cijfer, ondanks jouw foute redeneringen.
Oud 8 april 2013, 00:46   #52
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik jou zo bezig hoor, dan vraag ik mezelf af of jij denkt dat je een partner eerst door middel van parthenogenese moet tot leven wekken vooraleer je er kinderen mee kan maken.
Da's inderdaad een variabele in de berekening, maar de meeste huwelijkspartners zullen wel degelijk uit hetzelfde land komen of met dezelfde achtergrond. We halen een groeiend probleem binnen want het is meer dan louter de personen zelf.

Ik ben voorstander van het massaal toelaten van homo's, die worden overal vervolgd, zo komen we aan ons politiek correct quota maar zonder problemen met de nakomelingen.
Oud 8 april 2013, 00:51   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reageer je ook wanneer het bijvoorbeeld over criminaliteit gaat dat we het inkomen ertegenover moeten plaatsen?
Als je minder inkomen hebt mag je dus het crimineel pad bewandelen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 00:52   #54
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Om dingen in perspectief te plaatsen... om hoeveel percent van de kosten van ons land gaat het precies, de kosten aan probleemjongeren van recentelijk gemigreerde ouders? Geen cijfers zelf bedenken, als je wilt, want die zelfbedachte onzin ga ik geen 5 of 10 berichten meer volhouden.
Het komt allemaal bij de problemen die we al hebben, scholen te kort, een grote uitval bij die kinderen, veel werkloosheid bij die groep, velen moeten steun ontvangen, procentueel een grotere medische kost en we hebben gevangenissen te kort. In al die sectoren hebben we al problemen om financieel rond te komen, dit komt er gewoon nog allemaal bij.

Citaat:
De import huwelijken van voorgaande jaren zitten in het cijfer van vandaag. Ze zijn dus wel degelijk een onderdeel van het cijfer, ondanks jouw foute redeneringen.
ok ok, dan is het misschien minder erg dan ik stel, gelukkig zijn daar duidelijke cijfers over te vinden.

En al bij al een klein probleem met hetgeen hier nu al rond loopt, de groei van de Islam heb ik je nog niet horen weerleggen, als we daar duidelijke cijfers over vinden kan dat ook eens goed berekend worden.
Oud 8 april 2013, 01:24   #55
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk, als je dat zelf zo goed weet mag je ook eens een gokje doen, cijfers zijn er niet te vinden.

ocmw, ziekenkost, pensioen, rusthuis, kindergeld, extra scholen enz. Dat is niet voor 1 jaar hé, dat is voor de rest van z'n leven hier en elk jaar komt daar eenzelfde groep bij dus dat cumuleert. Als ik dan zie dat ze 5 miljoen nodig hebben om een antwerpse lagere school bij te bouwen voor 2-300 leerlingen, zal dat geen lage kost zijn als die 38.000 nieuwe Belgen nog wat extra probleem-leerlingen op de markt brengen. Denk dat die kost niet te berekenen is.

Moest die nu nog integreren en geen problemen veroorzaken viel het allemaal nog mee, de praktijk bewijst jammer genoeg het tegendeel. Meer misdaad en zwak-geschoolde nakomelingen, we zijn er vet mee.
Oud 8 april 2013, 01:38   #56
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Denk dat die kost niet te berekenen is.
Natuurlijk wel. Hebben ze bij de nationalistische partijen geen studiediensten of zo?

Als je een probleem met kosten voor de gemeenschap aanhaalt, is het normaal de bedoeling dat je dat beargumenteert met cijfers.

Als we nu nog plusminus 0,35% van onze bevolking aan migranten per jaar aanhouden, hoe verhoudt de kost daarvan zich tot bijvoorbeeld de kost van fiscale fraude de volgende tien jaar?
Oud 8 april 2013, 01:45   #57
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk wel. Hebben ze bij de nationalistische partijen geen studiediensten of zo?
Een krantenartikel van 2009.

"Immigratie kost Vlamingen twee miljard euro per jaar".

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...per-jaar.dhtml
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 02:05   #58
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een krantenartikel van 2009.

"Immigratie kost Vlamingen twee miljard euro per jaar".

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...per-jaar.dhtml
Bedragen die vergelijkbaar zijn met een percentje op de vermogenswinst dus. Dat zou ik nu niet echt een ondraaglijk probleem noemen.
Oud 8 april 2013, 05:04   #59
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bedragen die vergelijkbaar zijn met een percentje op de vermogenswinst dus. Dat zou ik nu niet echt een ondraaglijk probleem noemen.
Zal wel leuk worden, als in de toekomst er geen vermogens meer zijn om te pikken, en het hier vol zit met werkloze laaggeschoolde immigranten.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 07:35   #60
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
De domheid van die uitspraak valt werkelijk met geen pen te beschrijven...
Mij valt het zelfs niet meer op...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be