![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het glad is of er ligt zoveel sneeuw zoals de laatste maanden verschillende keren gebeurde, dan ben ik echt doodongerust dat mijn kinderen iets tegenkomen onderweg. Ze vinden het irritant als ik laat merken dat ik ongerust ben of dat ik bang ben dat hen iets overkomt, want ze "zijn toch volwassen en kunnen beter hun plan trekken dan die ouwe mama". Dus stuur ik op zo'n dagen een onnozel sms-ke in de aard van "amai, geraakte bijna niet bij de bakker deze morgen" "zoveel sneeuw bij ons in de straat! bij jullie ook?" Zo'n dingetjes alsof ik problemen had, maar als ze dan antwoorden, dan weet ik meteen dat ze veilig op het werk gekomen zijn en ben ik weer gerust. Ook als er iemand ziek is van nabije familie wordt er wat over en weer ge-smst. Verder is mijn sms-verkeer heel beperkt.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie en NieuwNoors doen het nog via de postduif.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik blijf erbij, 'profiel' of niet...
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() FB zal er hier nooit of te nimmer op één van de pc's komen. Op huidig ogenblik heeft Jefke van FB ![]() ![]() Natuurlijk spelen die 'diensten' handig in op de jonge mensen die zich daar openlijk laten aan vangen. Ik stam nog uit 1302 misschien zal het dat zijn ![]() p.s. Ik probeer met één van de pc's ook zowat alles te blokkeren van opdringerige zaken, wat ik daar al allemaal mee tegengekomen ben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat ook rap, hé
![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag je die duif opeten nadat die de post is komen afleveren?
Want een duifje, ok het is peuzelwerk maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Sms'en, da's voor mensen met sociofobie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel.
De laatste tijd whats app ik wel heel erg veel, maar nooit in 1 op 1 gesprekken. Altijd in groepsgesprekken. Extreem handig om af te spreken. Bv een groepje "ronde van vlaanderen" of "voetbal" aanmaken zodat je kan afspreken met een aantal mensen, zonder dat je met iedereen moet zitten rondbellen of mailen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je tegenwoordig al handenvrij sms'en?
Zou wel handig zijn tijdens het rijden want sinds die aanraakschermen kan ik niet meer met 1 hand sms'en... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() GSM Abootje 25€ , 4 hoeren gratis bellen , +/- 100 SMS gratis , maar'k denk da'k ga veranderen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Géén. "Berichten" van OSX en iPhone. Gratis via het internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |