![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over haar heb ik gemengde gevoelens. Ik was het op sommige punten helemaal eens, en op andere punten compleet oneens. Enerzijds veracht ik haar en anderzijds bewonder ik haar.
Het is zo dat ze UK destijds uit het slob heeft gehaald. Maar wat haar bedenkelijke verdienste is, is dat zij de middenstand heeft weggewerkt, en en zorgde dat er enkel de arme en de rijke stand was, en dat het contrast nog groter werd. Zij was er dus niet voor de armen en de zwakken. Integendeel ze was bikkelhard, ze heeft haar naam niet gestolen. Ik ben het volledig met haar eens dat zij een communisten-hater is, en ik bewonderde haar geestdrift, haar toch wel rake humor, doch ik veracht haar autoritaire tot soms lichtjes arrogante gedrag. Zij was al jaren dement, en ze krijgt geen staatsbegrafenis. Ik vind dit meer dan normaal. Als zelfs Prinses Diana en de Koningin-moeder geen staatsbegrafenis kregen, waarom zij dan wel? De ijzeren dame was al jaren aan het roesten en is nu geplooid. Dan is Koningin Elisabeth, een leeftijdsgenote, toch een stuk sterker. Zij staat er nog steeds, in al Haar présence, terwijl Thatcher al jaren weggedeemsterd is.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 april 2013 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat heeft de modale Brit daaraan gehad ?
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Margeret Thatcher heeft geen enkele vrouw in haar regering gehad. De vrouwenhaat was niet verkapt maar openlijk.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Gingen we de 'hooggeborenen' uit Laken daar niet onder leggen?
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Moge ze in vrede rusten. Haar politieke erfgoed daarentegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Het moet dus wel heel erg geweest onder Thatcher, als Blair er al boven te verkiezen valt.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 april 2013 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=1bJbeeKBPCU
she had come well prepared with the coal that she, d amassed everyday she, d try to break us down take the flag down from the mast but we stood there all united exept the scabs down from the south with there crys for a ballott taking food from our kids mouths ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 april 2013 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig, de wereld heeft maar weinig politieke leiders met haar inzicht gekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk hoeft de wereld er zo'n geen meer te kennen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Amai, jaren van linkse propaganda hebben duidelijk hun werk gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |