![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus nee, die polls zijn niet relevant. Noch van linkse noch van rechtse kranten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe de beste stuurlui aan wal de slinger niet te ver zouden hebben laten doorslaan, op wat dat ook mag slaan, zal ik niet veel horen herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat lijkt me wel de meest kwaadaardige interpretatie van dit feit. Je ziet de mensen natuurlijk liever afhankelijk van grootgrondbezitters, nietwaar, proleet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Weer zo'n belachelijk hautain commentaar. Polls van kwaliteitskranten zijn maar al te relevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, Bolleke Wol heeft een punt... Een polletje zegt niets. Iedereen moet maar voor zich uitmaken of het bewind van Thatcher goed was... En die mening met waardigheid dragen. Daar loopt het hier een beetje mis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() Polletjes van serieuze kranten worden door serieuze mensen serieus genomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nope, dat is de realiteit. Zelfde verhaal als in de VS: met veel neoliberale propaganda de mensen doen geloven dat ze investeren in hun toekomst, tot de zeepbel natuurlijk ontploft en er een enorme schuldenberg blijkt te staan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() The Guardian
Top of the tops Wat is serieus? Ik gebruikte dat woord niet toevallig drie keer in 1 zin... Laatst gewijzigd door eno2 : 9 april 2013 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
John Major (nochtans niet bepaald een vriend): "She was never unkind to anyone who couldn't answer back." Thatcher keek nooit neer op om het even wie, behalve op incompetente politici, zelfs van haar eigen partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu nog zelfs is in Engeland geen cultuur van woning-eigenaars. De Belgen zijn veel meer woning-eigenaars. De grootste, en zeer bedenkelijke verwezenlijking van Thatcher is dat de sterkste mensen nog veel meer kansen en kracht kregen om goederen en macht te verwerven, tov de zwakkeren, die veel minder kansen kregen om te vererven en op te klimmen, maw ze reserveerde een nog grotere deel van de koek voor de rijkeren, uiteraard ten nadele van de zwakkeren. Onder het mom van de vrijheid. De vrijheid die zij creëerde was vrijheid voor de sterkeren, om de vrijheid van de zwakkeren te beknotten. Om ze afhankelijk te maken.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 9 april 2013 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 april 2013 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |