![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn er ook andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als Belg hebt ge daar weinig kans om aangeworven te worden. Misschien voelen ze zich ook meer op hun gemak onder volksgenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Steek je kop nog wat dieper in het zand. Citaat:
Citaat:
Heb je voorbeelden? Een stijging van de criminaliteit noem jij iets positiefs? Ik vind, als geboren blanke Vlaming, dat Vlaanderen geen plaats is voor moslims, profiterende vreemdelingen, buitenlandse criminelen en agressieve primaten. Ik stel voor dat we die mensen ontmoedigen om naar hier te komen en inzetten op remigratie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe kan je daarop filteren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Mijn God Demper, wat ben jij een opeenstapeling van clichés. Eerst is je hele argumentatie (enfin, argumentatie kan je dat moeilijk noemen, 'tirade' is een beter woord) dat de vreemdelingen hier komen profiteren, niet werken, niks bijdragen en ons alleen maar geld kosten, maar als ze dan wél werken en een bijdrage leveren dan is het wéér niet goed, want dan... pakken ze ons werk af! Ja, zo heb je natuurlijk altijd gelijk he.
Vertel me eens, Demper, als jij later op je ouwe dag in een rusthuis zit, waar wil jij dan terechtkomen: een rusthuis waar de helft van het personeel bestaat uit migranten die naar hier kwamen om het personeelstekort in de ziekenzorg op te vullen, of eentje waar men enkel Echte Blanke Vlamingen (TM) aanwerft, en bijgevolg op halve bezetting draait? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad een pijnlijke vaststelling, zeker voor bepaalde mensen, maar men moet de waarheid onder ogen durven zien. Citaat:
Voor mij prima, want op basis van die criteria kunnen we ze alle 40.000 weigeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groot gedeelte toch. Maar dat wil niet zeggen dat migranten die aan minstens 2 van de 3 volgende criteria voldoen, meer dan noodzakelijk zijn : hooggeschoold, werkwillig, nederlandskundig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontwaken uit de linkse, multiculturele droom doet altijd een beetje pijn, Scorpio. Sterkte. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knoop 1 ding goed in je oren, Jacky.
Jij hebt geen zaken met mijn privéleven. Wie denkt ge dat ge zijt misschien? Als je geen repliek kan bedenken stel je altijd persoonlijke vragen. Op basis van die persoonlijke informatie bedenk je dan grapjes die je blijft herhalen. Laag bij de grond. Als je werkelijk met de mond vol tanden staat, blijf dan weg van dit forum maar hou je niet bezig met infantiele spelletjes. Toch niet meer op die leeftijd. Ik hoef jou geen persoonlijke vragen te stellen. Ik weet perfect wie jij bent. De fout die jij maakt, is dat je niet beseft dat ik ben opgegroeid in een liberale familie. Ik ben perfect op de hoogte van de hypocrisie en de denkpistes van dat blauw volkje. Jullie zijn niet in staat om het programma van de partij te verdedigen. Jullie stemmen voor de VLD omdat je die raad kreeg van een oma of een opa die al lang overleden is. "Stem voor de goeien! Ze hebben ooit eens iets gedaan voor ons!" Als je dan vraagt wat ze gedaan hebben, blijkt het vriendjespolitiek en corruptie te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat dat 'Belg willen worden' van die vreemdelingen met die problematiek te maken heeft is me niet helemaal duidelijk trouwens. Bij mijn weten moet je om hier te komen werken niet eerst Belg worden. Ik begin zo stilaan de indruk te krijgen dat jij denkt dat die 38.000 'nieuwe Belgen' vorig jaar naar hier gekomen zijn... Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 10 april 2013 om 00:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij komt hier met verzinsels aandraven over imaginaire rusthuizen. Ik zie jou ook geen antwoord geven. Waarom trek je dan je mond open over de zorgsector, als je zelf niet eens in staat bent om een oplossing aan te reiken? Oh, maar wacht, dat heb je wel gedaan! Volgens jou gaan de vreemdelingen de problemen in de zorgsector wegwerken! Citaat:
En jij bent dat beleid aan het verdedigen, met die imaginaire rusthuizen van jou. Jij hebt nood aan realiteitszin. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat: