![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De "jonge mensen" maken er wel een einde aan. Je denkt toch niet dat de jonge generatie "zomaar" al die shit die nu wordt doorgeschoven gaat betalen hé. Dan gaan ze doen wat er nu in frankrijk bezig is en dat is gewoon migreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkelingen gaan weg, de rest blijft mooi aan de Belgische leiband lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk ben ik benieuwd wat voor soort mensen er nu jaloers is op de echte Jomme Dockxen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien diegenen die over de pensioenen beslisten (dus de politiekers, zoals bij alles wat verkeerd gaat) op het moment dat die notie niet meer van toepassing was omdat de ambtenarenlonen die van de privé naderden, de ambtenarenpensioenen aan die in de privé hadden 'aangepast', (die van de 'oude' ambtenaren natuurlijk rekening houdend met dat 'achtergesteld loon' en die van de nieuwe ambtenaren zonder) dan zouden er hier niet zoveel van hun tetter moeten maken over 'de' ambtenarenpensioenen......of misschien toch met kennis van zaken ? ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 11 april 2013 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De feiten zullen uiteindelijk voor zich spreken. Dat is al gebeurd in Griekenland, en nu in Cyprus, en mettertijd zal zich dat hier herhalen. Maar ik hoop voor u dat dit zich niet te snel zal voordoen, want mij lijkt het dan dat we allemaal gejost zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat de pensioenen kunnen afgetopt worden of in de toekomst verminderd/verander, dat valt dan te onderhandelen, maar dat zal dan niet zijn omdat dat 'dikke zever' is, maar omdat dat een algemene maatregel zal moeten zijn maar met inachtname van de 'verworven rechten'. Met dit laatste wil ik zeggen dat die verworven rechten eerst in rekening moeten worden gebracht en dat die vermindering dan op de pensioenen met die rechten zullen moeten berekend.....als je begrijpt wat ik bedoel ?
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Een creatie van de particratie. Inderdaad eerst hadden ambtenaren minder loon en kregen daarom compensatie via pensioen enz. Gans die ambtenaren kwestie is niets meer als verder zetten van de slimme leven van den domme.
Iets waar werknemers en zelfstandigen hun verwijten konden op lanceren, de ambtenaren. Die inderdaad zodoende de kans kregen meer te souperen. Zand in de ogen om de werkelijke en gr00€t profiteurs te camoufleren. Om de massa aan banden te houden via zuilen en vakbond heeft men het ambtenaren bestand te vriend gecreëerd. Met steeds meer bonussen en grote getallen. Geplaatst en geïnfiltreerd. Slijmend Genietend van betere condities. Waardoor zij, de ambtenaren een stevig verankerd partij publiek werden bij en via de zuilen voor politieke manipulatie en macht verhoudingen. Bewijs is dat na stakingen de ambtenaren steeds met de grootste bonussen aan de haal gingen. Dit om een beperkte clan te laten genieten van “de slimme leven van den domme” want de massa spijst de rijken en de bonussen voor de ambtenaren. Al de rest is …… En opnieuw: Hoe komen wij aan al die schulden. Al jaren halen wij de doelstellingen volgens de regeringen. Wat Papandreou zei en stelde, geld zeker ook voor Belgie: “Ons politiek systeem is collectief verantwoordelijk voor al het door vriendjespolitiek aangeworven personeel. Het is verantwoordelijk voor de toegestane voorrechten die we in wetten gegoten hebben, voor de schandalige verzoeken die we inwilligden. We zijn verantwoordelijk voor de bevordering van vakbondsleden en zakenlui en de dieven die we niet naar de gevangenis stuurden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier een bron van fgov.be: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 april 2013 om 20:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belgische schande is inderdaad de pensioenen: met 10 jaar gelijkgestelde jaren 5 jaar vroeger in pensioen gaan, is 30 jaar werken en evenveel krijgen als iemand die 40 jaar werkt Dus begin met alle werklozen te activeren bij de gemeentes, om hun energierekening te doen dalen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat wil hij helemaal niet, hij wil een ambtenarenpensioen, en wel nu! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zou een ambtenaar DEFACTO 10% minder moeten verdienen voor een equivalente functie, omdat hij NOOIT ontslagen wordt en dus nooit loonverlies heeft Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 april 2013 om 22:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De waarheid is net iets anders, meestal is het de indexaanpassingen en eventueel promotie naar een ander kader en anciënniteit, er wordt zelden nog een pure loonsopslag gegeven, maar jij zal dat ongetwijfeld kunnen ontkrachten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pensioenen vormen geen probleem. Alle misbruiken van onze sociale voorzieningen, dat vormt een probleem. bv Heel hun leven gewerkt in de horeca, 2 uurtjes ingeschreven en nooit een cent afgedragen en hopen in 't zwart binnen gestreken en dan nu IGO trekken.
Dat ze eens zouden beginnen met alleen zij die ook daadwerkelijk hebben deelgenomen aan het vullen van de sociale voorzieningen sociaal gerechtigd te maken. Ze zullen het dan wel kunnen betalen. Als ge geen premie betaald voor een Brandverzekering en uw kot brand af, dan trekt ge toch ook niet om het te vervangen hé. |
![]() |
![]() |