![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() [quote] Er zijn ook een hoop niet-horeca zaken (bakkerij bv krantenwinkel bv etc...) waar de mensen boven wonen en er is zelfs een Universitaire vestiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu mag dat niet meer! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 11 april 2013 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek de vaut:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() De ene heeft gezeten en de andere nog niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schrijver vertelde me dat hij wel boeken voor me kon bestellen in de gevangenis van Merksplas dus ik gaf hem een lijstje. Bleek dat 'Archetypen" van Jung daar voorradig was, dus dat boek werd voor mij besteld. Drie maand later - ik had ondertussen de hoop opgegeven, vertelde me iemand dat het boek was aangekomen, maar dat ze het me niet konden geven want het moest de volgende dag weer op transport naar Merksplas.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kom je anders volledig terug aangepast in de maatschappij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zaag-verhaaltje van rehabilitatie is vaak maar volksmisleiding. Neem nu die hardleerse dancing-exploitant, of neem nu een ordinaire drugsdealer zoals er hier blijkbaar een is op dit forum: die mensen hebben de wet overtreden op iets zwaardere manier als eens door het rood licht rijden, of een zwanworst pikken uit den Aldi. Daarvoor zijn ze nog niet "uit de maatschappij gegroeid". En dus moeten ze niet rehabiliteren. Ze moeten enkel een straf uitzitten op zo'n wijze dat ze voor zichzelf besluiten dat dat experiment (nl. de gevangenis) niet leuk genoeg was om nog maar één keer ooit te riskeren. Poeh, rehabilitatie, een woord van sociale aksidenten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de lijst is groter, er is ook een ouden bompa, die denkt dat hij alles beter weet en die heel zijn leven geprofiteerd heeft van de maatschappij en nu dan ook nog twee maal zoveel pensioen trekt dan iemand die heel zijn leven hard gewerkt heeft. Die zou van schaamte beter zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor zagende ouwe venten, gaan we gedwongen euthanasie invoeren. |
|
![]() |
![]() |