![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En net zoals die pastoors nooit zelf enig risico hebben genomen indertijd, zit die sjeikh Bassam daar veilig in Sint Jans Molenbeek zijn glaasje muntthee te drinken, al dan niet met een scheut Raki erin. Belkacem zal morgenvroeg alvast geen muntthee moeten drinken, die mag genieten van de gevangenis koffie. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fouad Belkacem is een baas trouwens hoor. Leuk te zien hoe al die Vlaminkjes zenuwachtig van hem worden. Die zijn er zelf na 183 jaar niet in geslaagd de Vlaamse onafhankelijkheid te verkrijgen, moeten al die tijd bukken voor een misdadige koninklijke familie, en als er idealistische jongeren daadwerkelijk de wapens opnemen raakt de Vlaam in paniek. Die heeft immers al bijna 200 jaar geleerd dat de status quo nooit verstoord mag worden. lafheid = de Vlaamse ideologie Elke dag schelden op vreemdelingen, moslims en Franstaligen...dat kan vanuit de luie stoel. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 april 2013 om 17:13. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Stond Verhofstadt onlangs ook niet te schreeuwen in het Europese parlement dat er wapenleveringen zouden moeten plaatsvinden aan de 'nobele rebellen'? Of heb ik dat gedroomd?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja, elke dag schelden op de Witvlaam vanuit de luie stoel, dat is gemakkelijk. Ik had van u beter verwacht, waarom zit je nog niet in Syrië? Is uw baardgroei nog niet doorgebroken misschien?
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
Hij weigert te vechten zonder zijn witte outfits met perfect gestyleerd petje.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gouverneur
|
Persoonlijk vind ik dat Eberhard gelijk heeft. Vlamingen zijn schapen.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, en op welke manier maakt dat mijn post verkeerd?
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Schelden op vreemdelingen? Wie doet nu zoiets?
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Diegenen die ertegen gingen vechten deden dus eigenlijk wat de regeringen van Frankrijk, België, Nederland, Groot-Brittannië, de U.S.A., ... hadden moeten doen. Hoewel de huidige wettige president van Syrië niet bepaald een onbesproken figuur is, zouden de regeringen van hoger vermelde landen er goed aan doen in zijn voordeel tussenbeide te komen, daar van 'de rebellen' duidelijk steeds minder positiefs te verwachten valt (en dat was sowieso al gene vette).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ok.
Ik zeg maar, Eberhard weet natuurlijk heel goed wat laf zijn is, vermits hij zich gedraagt als de Witvlaam. Roepen en tieren en stoer doen op het internet vanuit de luie zetel. En verder niets. Want zijn "yoh man, ik ben een rapper yoh man," maakt van hem niet bepaald een held.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 april 2013 om 17:35. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn notoire uitzonderingen, van wie heus niet altijd kan worden gezegd dat ze tot voorbeeld zouden kunnen/moeten dienen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van zo'n 'blaas' als Belkacem krijg ik alleen maar braakneigingen, en dat is écht niet van zenuwachtigheid.
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gekker moet het niet worden. |
|