![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het is de moeite om naar Villa Politica van 17 april te kijken. De heer Marius Meremans pleit voor een "Vlaamse islam". Dit is geen nationalistische partij. Wie aan deze partij zijn stem geeft omwille van de vreemdelingenproblematiek, is ramgek. U laat zich voor de zot houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PoliZiek is: hoe ronsel ik stemmen
PoliZiek is: hoe beduvel ik de kiezers PoliZiek is: hoe (be)zeik ik iemand zonder die onder te zeiken PoliZiek is: bakkes toe , wij hebben het voor't zeggen m.a.w. Politiek , flikker op !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vergeet, " Het woord dat de man spreekt is niet het woord dat de man denkt". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ergerde mij groen
![]() TV afgezet en gaan wandelen ... Of dit een 'slimme zet' is lijkt mij wreed twijfelachtige zaak, eerder een vorm van tweezakkenmentaliteit. Maar ja éne van dennemonne, lieten ze daar de gevangenisdeuren ook al niet openstaan. (even wat oude koeien uit de gracht halen een vriendelijke actie van mijnentwege niet)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik zulke rariteiten lees of hoor stel ik me altijd de vraag : "in welke mate zou dit vooraf in de partijorganen op inhoudelijk vlak besproken zijn ? "
In dit geval is dat vrij waarschijnlijk, hij maakt blijkbaar deel uit van de partijraad, en zal dus toch geen soloslim gedaan hebben ? Vreemde boel in elk geval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Jeezes, wat is politiek vervelend, ik kan vila politica niet uitkijken.
Ze gaan iets met de islam moeten doen hier, gewoon buitenkieperen kan niet meer. 1 miljoen islamisten is iets teveel en te gevaarlijk om te negeren. Streng reguleren wat ze preken zoals in Turkije is hier echter niet te doen, imams kunnen hier nauwelijks opgeleid worden en er is nog altijd de scheiding van kerk en staat. In elke moskee camera's plaatsen met automatische vertalers om te controleren wat ze prediken? Dan een heksenjacht houden op alle extreme imams die eigenlijk gewoon de islam onderwijzen, in hun ogen doen ze niets verkeerd hè. Het is gewoon niet compatibel, islam binnen het westen kan niet, het is het ene of het andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vreselijk vreemde boel inderdaad. Citaat:
Ik denk dat er al meer moskeeën zijn in België dan er kerken zijn tegenwoordig. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2013 om 08:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het toch ook maar een hoop flauwekul dat die daar stond te af te zagen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk geldt dat ook voor nog een pak meer van die huidige parlementairen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan momenteel niet kijken naar de uitzending maar ik vraag me af....
Niet zo héél lang geleden waren de kerkdiensten hier in't Latijns, van de vele gelovigen waren maar een klein deel in staat om de preken te volgen en te verstaan. Toen werd dat plots de lokale taal en zie eens waar de kerk nu staat.... Het gebruik van de lokale taal (en vertaalde korans) kan best wel eens ons beste wapen zijn tegen de islam.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat Marius maar iets uit zijn botten slaat.
Dat zulks besproken zou zijn met de partijtop lijkt mij heel twijfelachtig. Denkt het Vlaams Belang dat Permeke nog leeft omdat Wim Wienen dat denkt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb op mijn tanden gebeten, en het grootste deel van villa politica bekeken. Ik had al relatief veel sympathie voor Peumans zonder dat ik de man zijn politieke keuzes daarom kan volgen, maar dat gevoel is nu enkel groter geworden. Hoe die erin slaagt van kalm en gefocust te blijven bij het moeten aanhoren van dergelijke lulkoek en camera georiënteerde show is niet te geloven. Tijdens dat hele debat, met onder andere een schrijnend zwakke tussenkomst van die n-va'er over zijn vlaamse islam zaten er daar toch drie vlaams blokkers een showke op te voeren dat zo degoutant was dat ik er braakneigingen van kreeg. Naast de echte leider Philip zat een beenhouwers-type die niet verder kwam dan smoelen trekken en hoodschudden en gebaren maken alsof hij aan de andere kant zat van het glas in de antwerpse zoo. En daarnaast zat een opgeblazen kikker Penris die ook effe zijn ei moest leggen maar niet verder kwam dat wat doomsday praat over "borregeraut, en twingtig-sèstig" . Betalen wij die mensen echt ?
Dit was pure cafépraat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het kalotendom was nog niet zo lang geleden even barbaars en oorlogszuchtig als de Islam. Persoonlijk ben ik tegen godsdienst, maar op maatschappelijk vlak pro godsdienstvrijheid. Als ge van die stellingen uit vertrekt, en wat verder nadenkt, zult ge beseffen dat de woorden van de nva-Vlaams volksvertegenwoordiger visionair zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Visionair in welke zin? Wil je dat even toelichten?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me hier toch weer een zaak van het zo bonton zijnde NVA gebash in plaats in te gaan op wat hij zei. Dat deze draad opgestart is door een VB-er, voor wie alle islamieten zowieso Al Qaida commandanten zijn, zegt genoeg.
Er kan natuurlijk altijd een vervolg worden gemaakt van "oh nee, weer een moskee". Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 april 2013 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |