![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen? | |||
| SPA |
|
14 | 10,07% |
| NVA |
|
71 | 51,08% |
| CD&V |
|
1 | 0,72% |
| VLD |
|
2 | 1,44% |
| Groen! |
|
4 | 2,88% |
| Vlaams Belang |
|
29 | 20,86% |
| LDD |
|
2 | 1,44% |
| andere |
|
16 | 11,51% |
| Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2) Stem laten meetellen binnen welke cohort/op welke grond? Robinus V is waarschijnlijk de grootste democraat op dit forum, en die steunt een dystopische werelddemocratie waar ik in dezelfde cohort moet stemmen als een West-Afrikaan wiens prioriteit heksen verbranden is. Ok dan. Anarchie is beter want het is anarchisch. Zo gemakkelijk gaat dat dan. Citaat:
Zeg van het Vaticaan wat je wil, ze hebben duidelijk hun Staatswezen op een succesvolle manier georganiseerd.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 april 2013 om 16:37. |
||
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ten tweede maak je een karikatuur van mijn standpunten. Een werelddemocratie is voor mij iets voor op de hele lange termijn. De eerste paar decennia pleit ik voor meer democratie op Europese schaal en losse samenwerkingsverbanden op wereldschaal. Een zo groot mogelijke schaal verdedig ik ook alleen maar voor sociale, economische en ecologische bevoegdheid. Heksen verbranden valt daar niet onder. Edit: en militaire bevoegdheden. Staten die onderling oorlog voeren, dat hebben we niet meer nodig. Laatst gewijzigd door Robinus V : 21 april 2013 om 17:06. |
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Op de coalities met de traditionelen? Op het degelijke vlaamse bestuur dat ze mee organiseren? Wanneer gaat u zeggen dat N-VA zijn kiezers bedriegt? Laten we even aannemen dat N-VA incontournable wordt na de volgende verkiezingen. Wat is dan het absolute minimum dat ze voor u moeten bereiken en waarvan u als ze eronder gaan gaat zeggen dat ze hun woord niet gehouden hebben? Hééft N-VA - de partij die op heel lange termijn graag vlaanderen wil zien overgaan van vazalstaat binnen belgique naar vazalstaat binnen de EU - überhaupt breekpunten?
|
|
|
|
#344 |
|
Banneling
|
Robinus V ben jij geen idealist die het onwerkbare nastreeft ?
Ben je niet nog een jonge gast ? Ik vraag het, omdat ik mijn leeftijd bekend maak he, en het dus van andereren ook wel eens zou willen weten. |
|
|
|
|
|
#345 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#347 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hahahahaha. Als jij denkt dat bijv. Afrikanen en moslims ('rebellen' en stamoorlogen e.d., geen Staten) gaan stoppen met elkaar naar de eeuwige jachtvelden te helpen omdat er internationaal leger is, heb je waanbeelden.
|
|
|
|
#348 |
|
Europees Commissaris
|
Godzijdank.
|
|
|
#349 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En natuurlijk zitten er angsthazen en parvenu's bij, en natuurlijk zullen ze ons op beslissende momenten in de steek laten. Maar voorlopig zetten ze toch druk op het systeem, het bestaan van de N-VA dwingt de traditio's van een op termijn nefaste "broek op de enkels" politiek te voeren. Steeds minder Vlamingen zijn daarmee akkoord.
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#351 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of is het de bedoeling dat de PVDA ook in die landen een meerderheid van de stemmen haalt? Laatst gewijzigd door BonBon : 21 april 2013 om 22:05. |
|
|
|
|
|
|
#352 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja. Zolang hij zich hier gedraagt, onze normen respecteert en het systeem niet uitbuit. Geen probleem mee.
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet van wakker liggen jong. Ik wou dat al dat links aanhangt niet zou gaan stemmen. Ze doen maar. Goed voor ons.
|
|
|
|
|
|
#354 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
VB. Dat is zoiets als N-)VA maar anti Europees. Al de rest is pro europees. Dan is de keuze rap gemaakt hé.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2013 om 22:18. |
|
|
|
|
|
#355 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Banneling
|
broodje aap jambon
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat moeten we nog zien. Dat het een afkooksel is van het VU doet me toch nog flink twijfelen. Ik zoek het liever wat radicaler.
|
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|