![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen? | |||
| SPA |
|
14 | 10,07% |
| NVA |
|
71 | 51,08% |
| CD&V |
|
1 | 0,72% |
| VLD |
|
2 | 1,44% |
| Groen! |
|
4 | 2,88% |
| Vlaams Belang |
|
29 | 20,86% |
| LDD |
|
2 | 1,44% |
| andere |
|
16 | 11,51% |
| Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Belgen worden door de buurvolkeren als dom en achterlijk beschouwd, maar dat heeft alles met de cultuur te maken, niet met de genen. Fysiek is er natuurlijk wel een verschil tussen de rassen, maar qua verstand werd er nog nooit een verschil opgemeten. Overigens is het net zoals bij de honden: de straathonden zijn het sterkst en de beste overlevers, terwijl de rashonden kwetsbaarder zijn en minder lang leven. |
|
|
|
|
|
|
#462 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#463 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Banneling
|
Ik doelde op het feit dat men een reeks technologische evoluties doormaakte maar men altijd stootte op een energieprobleem. De beschikbaarheid van een energiebron die zonder veel omzettingen bruikbare energie levert in grote hoeveelheden, was er meestal nooit. Menselijke arbeid wel.
|
|
|
|
|
|
#465 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al met al moet ik mijn mening toch een beetje bijstellen. Doordat Afrika zolang in armoede leeft, en in een omgeving dat gewoon anti-ontwikkeling is zijn daardoor ook de genen van de Afrikanen beïnvloed.
Hier is geen wetenschappelijk "bewijs" voor, maar het is wel een logische conclusie als je je een beetje hebt verdiept in epigenetica. |
|
|
|
|
|
#466 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar daarom niet minder waar. |
|
|
|
|
|
|
#467 |
|
Banneling
|
Misschien is Guns, Germs and steel van historicus-antropoloog Jared Diamond wel een goede docu die inzicht kan verschaffen waarom de ene beschaving verder geëvolueerd is/was dan de andere.
http://www.youtube.com/watch?v=c63qKwHhPQQ |
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je gelooft niet dat inteelt slecht is voor de nakomelingen? Of geloof je niet dat moslims niet met hun nicht/neef trouwen? Dit is geen café praat, toch erg dat je het niet wil zien omdat het niet past in je idee. Dat zijn toch geen ultra rechtse sites? Zelfs een wetenschapper en enkele medische sites die allemaal bevestigen wat ik zeg. ok, universitair dan Een indische universiteit, departement zoology die bevestigd dat inteelt moslims een merkelijk lager IQ hebben. http://www.new.dli.ernet.in/rawdatau...005bbc_407.pdf the telegraph en BBC: http://www.telegraph.co.uk/culture/h...nbreeding.html Laatst gewijzigd door BonBon : 23 april 2013 om 16:35. |
|
|
|
|
|
|
#469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#470 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En wat hebben uitschieters ermee te maken? Citaat:
Dat kan ik dus wel betreffende Afrikanen. En wij verschillen genetisch amper van onze buren. We verschillen wel genetisch van Afrikanen, aangezien we in een heel andere omgeving zijn geëvolueerd. Hoeveel IQ met genen te maken heeft, heb ik al aangehaald. Citaat:
Citaat:
Niemand pleit hier voor een afzondering a la Ashkenazi's, dus een non-issue.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 april 2013 om 16:38. |
||||
|
|
|
|
|
#471 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
AnarchoChristophe, als ik het goed heb zijn er toch ook wetenschappelijke onderzoeken die juist beweren dat wij genetisch juist helemaal niet zoveel verschillen van bijvoorbeeld de Afrikanen?
Dat was een van de redenen dat je daarom niet over mensen-rassen kon spreken. |
|
|
|
|
|
#472 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#474 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat halfbloedjes over het algemeen "sterker" zijn betekent niet dat dat altijd per definitie zo is. Het is een "algemene" kwestie. |
|
|
|
|
|
|
#475 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#476 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet over moslims, maar over arabieren waar toch veel moslim zijn. |
|
|
|
|
|
|
#477 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zag net een halftrack aanzetten met -Jo- aan het stuur... Een Obersturmführer brulde iets van: 'Weet iemand het adres van BonBon?' |
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#479 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bij mensen die in verschillende omgevingen geëvolueerd zijn, zullen andere genetische mutaties zich propageren. Toch logisch? Dat resulteert in andere regionaal geclusterde polymorfismen, andere promotors en andere genexpressie. In verschillende studies bepaalt men zelfs 'ras' via genetische merkers.
|
|
|
|
#480 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2: Logisch staat niet altijd gelijk aan "waar". 3: hmm... betekent dit dan ook dat men wel kan spreken over mensenrassen? |
|
|
|
|