![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is er ook een soort die enkel met eigen volk trouwt, en een andere soort die racistisch is als ze zoiets maar durft opperen. Citaat:
In Belgie zijn het Belgische of buitenlandse firma's die voor werk zorgen? Zijn het in Marokko dan aliens die voor werk zorgen? Citaat:
Gisteren stond ik aan de tram te wachten tussen een heleboel mensen. Kwam daar een hoofddoek met uiteraard de bijpassende buggy aan, met ook een meisje van een jaar of zeven. De hoofddoek negeerde me straal en vroeg aan de mensen die aan mijn rechterzijde stonden (in het arabisch of berbers) iets over tramhalte "plantin" (dit verstond ik wel). Er werd bevestigend geantwoord. Ik concludeer daaruit dat ze vroeg of de aankomende tram stopte in Plantin. De vrouw kon duidelijk (weeral) geen woord Nederlands, sprak ook haar heimweetaal tegen de kinderen. Ik sprak het buggykindje aan en die hoorde alien-taal, maar gelukkig verstond de achtjarige me wel en antwoordde in haar plaats. Ze hadden dus een tolkske. Ik vraag me af de hoeveelste generatie dit wel zou kunnen zijn. Ik vraag me ook af waarom ze niet moest tikken (als je een abonnement hebt zou ik denken dat ze wist welke tram ze moest nemen, als je een rittenkaart heb moet je tikken, als je via GSM betaalt had ik dat ook moeten zien). Blijkbaar reizen die mensen bovendien dus gratis (OCMW?). Blijven importeren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 maart 2013 om 15:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vriendin van m'n dochter is zuid amerikaans, niets op aan te merken bij heel die familie, geen inteelt, studeren goed, geen misdadigers enz. Hetzelfde met 2 indische families in de buurt. Dan 1 afgaanse familie in dezelfde wijk, de jongens stelen en de meisjes worden klaargestoomd voor een huwelijk met familie uit het thuisland. Geen gheto's en alle kansen in onze maatschappij. Toch verneuken ze het compleet en die meisjes zullen een hels leven hebben met hun afgaanse mannen, het is een misdaad dat die ouders hier nog mogen rondlopen maar voor de linkiewinkies is het allemaal cultuur. Laatst gewijzigd door BonBon : 30 maart 2013 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In de Koran staat ook dat interesten haram zijn, maar de banken en andere zakenlui in Islamitische landen mogen dat gewoon omdat ze anders geen inkomen kunnen verkrijgen uit die activiteiten. Interesten haram maken is oorspronkelijk bedoelt om arme mensen te beschermen die anders meer moeten teruggeven dan wat ze gekregen hebben. Dat is wat men bedoelt met "moderne islam".
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe zo voort! Binnen 650 jaar staan jullie dan op het huidige niveau in het westen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 maart 2013 om 04:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen te volgen als men daar bepaalde voorrechten mee kan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Goddelijke maatregel voor bankieren werkt dus blijkbaar niet, ook moslims maken gewoon winst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat halal bankieren in geval van aankoop van woningen is gewoon een farce.
Niet moslims kopen een huis, gaan ervoor lenen, betalen de lening af op 20/30 jaar mèt interest. Moslims laten de bank een huis kopen, betalen een soort van huur (waarde huis + extra toelage), noemen het geen lening maar huren. Verschil: niet-moslims kunnen hun huis verkopen binnen de termijn dat de lening werd afbetaald, en hebben zo kans om zelf de meerwaarde van het huis te incasseren; moslims die willen verhuizen hebben gewoon heel die tijd "gehuurd" en de bank verhuurt het gewoon door aan iemand anders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nadeel is dus enkel dat bij verkoop binnen de gestelde afbetalingstermijn, de bank met de meerwaarde gaat lopen. Ze betalen dus geen "rente" op het kapitaal, maar betalen dus een gelijkaardig bedrag dat wij "afbetaling" noemen aan de bank en noemen het "huur". En dan is Allah content. Alleen.... heel grote discriminatie: "afbetaling" kan worden afgetrokken van je belastingen en "huur" niet. Wat nu?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 maart 2013 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zo wilden ze in België het slaan van kinderen volledig verbieden. Na veel protest hebben ze daar maar vanaf gezien. Blijkbaar zijn Vlamingen voor een opvoedende tik.
![]() |
![]() |
#115 |
Schepen
|
![]() In hun tijd had je niet wat we nu hebben. Daar draaide alles om werken en niet zo om leren. En een taal leren op een oudere leeftijd, rekening houdend met dat je nooit hebt leren lezen en schrijven, is niet gemakkelijk.
![]() |
#116 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In de Koran staan geen auto's vermeld maar wel paarden. De enige die ik in België op paarden heb zien rijden zijn Vlamingen. De moslims rijden met een auto/motor/fiets. Snap je 'm? Dus al dat gezeik over in de Koran staat dit en in de Koran staat dat is enkel van toepassing als het in deze tijd ook kan. Dat de profeet (vzmh) in zijn tijd met een 15 jarige is gehuwd (ze werkte als zelfstandige verkoopster en men schat haar dan op die leeftijd gezien de verantwoordelijkheid) betekent niet dat moslims ook met veel te jonge meisjes moeten gaan beginnen huwen. In die tijd was het echter de gewoonste zaak van de wereld. Zo had je in Europa zelfs een uitgehuwelijkte baby om 2 landen te verenigen. En dat gezeik over een hand afhakken als je iets gestolen hebt...Dat was in die chaotische tijd een zeer extreme wet om een halt toe te roepen tot de plunderingen, moorden, enzovoort. Het was net als in Europa voortdurend oorlog tussen krijgsheren, wat je helaas nog steeds terugziet in een deel van Afrika en Afghanistan.
![]() |
![]() |
#117 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
15 en verkoopster???? Ze was het dochtertje van Mo's beste vriend (kapo zullen we maar zeggen). Ofwel probeer jij ons iets wijs te maken ofwel heeft er eentje jou ferm bij je pietje gepakt man! Dat men in Europa bij de koningn en in de adelstand gearrangeerde huwelijken had weten we ook allemaal. Maar ik ken toch geen enkel voorbeeld waarbij men kinderen liet neuken door een 53-jarige! Wel dat men tienjarigen uithuwelijkte en die dan "de daad" uitvoerden als ze beiden uit de puberteit kwamen. Dat lijkt me een groot verschil.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2013 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |