![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#20281 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ikea photoshopt vrouwen uit Saoedische catalogus.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...atalogus.dhtml Dit was mij vorig jaar even ontgaan. Ik vraag mij af wanneer België aan de beurt is. Of zit in de brievenbussen van de onze allochtoonsteden ook al een opgekuiste versie? |
|
|
|
|
|
#20282 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Vermits onze autochtone politici het niet willen inzien, moet de waarheid dan maar komen uit de mond van een zwart meiske (op MR lijst Brussel). Er is dus nog hoop in de Brusselse politiek.
Knack: <<In Reyers Laat zei u onlangs over het integratieprobleem: "We zijn niet streng genoeg, niet open genoeg en niet creatief genoeg.' Wat bedoelde u precies? >> Kanko: <<Met niet open genoeg bedoelde ik dat we allemaal de problemen zien, die zich trouwens niet alleen in Brussel voordoen, maar blijkbaar nog niet in staat zijn om openlijk de vinger op de wonde te leggen uit angst om het etiket racist opgekleefd te krijgen. Dat vind ik politieke lafheid en bovendien heel negatief tegenover bijvoorbeeld sommige moslimvrouwen die in België door de radicale moslimgemeenschap onderdrukt worden. Met niet streng genoeg bedoel ik dat het niet is omdat we in België de deuren openzetten voor migranten, waar ik uiteraard blij om ben, dat we niet streng moeten zijn qua integratieplicht bijvoorbeeld. ... >> Deze week in Knack. Pag 49. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ik...0286172685.htm Laatst gewijzigd door kwantum : 29 april 2013 om 12:00. |
|
|
|
|
|
#20283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
MS deed het hen al voor bij promotie in oost europa, daar hebben ze iets tegen een donkere huidskleur. ![]() en tekenfilms, zwartjes worden weggewerkt. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20284 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1580449 |
|
|
|
|
|
|
#20285 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als ene witte identiek hetzelfde zou zeggen, dan was het een gore racist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#20286 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tja, we moeten dus donkerkleurige medestanders vinden om gehoord en geloofd te worden bij die linkse verraders. Laatst gewijzigd door BonBon : 29 april 2013 om 17:42. |
|
|
|
|
|
|
#20287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#20288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#20289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#20290 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik wens je veel sterkte met het verlies van je hond. Het is iets wat zuiderlingen vaak moeilijk begrijpen. 'Why do whites love animals/dogs so much?' is een vraag die je vaak op niet-blanke fora en internetcommunities tegenkomt. Nordics hebben een eeuwenlange traditie van symbiose met dieren: Dieren als lastdragers, voedsel maar ook dieren als gezelschap en dieren als trouwe helpers. Zuiderlingen hebben traditioneel een andere relatie tot dieren. Een die dieren wel ziet als voedsel en lastdragers maar niet of veel minder als gezelschap. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 29 april 2013 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#20291 | |
|
Burger
|
Citaat:
Waarschijnlijk heeft die man nooit van wiskunde gehoord. De vrouw is intelligent en daarvoor spreekt ze ook goed Nederlands. En daarvoor is ze niet verrasd over statistieken. Het probleem is dat onze vreemdelingen meestal van slechte kwaliteit zijn qua intelligentie maar wel geschikt zijn voor de kinderproductie. Van een scandinavische onderzoek bijkt dat het kind ongeveer het intellectuele niveau van zijn ouders pakt. Hypocrisie kan alleen met lobotomie behandeld worden... Je moet de waarheid durven zeggen zelfs als er een kans voor gevaar daar inzit. Elders ben je sowieso een plant.
Wij zijn te dom voor democratie… http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie Laatst gewijzigd door rebella : 29 april 2013 om 20:45. |
|
|
|
|
|
|
#20292 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mij irriteert niet alleen het spreken van sommige politici maar vooral de pers op TV en in de krant. Het 'beating around the bush' van bepaalde problemen. Als ze het probleem van kinderopvang en scholen te berde brengen bv. Waarom zeggen ze er niet bij door wie dat komt? En wie juist misdrijven pleegt. Ik snap ook niet dat burgemeesters met imams gaan babbelen. En de moslimexecutieve door de overheid gesubsidieerd dan? Die functioneert niet of wel? Journalisten durven niet te schrijven wat ze vinden, en mensen vanhier durven ook hun mond niet open te trekken. Als dat zo is, betekent het dat de zaken anders zullen afwikkelen. De irritatie hoopt zich op bij vele mensen en het is gewoon wachten op een samenloop van omstandigheden. Ik zie dat politiek correct racisme scheuren vertonen. |
|
|
|
|
|
|
#20293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Journalisten van 2 verschillende kranten zijn vandaag foto's van hem komen pakken. |
|
|
|
|
|
|
#20294 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De video van de hond die naar beneden werd gegooid, stemt tot nadenken. Ik denk dat wanneer mensen in ongunstige omstandigheden leven (met teveel op te weinig plaats en een inerte economie bv), de behandeling van vrouwen , kinderen en beesten daar op afgestemd is. Niks fraais dus. Noord-zuid ... de Bosjesmannen in de Kalahari respecteren de dieren die ze jagen, anders was daar geen dier meer te vinden. Er is ruimte en hun economie is dynamisch ook al is het maar een wildernis waar volgens ons oog niets groeit. En de Massai. Maar wegen worden aangelegd en daar verdwijnt die harmonie met fauna en flora ook. Dat alles wijst wel enigszins aan welke richting niet moet ingeslagen worden. Nog meer mensen, mensen ontvangen uit de vier windhoeken is contraproductief voor iedereen behalve voor de multi-nationals, de nieuwe goden. |
|
|
|
|
|
|
#20295 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het was duidelijk een vorm van pure wreedheid, anders film je zoiets niet. Meer kun je ook niet verwachten van een volk die z'n eigen schapen nog keelt, wij huren ten minste buitenlanders die het in onze plaats doen. Sorry, ben vandaag nogal pessimistisch ingesteld wat betreft milieu en dierenwelzijn. |
|
|
|
|
|
|
#20296 |
|
Banneling
|
De vermoedelijke daders van het zinloze geweld, met naam en nu zelfs met foto om toch maar duidelijk te maken dat het geen Marokkaantjes zijn. Moesten ze nu hetzelfde doen bij iedereen hadden we geen klachten over de berichtgeving.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...gehouden.dhtml ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 30 april 2013 om 11:55. |
|
|
|
|
|
#20297 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#20298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of tellen pakweg de Amazone-Indianen en de Papoea's 'toevallig' niet mee?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#20299 |
|
Gouverneur
|
Zich verontschuldigen terwijl men weet gelijk te hebben, is een teken van geesteszwakte. Hetgeen de directie niet mag dulden van zijn 'top'personeel!
Een 'weerman' buiten wippen, omdat hij 'voor een keer' de waarheid spreekt en aldus zijn 'score' verbetert: is een teken van wanbeheer! Welke 'straf' staat er nu eigenlijk op wanbeheer: is het nu één premie van € 500 duizend of effenaf (inflatie) € 1 mjloen aan stock-options ?
|
|
|
#20300 |
|
Gouverneur
|
Enkele maar ja. Per straat, wel te verstaan en 10 X meer, in de fel belopen winkelstraten.
Van uitzonderingen gesproken?
|