![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het draaide onverhoopt uit op een slag in het water. Vreemd dat de Antwerpse mol van Di Rupo haar gewicht niet mee in de Aalsterse schaal wierp.... Blijkbaar hebben die van A net iets meer onder hun schedelpan zitten dan die van "Hent". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je, Daiwa. Dat bedoelde ik.
Om die reden komen de basisprincipes van de sossen stilaan op lossen schroeven te staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
punt per punt waarop ze aangevallen worden, verwijzen ze naar de bestuursovereenkomsten uit Gent en Mechelen, waar Termongt dan wel Geneer'd'u'nie mee aan de basis lagen. Wat illustreert: het enige probleem is Van Overmeire. Het enige probleem met Van Overmeire: hij jaagt de concurrentie schrik aan, want hij brengt stemmen in het nva-laatje. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Van" Landuyt, die als Brugs burgemeester ook eens zijn licht wou laten schijnen over Aalst (en daarop teruggefloten werd door de Aalsterse sossen-schepen, maar hem een langere familienaam toekende ), krijgt van de lat vanwege Mie Doorndinges, in De Standaard (betalend gedeelte, geen link, maar ge gelooft de Schoof wel hé):
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
"""En het is jammer dat daarop niet doorgevraagd werd.""" Telkens ik nog eens genoeg moed heb verzameld om te kijken wordt het mij na een niet al te lange tijd weer te veel qua 'journalistiek' en zet ik de tv af....'k ben nu ook niet zo'n masochist dat ik me ga blijven ergeren aan dat journaille dat niet durft verdervragen......
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() erm, tzijn niet de franstaligen die in Aalst naamstraten willen gaan 'vertalen' hé
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgique betekent eigenlijk verenigde lage landen, tja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
"'"""Daarnaast krijgen de straatnaamborden in Aalst een "Vlaamse Leeuw" en opgestickerd stadsschild. Bij enkele straten komt ook een naambordje in het plaatselijk dialect."""" Meer vind ik toch niet over 'vertalingen van straatnamen' ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 29 april 2013 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige manier om te kunnen wat opklimmen op de sociale ladder. Vandaag nog in De Standaard, in het artikel over de geselende nonnen, een ansichtkaartje van een preventorium voor longziekten aan de kust, van ergens begin de 20° eeuw: mooi in het Frans. Coxyde .... De Vlaamse strijd is in eerste instantie een sociale strijd. ![]()
|
![]() |
![]() |