![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen? | |||
| SPA |
|
14 | 10,07% |
| NVA |
|
71 | 51,08% |
| CD&V |
|
1 | 0,72% |
| VLD |
|
2 | 1,44% |
| Groen! |
|
4 | 2,88% |
| Vlaams Belang |
|
29 | 20,86% |
| LDD |
|
2 | 1,44% |
| andere |
|
16 | 11,51% |
| Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#662 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://groen.be/dossiers/standpunten...beleid_73.aspx
|
|
|
|
#663 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gaat groen dat allemaal oplossen? Met elektrische autootjes te promoten zeker. Ik heb medelijden met al die goedgelovige zielen hier. http://www.marinetraffic.com/ais/nl/ En dan heb ik het nog niet eens gehad over het vliegwezen. Laatst gewijzigd door Garry : 30 april 2013 om 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dikwijls en zeker bij de overheid is wat je kent niet het belangrijkste maar wie je kent. |
|
|
|
|
|
|
#665 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#666 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Terug naar plaatselijke kleinschaligheid verhelpt al een hoop van de huidige problemen, die nu door de globalisatie, enkel om het meer winst principe in stand gehouden worden, zonder er een kostprijs voor aan te rekenen. |
|
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik ga nogmaals men vraag herhalen; Gaat groen dat allemaal Veranderen en oplossen? Ja zeker? En op 6 december komt Sinterklaas bij jou een treintje brengen hoor. Oei nee, dat mag niet, want dan moeten ze dat treintje maken en daarvoor zijn er transporten nodig, en zowel het produceren als het transporteren veroorzaken vervuiling. Sorry man, ge zult het dit jaar zonder treintje moeten stellen, speel maar verder met wat keitjes die ge als bikkels kunt gebruiken. Laatst gewijzigd door Garry : 1 mei 2013 om 14:57. |
|
|
|
|
|
|
#669 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik geef toe. De wereld was waarschijnlijk veel beter af geweest zonder de mens, dat valt niet te ontkennen, dus Groentjes, als jullie van oordeel zijn dat er dringende maatregelen dienen genomen te worden om de wereld te redden van de ondergang, hou dan de eer aan u zelf en hang jullie zo snel mogelijk collectief op, we zullen er u zeer dankbaar voor zijn want dat is uiteindelijk de enige maatregel waar de wereld mee gediend wordt.
Laatst gewijzigd door Garry : 1 mei 2013 om 15:04. |
|
|
|
|
|
#670 |
|
Parlementslid
|
Zonder verstand alleszins, geef me eens één goeie reden om op het belang te stemmen...
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 2 mei 2013 om 07:58. |
|
|
|
|
|
#671 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 mei 2013 om 09:12. |
|
|
|
|
|
|
#673 |
|
Parlementslid
|
Vreemdelingen buiten?
|
|
|
#674 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
los van het feit dat je er nu voor of tegen bent, mag iedereen van jou een mening hebben in een democratie? en mag er een partij die mening naar voor brengen?
ok, er zijn grenzen, maar waar leg je die?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#675 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Met bekrompen, egoïstische en onverdraagzame doemdenkers aan het roer zal de koers snel bezegeld zijn vrees ik.
|
|
|
|
#676 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik noem geen namen maar er is reeds een partij veroordeeld geweest voor racisme... Dat is in mijn ogen een brug te ver.
|
|
|
|
#677 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#678 |
|
Parlementslid
|
Indien ze indruist tegen bepaalde wetten zeker.
Ze zijn reeds veroordeeld, ze zullen nu hun statuten wat hebben aangepast maar iedereen weet goed genoeg waarvoor VB staat. Naar mijn inziens is dit een partij die racistisch is van aard en dus bij wet dient te verboden worden.
|
|
|
#679 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#680 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
volgens mij is het aan een rechter om te bepalen of het VB racistisch is of niet, niet aan jou of mij.
|
|
|
|