![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/pe...tter-RNBDAGKN#
Je zou kunnen zeggen eindelijk. Maar je kan evengoed zeggen wanneer gaan ze nu eens eindelijk voorrang geven aan de onschuldige toekomstige slachtoffers. Want een veroordeelde pedofiele verkrachter, waarvan ondertussen toch wel iedereen weet dat die nogal gemakkelijk hervallen, kan zich nog steeds -EN ZELFS MET ACTIEVE HULP EN BESCHERMING VAN DE OVERHEID - anoniem en zonder dat de directie of de ouders het zelfs maar mogen weten vlak tegenover een kleuterschool vestigen... Zulk een geval is al bekend, details er over geven hier of ergens anders zou mij strafbaar maken... ![]() Dit is toch godgeklaagd. Dient de anonimiteit van verkrachters en moordenaars die een blijvend gevaar voor de samenleving vormen niet dringend opgeheven te worden? Volgens mij zéér dringend. Wat jullie?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gedaan met nieuwe namen, vestiging op kosten van de staat omdat ze 'beschermd' moeten worden... en noem maar op. Waar slaat die reactie op? En achterhaald... Werd de anonimiteit van deze mensen dan al opgeheven misschien?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet echt evident : waar moeten die mensen dan gaan wonen nadat ze hun straf hebben uitgezeten?
Ik begrijp het voorbeeld van de kleuterschool of enige andere plaats met spelende kinderen. Maar waar moet hij dan wonen als iedereen eerst van zijn verleden wordt ingelicht? In een sociale woningblok?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook niet verwachten dat je een gemeenschap opbouwt waar de staat de sociale controle vervangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zijn gemoedsrust daarbij scoort beduidend lager dan het gevaar dat kinderen in zijn omgeving lopen. En is zijn verlies aan gemoedsrust niet het gevolg van zijn eigen daden? Dat iemand kan zeggen, terwijl hij het hoort;" opgepast kindje, die meneer is héél erg gevaarlijk! Blijf bij hem weg en verwittig mamma als hij je aangesproken heeft!"... is toch zijn eigen schuld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Was ik een pedoseksueel, ik vocht dat woonverbod aan bij het Grondwettelijk Hof hoor!
Waarom ook geen woonverbod voor verkrachters van meerderjarige vrouwen ? Voor dieven ? Voor mensen die anderen stalken ? Het is een discriminerende maatregel! En hij tast het eigendomsrecht aan: een veroordeelde met woonverbod mag niet meer gaan wonen in zijn eigen huis ! Tevens een schending van de privacy ! Ik ben tegen zo'n woonverbod ! Ik ben zelfs een hevige tegenstander! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie zijn handen kan thuishouden hoeft niet vervolgd te worden voor de daden van anderen. Maar pedofielen die de lijn overschreden zijn bekend en berucht vanwege het grote gevaar voor hervallen. En daar bvb primeert de veiligheid van toekomstige slachtoffers, die er zeker zullen zijn, op hun anonimiteit... Ik vraag ook niets aan de gemeenschap. Enkel dat op zijn minst omwonende ouders en schooldirecties op de hoogte zouden zijn van zijn aanwezigheid. En dat enkel en alleen met het oog op de veiligheid van de kinderen. Negatieve gevolgen voor de pedofiele verkrachter in kwestie zijn te betreuren maar minder van belang...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 2 mei 2013 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij men een apart centrum voor pedo's gaan oprichten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt dat een verkrachter anders moet worden behandeld dan een pedofiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Uit bepaalde van zijn bijdragen maak ik op dat hij net de antijurist is hoor! En dat meen ik! Laatst gewijzigd door Boyke : 2 mei 2013 om 13:32. Reden: Om uiting te geven aan mijn ongeloof! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Antwoord daar eens op. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou ook dieper en langer nadenken voor ik nog in de buurt van kinderen zou komen... Twee vliegen in één klap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat mij betreft moet de gemeenschap voor de veiligheid van kinderverkrachters niet opdraaien. Laat ze op hun eigen kosten in een bunker gaan wonen voor mijn part.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om het feit dat de verkrachters dit niet verdienen. Wel om het feit dat hun toekomstige slachtoffers hun bescherming wel verdienen. Als jurist, wat ik niet ben, ik heb geen papiertje waar op staat dat ik dat ben, en als eender welke andere persoon ben ik gebonden aan de wet. Dat sluit ijveren voor verbetering niet uit... In feite ben ik van mening dat iedere misdaad gekend zou moeten zijn aan het volk, ongeacht of de dader zijn straf al dan niet uitzat. Per slot van rekening worden die daders ook in naam van datzelfde volk be- en veroordeeld. Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joris. Luister eens. En als het mag, antwoord dan eens op de vraag die al enkele malen is gesteld, of op z'n minst wordt gesuggereerd. Waarom uw obsessie voor pedofilie terwijl er ook andere misdaden zijn.
Ik begin ondertussen te geloven dat verkrachting volgens u van iets meer ondergeschikt belang is |
![]() |
![]() |