![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...aged-nine.html
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar dan nog ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() krioelt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel mijn vraag opnieuw :
Waar dan nog ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
![]() |
#7 | |
|
![]() http://www.hollywoodreporter.com/new...ile-bbc-412655
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pedo's = ik moet er van
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pot en ketel? Linkse bastions en de RK?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Pedofilie is erg, maar adultofilie gaat nog een stapje verder...
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 3 mei 2013 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U hebt een eigenaardige invulling van het woord 'krioelen'. Er werken 23.000 mensen bij de BBC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ook bij de VRT hadden we al capiauianen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Pedofielen kiezen gewoonweg graag voor beroepen waarmee ze makkelijk in contact komen met kinderen. Priesters, leerkrachten, presentators, kinderverzorgers, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Sportfaciliteiten,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zat nadien ook bij VTM
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |