![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunt u mij even duiden in wat die "onderdrukking" zich uitte? Sommigen hebben al namelijk het bizarre idee dat alleen al een minderheid zijn volstaat om van onderdrukking te mogen spreken en ik wil even zeker zijn dat u niet dergelijke bizarre ideeën heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schijt eens op de kaaskoppen hun kop op Politics en gegarandeerd duikt "Van poppel" op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Oh ja, gospelkoortjes bij die achterlijke protestanten. (Niet dat ik katholieken dan weer niet achterlijk zou vinden, verre van). Citaat:
Blijkbaar heb je niet door dat Parijs en zeker Berlijn vooralsnog zelf al tientallen jaren de kont likken van Washington. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() gegarandeerd dat de hele reutemeut kaaskopen als een kudde zich ook aansluit inclusief de ''mislukte nederlander'' die wat in de verte galoppeert
Laatst gewijzigd door Nvalid : 3 mei 2013 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Rooms-katholicisme werd gedoogd: een unicum in die tijd. In alle andere landen werden minderheden over de kling gejaagd en vervolgd. Je zin klopt niet, waardoor ik hier niet op kan reageren. Je zegt nu dat de Nederlandse staat is ontstaan door de onderdrukking van katholieken, wat natuurlijk onjuist is, terwijl je volgens mij iets anders wilt zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat jij te pas en te onpas met dezelfde onderwerpen op de proppen komt en een afwijkend en vaak onwaar verhaal vertelt om Belgie te verdedigen. Jouw onderwerpen:
1) Willem 1 2) Willem van Oranje 3) De watergeuzen 4) Het Nederlandse koningshuis 5) Friesland 6) De Generaliteitslanden en de Rooms-katholieken 7) De VOC en de WIC 8) Jouw eigen versie van de genocide in de Congo 9) Nederlands Limburg Citaat:
Het Fries werd lang ten onrechte als een Nederlands dialect beschouwd. Ook spreekt maar ongeveer 2 procent van de Nederlands Fries. Bovendien maakt Friesland al vijf eeuwen deel van het gebied dat nu Nederland is. Jouw vergelijking loopt dus mank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Van Poppel is een troll en moet je niet serieus nemen. Hij is ook op Nederlandse fora actief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Kunnen we niet een bedrag inleggen om hem te laten poppen?
Who's in? |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker makkelijk is dat altijd. Wanneer je het niet eens bent met iemand, dan is diegene maar een troll.
Erg simplistisch en discussie kapotmakend, maar ook erg effectief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Ja maar die van poppel lijkt me nu niet direkt iemand die zijn standpunten komt verduidelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve de solidaristische republiek Nederland, zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hatelijk. Ik zie kampen voor ollanders, liberalen en andere grootkapitalisten al uit de grond rijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anders is dat wel iets wat jij hier nogal graat zit te herhalen hoor. Lach je nu met je zelf?
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |