![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen? | |||
| SPA |
|
14 | 10,07% |
| NVA |
|
71 | 51,08% |
| CD&V |
|
1 | 0,72% |
| VLD |
|
2 | 1,44% |
| Groen! |
|
4 | 2,88% |
| Vlaams Belang |
|
29 | 20,86% |
| LDD |
|
2 | 1,44% |
| andere |
|
16 | 11,51% |
| Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Staatssecretaris
|
Wat ga je hier tegen doen?
|
|
|
#822 |
|
Banneling
|
Ik ga stemmen op het Blok.
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#824 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
#825 |
|
Banneling
|
Neenee, het Blok. Het Vlaams Belang. Ik kan me feitelijk wel vinden in hun meest bekende slogan.
|
|
|
|
|
|
#826 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Los daarvan vind ik het, als individu, ook raar om me te categoriseren als harde werker of als profiteur op basis van wat anderen doen. Ik ben een individu. Ik ben geen volk. Misschien jij wel, maar dat is dan te wijten aan een psychologische ziekte. Elk individu behoort ofwel tot de netto betalers ofwel tot de netto ontvangers. Er behoren tot beide groepen zowel Waalse als Vlaamse als Brusselse individuen. Dat is de synthese. De subjectieve analyse die je daaruit maakt, verandert niets aan die feiten. |
|
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Republiek Vlaanderen" "Vlaams Blok, logisch toch. Touche pas �* la démocratie" "Stuur criminele vreemdelingen terug naar eigen land" "knikker ze buiten" "wij ruimen op" "er is een betere weg" "vlamingen eerst" "wij maken het verschil" "stop islamisering" "Bananenrepubliek België" "Blijf van ons land!" "Tijd voor onafhankelijkheid" ![]() |
|
|
|
|
|
|
#828 |
|
Staatssecretaris
|
Stem veilig
edit: sorry, 'Kies veilig'
Wallonie panda's Vlaenderen pinda's Laatst gewijzigd door Echte Waal : 6 mei 2013 om 15:57. |
|
|
|
|
|
#829 |
|
Banneling
|
'Vreemden Buiten! Zonder pardon!'
'Knikker ze buiten!' 'Grote kuis!' 'Stuur criminele vreemdelingen terug naar eigen land!' Ik kan me daar wel in vinden... |
|
|
|
|
|
#830 | |
|
Europees Commissaris
|
Hangt ervan af.
Citaat:
Kijk dat is een mooi begin, maar ik stel voor om ze gewoon aan de grens af te zetten en hetzelfde te doen met autochtone criminelen. Dat trekt er meer op. Nogal vaag. Daar kan ik mee leven Dat niet echt, vanuit de oppositie, in een cordon, maak je niet veel verschil. 'Stop multicul' zou beter zijn, maar ik kan niet zeggen dat ik het oneens ben. Dat valt niet te betwisten. Ik zou er 'Blijf van onze natie!' van maken, maar ik beschouw 'natie' anders als de ondingen die vandaag als naties beschouwd worden. Dan is dat een prima slogan. Ofwel 'Blijf van onze grond!. Dat vind ik ook wel mooi. Amen. Dat moet je vooral erbij sleuren als je wilt aantonen hoe het beter kan dan het huidige beleid. Zuid-Afrika tijdens en post-apartheid al eens vergeleken?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 mei 2013 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#831 |
|
Europees Commissaris
|
Omdat Vlamingen dezelfde taal spreken, dezelfde politieke partijen hebben, dezelfde kranten en andere media hebben, dezelfde cultuur hebben, etc etc. Kortom, Vlamingen zijn een volk. Kom niet af met een uitzondering, want die bevestigd alleen maar de regel.
|
|
|
#832 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Apartheid was fout, hoe je het ook bekijkt. Maar ik heb de Klerk inderdaad nog nooit horen zeggen dat AIDS niet door HIV veroorzaakt wordt. Ongelooflijk dat ze stemmen voor dergelijke mongolen.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 6 mei 2013 om 16:00. |
|
|
|
|
|
#833 |
|
Banneling
|
Ik had het meer bedoeld op die eurocraten en dat multinationaltuig...
|
|
|
|
|
|
#834 |
|
Europees Commissaris
|
Daar heb ik wel eens goed mee gelachen de laatste gemeentelijke verkiezingen, aangezien de lijsttrekker van VB hier al een paar keer opgepakt is wegens geweldpleging.
|
|
|
#835 |
|
Banneling
|
Vond die grap goed gevonden, vooral in het licht dat de islam partij gescheiden vervoer en gebouwen wil voor mannen en vrouwen, Zuid-afrika is dan zo een logische vergelijking. Misschien gaan de linkies die deze grap maakten nu ook een gelijkaardig grapje maken over de islam? Ik reken er alvast niet op.
|
|
|
|
|
|
#836 |
|
Europees Commissaris
|
Ahja? Wat was daar fout aan?
|
|
|
#837 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#838 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#839 |
|
Europees Commissaris
|
Het feit dat 90% van de bevolking geen onderwijs kon krijgen bijvoorbeeld?
|
|
|
#840 |
|
Banneling
|
|
|
|
|