![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
VAn slechte vrouwen moete mij nie spreken. Soms denk ik da ik de eenige goei nog ben op deze aardbol. En ja, die proberen ons te hersenspoelms.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijde gij zo ne gabber? Me van die klakskes op hunne bol ielemoal achterover? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allee, als DNA dat kon bewijzen he. Want we weten allemaal dat dat niet kan. mensen zijn genetisch volledig identiek. God heeft ons allemaal gelijk geschapen!
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Oe ge kunt toc maar 1 zijn??? Hoe kan da nou zwanzer. Zijde ne nwitten of niede ?
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge moet karakter kweken. Drugs, da is voor losers. Bier drinken, ja, da is goe. Daar zitten enkel mor van die natuurlijke producten in. Graan. da wette tenminste wa da ge drinkt. Enne...zijde gij een vrouw of ne vent? Want da laatste da klinkt toch wel een bèke verdacht ze moat... Ga zit toch gin janet ei vriend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik ben geen jeannette wa denk je wel ik ben op en top vrauw. Ik heb ook mooie loezen hebben er al veel gezegt. Da van die ariers ken ik. Ik ben da zelf ook wel. Alé denk ik tog. Ik heb wel vree bruin haar.
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat noemt minder-, anders- en meer-gepigmenteerde. Ik ben dan ook een anders-gepigmenteerde.
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() JA das van diene film. VAn negers moe ik dus nie emmen ben wel eens weg geweest met KAhlil maar das maar ne halve neger precies gewoon wa bruin . Die kon ook moeilik ne stijven krijgen hihi
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde) Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 6 mei 2013 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() DAar kennek ik iks van ze. Ik zeg ik em mij identiteit en da is goe en anderen e pot op want altijd vriendelijk zijn tegen anderen steekt tegen.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Gij moet eens goe geneukt worre deur ne echte Ariër. Zuiverend blank zaad zal u goe doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kruipen ze op handen en voeten bij u thuis of kunne ze al eten met een bestek? Ware gebore me nen arafat? Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 6 mei 2013 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A ezel, ik steek je lek met een vork. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Zit momenteel in de McDonalds® een lekkere Coca Cola® te slurpen en van een Big Mac® te munchen. Natuurlijk een zakenlunch, en al dat klein zelfstandig gespuis is niet te vertrouwen. Grote ketens, da's het veiligst, en je steunt er ook nog eens de economie mee.
Dus, zoals ik tegen mijn zakenpartner Kenji Martens zei, CISPA is weeral niet door de Amerikaanse senaat geraakt. Wat een schande. Het is dringend tijd dat de politie stopt met tijd te verdoen aan onbelangrijke zaken, en zich focust op het ware probleem van deze tijd: mensen die tegen de grote bedrijven zijn, wat gewoonweg koppigheid om de koppigheid is. Ze begrijpen het concept van kleine overheid ook helemaal niet. De overheid moet groot genoeg zijn om te volk te onderdrukken, en klein genoeg opdat de kapitaalkrachtigen vrij spel krijgen. Oh, en openbaar onderwijs moet men dringend afschaffen. Het schijnt dat Destiny en Aydenn, de kinderen van Kenji, de evolutiehoax op school geleerd krijgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tis door kerels gelijk gij dat onze maatschappij kapot gaat. Jodenvriendje! I.p.v. een beetje trots te zijn op ons fier Europa. jullie verkopen ons uit aan ZOG! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Benedicktus 16 , ik ben pilarenvreter ,
Ik mis geen enkele mis !!!! Verder heb ik ALLE bijbels in huis , mijn woning hangt vol met kruizen , heb overal kelken staan , en in elke kamer hangt er: http://philippi.be/lexilyn/stuff/GodZietMij.jpg Mijn behangpapier: http://farm4.static.flickr.com/3285/...8cd9e32908.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor en na het eten (thuis , horeca , overal) ,
zelfs dus wanneer men een proevertje aanbiedt in de winkels , doe ik telkens een gebed , ik bid dan keihard op , zodat iedereen het gehoord heeft hoe heilig goed ik wel ben !! Ook bid ik wanneer ik ga slapen , tanden kuisen of in bad ga , tot zelfs als ik naar de WC moet , waar ook !! Ik lees dagelijks ALLE kerkelijke gazetten & websites !! 1 Keer overslagen , en ik beland in de hel , en dat wil ik niet !!!! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 mei 2013 om 22:23. |
![]() |
![]() |