![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen? | |||
| SPA |
|
14 | 10,07% |
| NVA |
|
71 | 51,08% |
| CD&V |
|
1 | 0,72% |
| VLD |
|
2 | 1,44% |
| Groen! |
|
4 | 2,88% |
| Vlaams Belang |
|
29 | 20,86% |
| LDD |
|
2 | 1,44% |
| andere |
|
16 | 11,51% |
| Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is dat?
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#962 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Degene die verantwoordelijk zijn voor dit alles zitten verenigd in politieke kastes. In feite is het wij: 'de Vlamingen en Walen' tegen zij: 'PS, CDH, Ecolo, Groen!, VLD, SPa,VL B, N-VA, CD&v,MR,...' en het koningshuis. Daaraan zie je dat de Macedonische strategie van Divive et Impera nog altijd gangbaar is en zijn vruchten afwerpt. Nationalisten...ze denken dat ze 1 orgaan vormen maar uiteindelijk is het de overheid tegen het volk. Neem nu dat Vlaanderen een staat wordt. Wat gaat er dan veranderen? Niks. Het is dan terug wij: de Vlamingen tegen zij: de Vlaamse overheid. |
|
|
|
|
|
|
#963 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#964 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou zeer veel veranderen als je het mij vraagt. We zouden tenminste niet iedere keer het fiat moeten krijgen van Wallonië om onze wetten gestemd te krijgen zoals wij ze willen. En dan zeg ik nog niks over de centen. Het is nu dat er niks verandert. We hebben begot moeten betalen om BHV gesplitst te krijgen. Een kieskring waarvan het hoogste gerechtshof in ons land zich uitsprak over het discriminerende er van. Vind jij dat normaal? Ik niet in elk geval. Stel je maar eens voor dat ik iemand zou discrimineren, daarvoor voor de rechter kom en dan doodleuk zeg: "Ok 't is goed. Ik wil die discriminatie ook wel weg, maar wat krijg ik daarvoor in de plaats?" Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 mei 2013 om 15:21. |
|
|
|
|
|
|
#965 |
|
Banneling
|
Stem op Renaat Vekemans.
Iemand die de Vlaamse zaak heel genegen is. Hulde! http://www.youtube.com/watch?v=1o1hY...ture=endscreen |
|
|
|
|
|
#966 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130312_00500781 In uw wereld maken we best een provincie met gehandicapten en noodhoevende. Zo zijn we zeker dat er geen transacties zijn die onrechtmatig zijn...
|
|
|
|
#967 | |
|
Parlementslid
|
Wikipedia is jouw favoriete site ergo:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flamenpolitik Citaat:
Het gaat ook niet over Waals-Vlaams voor mij. Het gaat over transfers van mensen met een excess naar mensen die noodhoevend, gehandict en achtergesteld zijn. Wat is een taal? Bij mij gaat het niet om welke taal iemand spreekt, bij mij draait het om wat een persoon zegt.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 7 mei 2013 om 15:23. |
|
|
|
|
|
|
#968 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De Ardeense jagers verloren 1500 man op de 3.500 aan de Ijzer. De meeste waren Walen.
|
|
|
|
|
|
#969 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Strijden voor de erkenning van je eigen taal in je eigen streek, zie jij als een misbruik aan Vlaamse kant waar de Walen de dupe van waren. Schaamt gij u niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 mei 2013 om 15:33. |
|
|
|
|
|
|
#970 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het gaat om een totale maatschappelijke verandering die nodig is. Dat heeft niks te maken met wat voor naam erop kleeft. Indien Vlaanderen een staat wordt: wat verandert er voor mij? Heb ik grond gratis? Ik ga nog steeds belast worden. Dezelfde structuur blijft.De centen gaan dan inderdaad niet naar Wallonië. Da's waar. Dat heb je heel goed opgemerkt. Ze gaan nu naar Vlaamse parasieten. Plus het feit dat we nu ons nog eens in een andere realiteit bevinden, nl.: Europa. Vlaanderen een staat. Maar dan onder de nieuwe Europese regering. Dan gaan onze centen niet alleen naar de Vlaamse regering maar ook nog eens naar een Internationaal bankensysteem. Hetgeen nu reeds deels zo is. |
|
|
|
|
|
|
#971 |
|
|
Ik ben de enige op 130 forumkiezers die op CD&V gestemd heeft.
Ik ben uniek! Uniek! ![]() |
|
|
|
|
|
#972 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Mooi volkje die Vlaamse vrijheidstrijders van die tijd. Snap je het nu Paulus.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 7 mei 2013 om 15:33. |
|
|
|
|
|
|
#973 |
|
Banneling
|
Dat is iets wat de Basken en de Ieren dus niet deden, in hun strijd tegen Spanje en Engeland.
|
|
|
|
|
|
#974 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom wilden ze daar weg. Snap je het nu Modjo? Intussen wacht ik nog altijd op het eerste voorbeeld van solidariteit van Wallonië met Vlaanderen. Nu al een paar pagina's. Hoe zit het daar eigenlijk mee? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 mei 2013 om 15:39. |
|
|
|
|
|
|
#975 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#976 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Dit boek raad ik u ook eens aan om te lezen, het tweede al van de dag: Flamenpolitik en aktivisme van Lode Wils http://www.dbnl.org/tekst/wils002flam01_01/ Zal hoofdzakelijk aantonen hoe onsolidair de Vlamingen zijn.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 7 mei 2013 om 15:45. |
|
|
|
|
|
|
#977 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#978 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#979 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan stond u zo niet te zeveren met de broek aan de enkels. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#980 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enig idee waarom de Walen de Sociale Zekerheid absoluut niet gesplitst willen zien? Komaan zeg. Paulus. |
|
|
|
|